Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Edit; Legg merke til at jeg tok 100% rett når jeg sa Torres kom til å få spille de siste 15 ;)

 

Som i at du traff på minuttet? Det var jo ikke noe sjokk at Torres kom på banen akkurat, selv om jeg er veldig glad for det, som alle andre.

 

Kjenner på gikta at den alonso skaden skal få merkes, nå skal dere få se hva jeg mente med at et alternativ på midtbanen er mye viktigere enn en høyreving og all verdens backer.

Ber om at skaden blir kortvarig og at Lucas spiller over evne.

 

Kan noen som ser Reservekamene fortelle meg om Sparing/Plessis kan være reelle alternativ til Lucas?

 

For de oppservange postet jeg første innlegg i seks tiden i dag morres, siste innlegg nå. Lovlig trøtt, kos dere, gleder meg til neste kamp :D

JFT96!

YNWA!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen

 

Var en riktig avgjørelse. Sa ikke noe annet enn det. You can't give me any stick for that :p

Tull ;) Ivertfall Insua prøvde å spenne ballen, og traff en motspiller. Alle så det var uten vilje. Ikke var det stygt heller.

 

Da Carra og han sværingen på Preston gikk i bakken sammen, og Jamie prøvde å reise seg opp og ble holdt igjen, så scorte Preston sekunder etterpå. Hvordan var den avgjørelsen feil? (Om det var det du mente).

Lenke til kommentar
Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen

 

Var en riktig avgjørelse. Sa ikke noe annet enn det. You can't give me any stick for that :p

Tull ;) Ivertfall Insua prøvde å spenne ballen, og traff en motspiller. Alle så det var uten vilje. Ikke var det stygt heller.

 

Da Carra og han sværingen på Preston gikk i bakken sammen, og Jamie prøvde å reise seg opp og ble holdt igjen, så scorte Preston sekunder etterpå. Hvordan var den avgjørelsen feil? (Om det var det du mente).

 

Hallois JEFFE. les de 2 postene mine på nest siste side. Jeg var den eneste som hylte frispark i situasjonen du nevner og det var seffern frispark til Carra det var tale om.

 

Insua episoden har jeg nevnt, den andre husker jeg ikke hvem som var invorlert i, men jeg mener selvfølgelig at det ble feilaktig dømt mot oss på svært farlig avstand fra mål.

Skremmende dømming til tider, dog var dommeren svært bastant når Carrager kjempet som verst i forsvar. Her var han klar og god. Derav konklusjonen varierende dømming.

Lenke til kommentar

Np jefe :)

 

Nå er det Stoke neste

 

Japp. Hvor Lenge blir Fuller ute? han fikk jo som kjent det røde da han klasket til egen lagkammerat, kjernekar :D Nesten litt Bellamy style over den ;)

 

Tror det blir lettere å vinne denne kampen enn den vi hadde tidligere i år.

Noe nytt om Alonso? :(

Lenke til kommentar
Kan noen som ser Reservekamene fortelle meg om Sparing/Plessis kan være reelle alternativ til Lucas?

Vil vel egentlig ikke si det. De er gode spillere begge to, men Lucas er nok bedre per dags dato. Plessis er en HELT annen type spiller, han er mer en slags Mascherano, altså en veldig dyp spiller. Spearing er mer Gerrard-type, kan ligne litt på Lucas også, men han er altfor uerfaren på dette nivået enda til å kunne erstatte Lucas. Jeg håper virkelig ikke at Alonso er ute lenge nå, men hvis han er det så er det ikke verdens største krise. Nå som Torres er tilbake kan vi da putte Gerrard litt lenger ned i banen og spille 4-4-2 med han og Masche sentralt og Torres og Keane sammen på topp. Men vi mister i så fall en klassespiller og får færre strenger å spille på. Alonso mot Chelsea hadde spesielt vært gull. Det er en måned til. La oss håpe det ikke er så alvorlig som det ryktes om. Sammy Lee sier jo at det er ikke sikkert det er noen skade i det hele tatt, det er jo hvert fall et positivt tegn.

Lenke til kommentar

Her er trekningen:

 

De fem største favorittene:

 

Liverpool - Everton

Manchester United - Tottenham

Cardiff – Arsenal

Chelsea/Southend - Ipswich

Cheltenham/Doncaster - Aston Villa

 

Hull/Newcastle - Millwall/Crewe

Sunderland - Blyth/Blackburn

Hartlepool - West Ham

Leyton Orient/Sheffield United - Charlton/Norwich

Portsmouth/Bristol City - Histon/Swansea

West Brom/Peterborough - QPR/Burnley

Torquay - Coventry

Kettering Town - Fulham

Watford - Leicester/Crystal Palace

Derby County - Nottingham Forest

Birmingham City/Wolves - Middlesbrough

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Som sagt synes jeg det er bedre at vi får Everton enn at vi får små lag som Burnley, Barnsley, Luton, Preston og lignende. Er som regel de vi driter oss ut mot.

 

Edit: Blir jo det samme som i CL det. Glad vi fikk Real framfor Villareal eller Sporting.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tror nok vi slår dem i Fa-cupen, uavgjort i serien.

Angående Real vil jeg ikke tenke på den kampen enda.

 

Skal vi kjøpe Downing`? Han vil bort,

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...