Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Preston spillerne er bedre teknisk enn dere. Lukter 1-1 Endret 3. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ja, hvis Keane ikke setter de der kan det fort bli 1-1 i steden... Edit: Again Endret 3. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) VM i sjansesløseri. Preston spillerne er bedre teknisk enn dere. Hvordan forventer du at noen skal ta deg seriøst, når du påstår noe som er så fullstendig feil? Endret 3. januar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 VM i sjansesløseri. Sant, under pari spillmessig i starten, og til tider i angrep spiller vi rundt Preston. Kunne fort stått 0-4 selv om Preston yppet seg litt i begynnelsen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror ikke Game er ute etter å tas seriøst ... Helt grei omgang i FA-cupen. Flere fine angrep, men ser at jeg gleder meg til Torres kommer når man ser hvilke sjanser som sløses. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja, gi oss Torres i pausen. Hvertfall siste halvtimen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Neppe, tipper Torres får seg ca 15min. Noen andre som la merke til at Alonso var nede for telling når omgangen var over? Skal vel få en skade nå da... Endret 3. januar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Neppe, tipper Torres får seg ca 15min. Noen andre som la merke til at Alonso var nede for telling når omgangen var over? Skal vel få en skade nå da... Var det derfor Keane vinket på fysio, fikk ikke med meg situasjonen, men så det at Keane vinket akkuratt før det slo over i reklame. Endret 3. januar 2009 av Termo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var ikke det Riera da? Men uansett, andre omgang ... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Keane sin sjanse var jo en fantastisk redning av keeper. Avslutningen var grei den, redningen var jo glimrende. Keane vinket på fysio pga at Alonso lå nede ja. Endret 3. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Arf, likte ikke at Alonso ble skada. Denne sesongen har han vært kanskje vår viktigste spiller, og vi husker vel hvordan det gikk i fjor i den perioden han var skada? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvordan forventer du at noen skal ta deg seriøst, når du påstår noe som er så fullstendig feil? Skrev det når en Preston spiller "raidet" på venstekanten :!: Men for the record, så mener jeg selvsagt ikke at Preston er på høyde med ligalederen. De er heldige som ikke ligger under mer etter første omgang, takket være Keane. Blir det 2-0 tidlig slår jeg av. Klarer Preston og ri av stormen, så kan det blir spennende. Virker som Preston er i stand til å skape noe. Endret 3. januar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Må bare få slenge til at det er deilig å se at Gerrard ikke ser ut til å være nevneverdig påvirket av alt oppstyret de siste dagene. God første omgang av Captain Fantastic. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Keane sin sjanse var jo en fantastisk redning av keeper. Avslutningen var grei den, redningen var jo glimrende. Keane vinket på fysio pga at Alonso lå nede ja. Var vel offside også. Ble det ikke dømt ? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vil du at vi skal tape game, mildt sagt overrasket av deg :o Vi får satse på at det er en liten smell og at han er tatt av for å være på den sikre siden, ser ikke kampen, bare hører på, så har ikke sett noe. Uansett så får vi svaret imorgen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Sytnd ikke skuddet til Steve ikke gikk inn Hva skjedde der? Endret 3. januar 2009 av Haulan Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Var vel offside også. Ble det ikke dømt ? Tror ikke det, men skal ikke si noe sikkert. Fantastisk dømt av linjedommeren på Preston sin scoring. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hvis det ikke var no å blåse for så hadde han nok ikke blåst:P Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Preston i 6. gir for øyeblikket. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Torres!! Edit: Skjedd med Xabi? Mista 1omgang.. Endret 3. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå