guttorm Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er jo ikke bare puber som viser kamper, hoteller, oljeplatformer, alle mulige plasser hvor folk av en eller annen grunn samles i felleskap. Tviler på disse instansene betaler noe. jaja nok om det.Men da får vi la tyttebær politiet gjøre jobben sin da, så diskuterer vi det ikke det mer. Å tro meg! Statfjord C betaler iallfall mer enn nok for dette.... Oki, har aldri hørt om det så lenge jeg har jobbet der ute. Kan være de betaler ekstra for å vise kanalene ja, men jeg tenkte mer kamp spesefikk(men det blir vell en total kostand og en total pakke). Noe av det samme er det med DVD er, tror ikke olje/rigg selskapene gir mynt i kassen til filmselskapene hver gang en DVD blir vist der ute. Men nå står det vell faktisk i copyrighten noen ganger at man ikke har lov å vise på oljeinnstalasjoner. Skoler som viser film i felleskap osv. Men NOK om det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Cavalieri Carragher - Hyypiä - Agger - Insua Gerrard - Alonso - Mascherano - Riera Keane - Babel Subs: Reina, Torres, Aurelio, Lucas, Ngog, El Zhar, Skrtel Blir noe sånt som dette. Kanskje Babel starter på høyre og Gerrard får en friere rolle i midten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hewitt: Tror nok det er mulig at vi spiller i en 4-2-3-1. Dog jeg håper på 4-4-2. Uansett et overraskende sterkt lag, og mest gledelig av alt Torres på benken Lykke til. YNWA. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper ikke søte lille Mellor senker oss i dag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Huff, hater streams, enten er det en russisk kommentator eller er kvaliteten så dårlig at alle blir seende ut som g.neville.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Keane er så forbanna klønete av og til! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Faen og dårlig vi spiller -_- Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Meh, cup mot smålag, selvfølglig spiller vi dårlig :o Mål gitt :o Endret 3. januar 2009 av Veritas_ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ser ikke kampen. Hva skjer? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 riera drar av 2mann inne i boksen etter er corner, skyter frå 10meter i krysset. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 KLASSEMÅL AV RIERA FFS! Fantastisk rett og slett, den spilleren er faen meg et bra kjøp... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ho-ho-ho, gler meg til Torres kommer på Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 neh, Preston spillerne er jo treige som sirup. Gjorde jo ikke en finte engang, bare snudde seg rundt, tok noen steg og håpet på det beste. Dårlig av keep også. Kjedelig kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jau! Definisjonen av klassemål varierer litt rundt om ser eg.... Men pools bør dra dette lett i land, da de eneste som er tammere enn pools spillerne er preston spillerne! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjeder meg ikke. Du trenger ikke å se den om du kjeder deg. Begynn med hekling eller strikking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå