Latias Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Mener du oppveksten? Konsentrer deg om å fjerne grupperingene i nominasjonstråden din du Hva da? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror faktisk det at Torres tilbake vil ha en negativ betydning for dere. Man ser jo hvordan resten av laget løfter seg når enten Gerrard eller Torres er ute. Nå tror jeg mye av deres resultater framover baseres på at Torres og Gerrard får det til å funke. Det som er faren nå, er at Torres kommer inn på laget igjen, når vi akkuratt ble vandt med taktikken uten han, og den nye taktikken vil ødelegge laget. Men håper nå ikke det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror faktisk det at Torres tilbake vil ha en negativ betydning for dere. Man ser jo hvordan resten av laget løfter seg når enten Gerrard eller Torres er ute. Nå tror jeg mye av deres resultater framover baseres på at Torres og Gerrard får det til å funke. Det som er faren nå, er at Torres kommer inn på laget igjen, når vi akkuratt ble vandt med taktikken uten han, og den nye taktikken vil ødelegge laget. Men håper nå ikke det. Tenker du på Fulham kampen? Er vell nettopp de gangene Torres har fremhevet seg og nærmest ordnet seieren på egenhånd. Jeg er ivertfall ikke bekymret for at dette skal skje, uansett er Gerrard med fra start, så vi har spillere som kan score mål utpå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg har også tenkt på det. Vi må ikke gjøre oss avhengige av Torres og Gerrard kombinasjonen. Tror kanskje dette har vært litt av grunnen til at vi spilte ganske planløst tidligere i sesongen. Torres er genial og ha, men vi må også variere spillet så det ikke bare blir Gerrard-Torres kombinasjonen vi så i fjor. Da blir vi veldig sårbare. Endret 2. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, jeg tenker ikke på en spesiell kamp. Men laget under ett når de går fra en tatikk til en annen. Nå ser det ut til at de akkuratt har mestret 4-3-2-1 taktikken. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, jeg tenker ikke på en spesiell kamp. Men laget under ett når de går fra en tatikk til en annen. Nå ser det ut til at de akkuratt har mestret 4-3-2-1 taktikken. Hva er det du prater om? 4-3-2-1 taktikken?? Liverpool spiller noe som ligner på 4-2-3-1 eller 4-1-4-1 taktikk. Spørs hvordan du leser rollen til Gerrard og Macherano som da henholdsvis er supportman og anker. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Blandet tallene litt. Men når jeg tenker meg og, så blir det mer 4-1-3-1-1 når mache er med, og 4-2-3-1 når alonso/lucas er med. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nando med i troppen i morgen. Herregud som jeg gleder meg til å se ham på banen igjen hvis han får spille litt. Et stort savn at en slik spiller må sitte på tribunen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 HIS ARMBAND PROVED HE WAS A RED... TORRES, TORRES YOU'LL NEVER WALK ALONE IT SAID... TORRES, TORRES WE BOUGHT THE LAD FROM SUNNY SPAIN HE GET'S THE BALL, HE SCORES AGAIN FER-NAN-DO TOR-RES, LIVERPOOL'S NUMBER NINE NANANANANANANANANAANANANANANANANANA Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I kissed Torres and I liked it The taste of his cherry chapstick I kissed Torres just to try it I hope my girlfriend don't mind it It felt so wrong It felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed Torres and I liked it I liked it Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man kan bli religiøs av mindre Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 I kissed Torres and I liked itThe taste of his cherry chapstick I kissed Torres just to try it I hope my girlfriend don't mind it It felt so wrong It felt so right Don't mean I'm in love tonight I kissed Torres and I liked it I liked it Oh, epic <3 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Begynner å bli litt skeptisk til Hewitt Men hadde vært herlig å se Torres spille imorgen! Og tror ikke at det ødelegger noe om Torres kommer tilbake. Vi bytter bare på Kuyt og Torres, ikke noe verre enn det. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Begynner å bli litt skeptisk til Hewitt Men hadde vært herlig å se Torres spille imorgen! Og tror ikke at det ødelegger noe om Torres kommer tilbake. Vi bytter bare på Kuyt og Torres, ikke noe verre enn det. Håper han spiller! Hadde vært helt topp å sett han i aksjon igjen:P Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Begynner å bli litt skeptisk til Hewitt Eg begynner dog å bli like skeptisk til Torres: I kissed Torres and I liked itThe taste of his cherry chapstick Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hjelp, Hjelp, Hjelp!! Hvordan får jeg sett kampen i morra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 viasat 2 eller steam,eller three lions Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hjelp, Hjelp, Hjelp!! Hvordan får jeg sett kampen i morra? Som nevnt her blir den sendt på Viasat. Hvis du ikke har tilgang til det så kan du streame den på forskjellige siter. Jeg vet om et par bra. Endret 3. januar 2009 av Kjakan24 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Takk, noen andre Stream channels? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå