Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er ikke middelmådig nei, var ikke heller han jeg prøvde å sikte til når jeg sa middelmådige drittspillere, det var mer slike som man aldri har hørt om fra rundt om kring i verden som Rafa sier er så jævla fantastiske. Men synes allikevel Pennant + £8M for Valencia er jævlig drøyt, men så synes jeg kanskje prisen på Pennant er litt høyere enn det som er realistisk også da. Jeg mener hvertfall vi burde vente til sommeren da vi muligens kan bruke litt mer og kjøpe noe som er skikkelig klasse (Silva).

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på at dere vil ha Silva så utrolig mye. Han er god, rask og kan finte, men jeg bekymrer meg for fysikken hans. Hver gang jeg ser ham spille synes jeg at han rett og slett virker som en lettvekter, en spiller som kan skade seg lett mot svære PL-midtsoppere. Så jeg bare lurer på hvordan fysikken hans vil takle PL?

 

Valencia er en god spiller, men Silva stiller helt klart i en annen klasse. Så lenge vi ikke får en ny "verdensstjerne", så kan jeg holde meg fornøyd. Vi får vente og se hvordan dette overgangsvinduet ender :)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Flere lagoppsett til i morgen da? Anyone?

Gleder meg enormt til å se kamp igjenn, julefylla ødela når jeg endelig fikk sjansen.

 

Forventer et småsterkt lag. Gerrard spiller vertfall. Det største spørsmålet er vell om Keane får sjangsen sin til å score noen flere, eller om N'Gog / Babel blir å finne på topp.

 

Personlig venter jeg noe ala dette imorgen:

 

-------------- Cavalieri -------------

Darby -- Skrtel -- Agger -- Insua

---------- Lucas - Masche ----------

El Zhar ------ Gerrard ------ Riera

---------------- Babel ---------------

 

Kan fort bli Babel på vingen, og NGog på topp eller noe slikt..

 

 

Gleder meg til kampen uansett. Håper å få se Pacecho eller Nemeth!

 

Jeg er litt usikker på at dere vil ha Silva så utrolig mye. Han er god, rask og kan finte, men jeg bekymrer meg for fysikken hans. Hver gang jeg ser ham spille synes jeg at han rett og slett virker som en lettvekter, en spiller som kan skade seg lett mot svære PL-midtsoppere. Så jeg bare lurer på hvordan fysikken hans vil takle PL?

 

Er vell de samme ordene som ble sagt om godeste Robinho.

 

Det vi så av Silva mot store sterke stoppere i EM beviste vell at han kan hamle opp med de meste. De gangene han "kjelte" for mye med ballen ble han tatt ganske kraftig, men han er ung og har sinnsykt potensiale.

 

Silva er drømmen!

Lenke til kommentar

Silva har jeg drømt om leeenge. En rådeilig fotballspiller :p

 

 

Cavalieri

Dærby - Carra - Skørtel - Insomnia

El Zhar - Tarzan - Mr Badass - Rotteface

Babel - Nando

 

 

 

 

Om Torres blir klar riktignok, ellers er det Keane som skal inn. Kan også spille med Keane/Torres og Babel på venstre.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Babel på topp kan jeg aldri se for meg at Rafa gjør.

Nei det ville jo vert sjokkerende siden han er spiss.

 

Edit: la til quote

Ja, for han har jo spilt jævlig mye spiss siden han kom til klubben. Hvor mange kamper er det? Kanskje 4-5?

 

Edit: Er ikke uenig i at Babel burde spille på topp, for han er mye mer sentral spiss enn noe annet, men Rafa elsker jo å misbruke karen på banen.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Samme med Kuyt, han var en Bra spiss i Nederland.

 

Du forstod sikkert sarkasmen, og at det ikke var så vondt ment. Men jeg synes ikke det er utenkelig at han starter som spiss, ser ingen grunn til å hvile Riera nå. Forøvrig ikke umulig at Torres starter og Babel kommer inn som super sub. slik han er best til. Dog tror jeg ikke Torres starter.

 

Mannen i vårt liv, (når Hewitt ser denne får dama konkuranse :p )

 

Forøvrig noen som så Oliver Twist i julen? Gutten i nyversjonen kunne minne om en eller annen, mulig det var Torres.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...