Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

:love:

 

Ser linken virket :D

 

Angående taktikker:

jeg tror snarere at vi fikk fart på angrepet, en at det kom spesielt ut av en taktikk/formasjon. Begynte å bruke gjennombruddspasninger og generelt høyrer fart framover, bla 1 tuch fotball. Noe Alonso, Bønna og Keane kombinasjonen var et nydelig eksempel på. Om vi kan la de støttepassningene ligge mot sånne lag, så blir det mye mer mål. Dette er jo forøvrig noe vi har etterlyst lenge.

 

Pm kanskje?

For all del, er jo en skam om noen andre skulle få se linken dersom de ikke har TV kanalen tilgjengelig.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som ikke er lov igrunnen? Det var faktisk nytt for meg, sorry Jotun.

 

:wee:

:wee:

 

Hva er det som skjer egentlig? Hangeland blir stadig linket til Liverpool, og Agger blir nå linket til AC milan av Mads Davidsen i kommentaren på .no Kan ikke se for meg noen fordeler i farten med å få inn Hangeland vs Agger. Kan det være noe i Alkohol ryktene osv alikevell? Nevn en god grunn til at Benitez skulle selge Agger?

Tror vi han blir solgt? Begynner snart å lure litt. Skal ivertfall ha 7-8 for han :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Ja, det forstod jeg. Men på hvilket punkt bryter en slik link regelverket?

 

Crap, Aurelio er i troppen. Det kan tyde på at Insua er satt hjemme. Mest pga at vi har med oss både Torres og Skrtel. Forventet egentlig at disse 2 fikk en benkplass + 1 til Reina. Og så en Midtbanespiller som feks Alonso.

Lenke til kommentar

Grunnen er vel den samme som hvorfor det ikke er lov til å legge ut linker til torrents her osv.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

(ikke at jeg er plettfri og bryr meg nevneverdig men..)

 

edit: On topic.. Liverpool ja.. Ja.. Du veit..

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Er såpass fjern at jeg trodde disse Stream`sa var lovlige. Eller har ivertfall aldri tenkt over at de ikke var det.

Ser forsatt ikke hvorfor de skulle være ulovlige å linke til herfra da men, hadde kansje forstått det bedre om jeg hadde prøvd det selv en gang. Blir jo litt banal hele diskusjonen, å la folk komme på pub og se kamp gratis er lov, men å dele kampen ut på nettet er ulovlig....

Om en slik stream er piratvirksomhet kan vell diskuteres eller?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Pubene betaler ganske dyrt for å få publisens og rett til å vise de forskjellige kanalene, altså er det fullt lovlig ettersom det betales for det. Så får pubene igjen inntekt fra drikke selv om folk kan se kampen gratis. Å streame en betalkanal er selvfølgelig ikke lov teknisk sett, ettersom man lar være å betale for produktet og "jukser" seg rundt det. Men tror det skal litt til for å bli straffet for å ha sett en fotballkamp på stream. :p

Lenke til kommentar

Er jo ikke bare puber som viser kamper, hoteller, oljeplatformer, alle mulige plasser hvor folk av en eller annen grunn samles i felleskap. Tviler på disse instansene betaler noe. jaja nok om det.

Men da får vi la tyttebær politiet gjøre jobben sin da, så diskuterer vi det ikke det mer.

 

Lite blest om kampen i dag, lite Liverpool folk her :p Jeg har nå herjet her siden sekstiden uten respons :p

 

Nå stikker jeg snart, men først en oppdatering på laget jeg tror(ikke håper) stiller:

 

 

Cavalieri

Darby - Carra - Hyypia - Aurelio

El-Zhar- Lucas - Gerrard - Riera

Babel- Keane

 

Sub: Reina, Torres, Skrtel, Alonso

Lenke til kommentar
Er jo ikke bare puber som viser kamper, hoteller, oljeplatformer, alle mulige plasser hvor folk av en eller annen grunn samles i felleskap. Tviler på disse instansene betaler noe. jaja nok om det.

Men da får vi la tyttebær politiet gjøre jobben sin da, så diskuterer vi det ikke det mer.

 

 

 

Å tro meg! Statfjord C betaler iallfall mer enn nok for dette....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...