Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror faktisk det at Torres tilbake vil ha en negativ betydning for dere. Man ser jo hvordan resten av laget løfter seg når enten Gerrard eller Torres er ute. Nå tror jeg mye av deres resultater framover baseres på at Torres og Gerrard får det til å funke.

Det som er faren nå, er at Torres kommer inn på laget igjen, når vi akkuratt ble vandt med taktikken uten han, og den nye taktikken vil ødelegge laget. Men håper nå ikke det.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk det at Torres tilbake vil ha en negativ betydning for dere. Man ser jo hvordan resten av laget løfter seg når enten Gerrard eller Torres er ute. Nå tror jeg mye av deres resultater framover baseres på at Torres og Gerrard får det til å funke.

Det som er faren nå, er at Torres kommer inn på laget igjen, når vi akkuratt ble vandt med taktikken uten han, og den nye taktikken vil ødelegge laget. Men håper nå ikke det.

Tenker du på Fulham kampen?

Er vell nettopp de gangene Torres har fremhevet seg og nærmest ordnet seieren på egenhånd.

Jeg er ivertfall ikke bekymret for at dette skal skje, uansett er Gerrard med fra start, så vi har spillere som kan score mål utpå.

Lenke til kommentar

Jeg har også tenkt på det. Vi må ikke gjøre oss avhengige av Torres og Gerrard kombinasjonen. Tror kanskje dette har vært litt av grunnen til at vi spilte ganske planløst tidligere i sesongen. Torres er genial og ha, men vi må også variere spillet så det ikke bare blir Gerrard-Torres kombinasjonen vi så i fjor. Da blir vi veldig sårbare.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Nei, jeg tenker ikke på en spesiell kamp. Men laget under ett når de går fra en tatikk til en annen. Nå ser det ut til at de akkuratt har mestret 4-3-2-1 taktikken.

 

Hva er det du prater om? 4-3-2-1 taktikken?? Liverpool spiller noe som ligner på 4-2-3-1 eller 4-1-4-1 taktikk. Spørs hvordan du leser rollen til Gerrard og Macherano som da henholdsvis er supportman og anker.

Lenke til kommentar

HIS ARMBAND PROVED HE WAS A RED... TORRES, TORRES

YOU'LL NEVER WALK ALONE IT SAID... TORRES, TORRES

 

WE BOUGHT THE LAD FROM SUNNY SPAIN

HE GET'S THE BALL, HE SCORES AGAIN

 

FER-NAN-DO TOR-RES, LIVERPOOL'S NUMBER NINE

 

 

NANANANANANANANANAANANANANANANANANA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...