Schweigaard Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Nah, var bare et kutt i foten fra det jeg har hørt. Måtte sy 7 sting. Edit: Reds waiting on Alonso news Endret 3. januar 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Og pga. kutt i foten må man gå med en sånn svar støvel jeg hører rykter om? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Orker ikke ta en full oppsumering. Preston gir 150%, det skal de ha. Skadene bekymrer meg, Masche fikk strekk i et skuddforsøk. Det går nok over. Verre med Alonso, når han først går ut er det en skikkelig smell. Han fikk den vell også i et skuddforsøk. Alle satt lamslått når Presten scoret, jeg hylte på frispark og fikk rett Delig å se Torres netter, men Gerrard må få æren for raidet. Det kom en Engelskman(jada mange av dem i Stavanger) og spurte fint om han kunne låne en krakk som stod på siden av der vi satt, greit nok det. Helt på slutten når Torres puttet, lener han seg over til oss og sier: Do you think Keane would have missed that one? Dagens sier bare jeg! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Skremmende å se Carra spille back, han og Babel sammen er noe av det minst kreative jeg har sett på lenge. Sorry, redigeringsknappet sviktet med stigende promille, men fant den nå. Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen, jeg bare minner om at det var samme linjedommer som vinket febrilsk 2 ganger rett etterhverandre som laget meget farlige frispark rett utenfor 16 meteren vår. Var meget variabel dømming. Var nokså nervøst i andreomgangen, men jeg ble aldri Tottenham-nervøs. Tydelig noe sviktet da Alonso forsvant, skal dog gi Lucas et lite + i dag, han lykktes ivertfall med noe. Endret 3. januar 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 *** Offtopic fjernet *** Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Anyways,så (desverre) ikke kampen idag,men så sjansene til Keane. Jaja, la oss håpe bomme-kvoten hans er over etter denne kampen. Endret 3. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Anyways, siden jeg er så sløv. Når er neste kamp i PL og mot hvem? Endret 3. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) bruno da.... Stoke 10 januar... borte... Til og med eg vet det... Men før det har dere vel LC? Endret 3. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Angrepshissige Stoke. Den tiende skal jeg tro. Mikke Mus-cup? Nei,slikt driver vi ikke med. (cup-treble 01 var untaket) Endret 3. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Grei skuring idag. Frysninger nedover ryggen da Alonso holdt seg til vristen. Men virker som det faktisk kommer til å gå fint med pasningsleggeren vår.. Redd for at Mache kan bli ute en stund.. La oss håpe vi kan stille med toppet lag mot Chelsea 1. Februar! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 bruno da.... Stoke 10 januar... borte... Til og med eg vet det... Men før det har dere vel LC? Chelsea, Liverpool og Arsenal er ute av LC. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Like greit, kampprogrammet blir lettere. Har en litt dårlig følelse mot bortekampen mot Stoke av grunnene som nevnes, de er jævla feige. Får håpe de tørr å satse litt fremover på kjent gress. Lenke til kommentar
carra23 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 De var mega feige sist kamp. Men de spilte tross alt på Anfield:D Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Like greit, kampprogrammet blir lettere. Ja er enig i at det er en tullecup... Men kan den vinnes med reserver så er det greit for meg! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen Var en riktig avgjørelse. Sa ikke noe annet enn det. You can't give me any stick for that Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen Var en riktig avgjørelse. Sa ikke noe annet enn det. You can't give me any stick for that Tull Ivertfall Insua prøvde å spenne ballen, og traff en motspiller. Alle så det var uten vilje. Ikke var det stygt heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Viasat 4 småirriterer meg, synes de kunne vise minst 1kamp på ''Hovedkanalen'' Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du burde irritere deg over MTG, som eier viasat-kanalene, tv3 osv. De gjør dette for å få folk til å kjøpe viasat-kanalpakken... Nå som viasat4 og tv3 er overalt... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg KLIKKER vinkel om Alonso nå er skada lenge. Faen helvete det var jo bare spørsmål om tid når han blir takla kamp etter kamp som han var et jævla hat-objekt Edit; Legg merke til at jeg tok 100% rett når jeg sa Torres kom til å få spille de siste 15 Bomma litt på at vi kom til å vinne 0-7 men, kunne fort blitt det om vi hadde brukt anyone else than Keane Herlig at Torres putta allerede, fikk dessverre ikke sett 2 omgang. Ladiesman. Endret 4. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå