Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper 2-1 jeg faktisk.

 

Laget:

José Reina

Álvaro Arbeloa

Jamie Carragher

Sami Hyypiä

John Arne Riise

Jermaine Pennant

Boudewijn Zenden

Xabi Alonso

Mark González

Peter Crouch

Dirk Kuyt

 

 

Gerrard og Agger benka ja. Tror det er en fordel til Chelseakampen. Tror dette laget greier seg bra. Alonso er tilbake i midten, får håpe han presterer igjen.

Lenke til kommentar
Hvem tror dere forøvrig har størst potensiale av Pennant og Gonzalez?

8437663[/snapback]

 

Pennant, garantert. Gonzalez har bare farten, men Pennant er ikke så altfor treg han heller. Slo flest innlegg i PL ifjord og nå har han begynt å treffe medspillere med dem og :)

Lenke til kommentar

Grei kamp i dag, godt gjennomført. Litt av et raid Agger hadde på slutten der! ;)

 

White: Gonzalez har iallefall mest å vise, var veldig hypet før han kom. Men jeg tror Pennant kommer til å bli en bedre spiller for Liverpool.

 

Hehe, Bill Shankly var en stor mann:

 

Tidligere Liverpool keeper Tommy Lawrence hadde en uheldig dag på jobben, og slapp ett mål inn mellom bena. Slik var praten mellom Lawrence og manager Bill Shankly etter kampen:

Lawrence "Sorry boss I should have kept my legs closed"

Shankly "Don't worry Son its not your fault, it was your Mother who should have kept her legs closed"

Og denne klassikeren, stakkars Tommy Smith prøver å forklare Shankly at han har en skade i kneet sitt:

"Take that poof bandage of, and what do you mean you`ve hurt your knee? It`s Liverpool`s knee!"
Lenke til kommentar
Hvem tror dere forøvrig har størst potensiale av Pennant og Gonzalez?

8437663[/snapback]

Begge har veldig stort potensiale, Pennant har begynt å ta det ut nå, har vært den beste spilleren de 3-4 siste kampene nå, veldig morsomt. Gonzalez mangler fortsatt en del på teknikken og pasninger og sånt. Men han er også ung. Får han inn det kan han fort bli en av de beste venstrevingene på øya tror jeg. Må gi han litt tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...