Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke ta en full oppsumering.

 

Preston gir 150%, det skal de ha. Skadene bekymrer meg, Masche fikk strekk i et skuddforsøk. Det går nok over. Verre med Alonso, når han først går ut er det en skikkelig smell. Han fikk den vell også i et skuddforsøk.

Alle satt lamslått når Presten scoret, jeg hylte på frispark og fikk rett :D

Delig å se Torres netter, men Gerrard må få æren for raidet.

 

Det kom en Engelskman(jada mange av dem i Stavanger) og spurte fint om han kunne låne en krakk som stod på siden av der vi satt, greit nok det. Helt på slutten når Torres puttet, lener han seg over til oss og sier: Do you think Keane would have missed that one? Dagens sier bare jeg! :D

Lenke til kommentar

Skremmende å se Carra spille back, han og Babel sammen er noe av det minst kreative jeg har sett på lenge.

 

Sorry, redigeringsknappet sviktet med stigende promille, men fant den nå.

Ser noen skryter over linjedommeren pga annulering situsasjonen, jeg bare minner om at det var samme linjedommer som vinket febrilsk 2 ganger rett etterhverandre som laget meget farlige frispark rett utenfor 16 meteren vår. Var meget variabel dømming.

Var nokså nervøst i andreomgangen, men jeg ble aldri Tottenham-nervøs. Tydelig noe sviktet da Alonso forsvant, skal dog gi Lucas et lite + i dag, han lykktes ivertfall med noe.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anyways,så (desverre) ikke kampen idag,men så sjansene til Keane.

Jaja, la oss håpe bomme-kvoten hans er over etter denne kampen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Angrepshissige Stoke.

Den tiende skal jeg tro.

 

Mikke Mus-cup? Nei,slikt driver vi ikke med. ;)

(cup-treble 01 var untaket)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jeg KLIKKER vinkel om Alonso nå er skada lenge. Faen helvete det var jo bare spørsmål om tid når han blir takla kamp etter kamp som han var et jævla hat-objekt :realmad:

 

Edit; Legg merke til at jeg tok 100% rett når jeg sa Torres kom til å få spille de siste 15 ;) Bomma litt på at vi kom til å vinne 0-7 men, kunne fort blitt det om vi hadde brukt anyone else than Keane :p Herlig at Torres putta allerede, fikk dessverre ikke sett 2 omgang. Ladiesman.

Endret av veldigsaklig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...