Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vinne ligaen selv om vi ikke vinner de kampene da Erlend :p

 

 

Ser at Defoe er på vei vekk fra Pompey. Liker han veldig godt, hadde vært en drøm og sett han i Liverpool drakt.

Tror ikke vi har råd til å tape både mot Chelsea og Everton altså. :) I det hele tatt har vi ikke råd til veldig mange flere poengtap tror jeg. Da må vi i så fall stole på at de andre også taper poeng, noe som fort kan skje, men tar da helst flest mulig poeng med på veien jeg. Uavgjort mellom United og Chelsea hadde vært utrolig digg, men tror faktisk United tar det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

? Las innlegge tre ganger, og forsto det lite. (Men jeg har en flaske Glen her også da.)

 

Uavgjort tipper jeg. Og Pool slår stoke.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ser at flere her diskuterer overgangsrykter.

 

Jeg tror vi kommer til å handle inn tre spillere i dette overgangsvinduet:

 

Glen Johnson - Høyreback - 24 år - Fra Portsmouth

- Er akkurat nå høyreback for England i W.Brown sitt skadefravær. Har gjort en helt ok sesong i Pompey selv om fjoråret var bedre. Hele laget har jo gjort det ganske dårlig så tror ikke det er noe alvorlig galt med formen hans. På 14 kamper fra start står høyrebacken med 2 mål og 2 assist. Henter vi han så tror jeg det er kroken på døra for Degen som da vil gå vederlagsfritt til sommeren. Men det gjør ingenting da jeg håper Johnson kan spille seg inn til fast plass på laget. Flere engselske spillere i elleveren er bare positivt. Kall meg gjerne patriotisk og naiv, men jeg tror det er bra for klubben på lang sikt å heller spille med en ung og litt dårligere høyreback som kan vokse seg god en det er å ha en spanjol som er litt bedre men med mindre potensiale. Forventet pris: 8-10 mill. pund.

 

Emile Heskey - Spiss - 31 år - Fra Wigan

- Er det en ting vi trenger offensivt så er det et "tank-center" som orker å sitte litt på benken. Denne type spiller får vi ikke for bedre pris en Heskey som har kontrakt som går ut til sommeren. Hans alder vil også si at han blir i LFC i 2-3 sesonger så det er liten risiko ved å hente han. På offensive cornere og generelt hodespill er det bare gamlefar Sami Hyppia som har noe å bidra med i LFC. Med en Tank-center som kan avlaste offensivt så vil vi få enklere vei til mål i type kamper der vi spiller mot veldig defensivt orientere lag. Jeg er overbevist at med en type som Heskey på laget ville vi fått flere en to mål 4 poeng hjemme mot Hull, Fulham, Stoke og West Ham. Forventet pris: 2-4 mill. pund.

 

Victor Palsson - Midtbanespiller - 18 år - AGF Århus

Den meget talentfulle islandske midtbanespilleren er fysisk sterk og teknisk veldig god. Med sine 1.85 er han en god brikke å ha på dødballer både forover og bakover. Ser kanskje ikke på fyren at han er fra Island, men han har spilt fast i 2 sesonger på U-17 og U-18 landslaget til Sagafolket. Victor var på prøvespill på Melwood i oktober og Liverpool ga da klare signaler på at han var en mann med fremtid i rødt. Han har bare en legesjekk igjen før han kan ikle seg den røde trøya. Han er btw et nyttårsbarn og fyllte 18-år 1.januar. Ulikt de to andre alternativne her så er ikke dette en spiller med tanke på årets sesong. Forventet pris: 500k - 1 mill. pund.

 

11789_l.jpg

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Kan ikke skryte på meg at jeg ønsker noen av disse tre spillerne. Johnson maybe.

Satser på å selge unna Pennant og la reste være jeg.

 

Men vi må handle inn litt ny offensiv kraft. Enten i form av en spiss eller god, kjapp ving (helst høyre).

 

Torres-Keane-Kuyt holder ikke som alternativer på spissplass. Babel er langt unna å være en vi kan spille fast med og El Shar og N`Gog er ikke klare for å starte Premier League kamper enda.

 

BTW så er det ikke mine ønsker som jeg har skrevet inn over men heller de tre transfer objektene som Rafael Benitez jakter og som høyst sannsynlig er nære en overgang.

 

Personlig ønsker jeg meg Valencia (Wigan), Owen (Newcastle) og nå nylig Carew (A.Villa). Sistnevnte kan godt bli vår nye spiss. Villa vil selge og han passer perfekt sammen med Torres på topp. Hvordan skal motstanderne våre klare seg når Torres binder opp 2 mann og Carew 2-3 forsvarere ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...