Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hadde ikke vært det dummeste kjøpet nei. Bedre det enn at Rafa henter en tyrker til £10m som skal være "fantastisk" god. ^^

 

Vi har ikke sett det før nei..

Jeg vil fremdeles ha Rafinha, men ettersom navnet koster mer enn spilleren så kjøper vi Johnson forhåpentligvis.

 

Angående tyrkere: İbrahim Kaş

 

22 år gammel, og spiller som høyreback i Spania (!). Kanskje Johnson er Rafas dekke for denne karen :p?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare drittprat de siste sidene her. Godt nyttår anyways :)

 

Dossena ønsker vi at skal forsvinne, men gjør han det? Nei. Pennant stikker nok, men jeg tror han blir den eneste. Kanskje Degen blir solgt. Håper på Rafinha inn, får vi Johnston begynner jeg ikke å grine akkurat, men Rafinha vil nok være førstevalget mitt. Så håper jeg på en ving med ekstrem fart a la Lennon. For jeg etterlyser en ving som kommer seg rundt på kantene, samt kan gå innover i boksen ved hjelp av fart.

Lenke til kommentar
Sorry leste i dagens avis, tror det faktisk var Dagbladet? :)

 

Skrev diverse - "Skuffende som lagets nummer en kaptein", "Laget burde ikke stötte han" Les det ;)

 

Og Alsaker har helt rett han. Lagets kaptein og vise-kaptein på det engelske landslaget bør ikke sette seg i en slik posisjon at han havner i bråk. Han har tydeligvis gjort noe over streken, og klubben burde strippe han for kapteinsbindet. Helt klart.

Lenke til kommentar
Lukter provosering laaang vei ..

 

Edit: Så lenge han ikke er dømt, så er det langt fra sikkert at han har gjort noe som er i nærheten av streken. :) Men igjen: Noen som har sett mye av Johnson?

 

Nei, jeg prøver ikke å provosere. Jeg mener at klubben bør strippe kapteinsbindet fra Gerrard.

Uten at du i det hele tatt vet noe om det som faktisk har skjedd, bare det som står i mediene. Du er en såpass oppegående fyr at du veit like godt som alle andre at mediene blåser dette opp til enorme proposjoner. Ja, det er muligens noe siden han var i varetekt og avhør så lenge, men han er ikke dømt, og uskyldig fram til det. Synes den historien som ble postet for litt siden her virker mest troverdig.

Lenke til kommentar

Enten bør dere begynne å diskutere Gerrard-saken seriøst ellers så vil tråden miste mye av kvaliteten som vanligvis er her.

 

Man Utd Fan: Gerrard er skyldig, han bør miste binnet

 

Pool fan: Saken er overdrevet, han er ikke skyldig, vi støtter vår kaptein.

 

og slik fortsetter det i det uendelige.

Hva hvis vi som Liverpool fan tar et oppgjør med dette i hypotetisk form.

 

Hva mener DU at Liverpool bør gjøre hvis Gerrard har deltatt i å banke opp denne DJ. Vi behandler saken på premisser om at han er skyldig.

 

Vi går videre utifra at han delte ut slag og var den som kastet gjenstanden som gjorde at den fornærmede brakk en tann. Normalt vil en straff for dette bli samfunnstjeneste i x antall timer og en bot fra rettsvesenet. Liverpool som klubb kan gjøre flere ting:

 

a) Offentlig repremande mot Gerrard, men sier at han angret veldig og at det ikke skal skje igjen.

 

b) Kraftig bot. Det vil si 2-4 ukelønner.

 

c) suspendere han fra x-antall kamper

 

d) frata han kapteinsbindet.

 

e) si opp Gerrard fra klubben, eventuelt selge han.

 

Dette er altså hvis og bare hvis han blir funnet skyldig på grove punkter om legemsbeskadelse.

 

Personlig tror jeg at det blir riktig med repremande og at han får en bot og en kamp eller to på tribunen. Jeg er også rimelig sikker på at han ikke har gjort noe av grov karakter. Ser på det som 90-10% favør at han ikke har gjort noe.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Vel, det sies jo fra alle kanter at det ikke var Gerrard som kastet/slo med denne berømte glassflaska hvert fall, så jeg tror det kan utelukkes ganske greit. Men hvis jeg skal ta utgangspunkt i at han har gjort noe grovt, stemmer jeg for alternativ b og c, altså en kraftig bot fra klubben og noen kamper på tribunen. Dette for å vise at klubben tar avstand fra slike episoder og den type handlinger. Men jeg synes ikke det at han har vært involvert i én episode som grunn nok til å ta fra ham kapteinsbindet i klubben.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at det skjer så mye i dette overgangsvinduet egentlig. Det mest nærliggende å tro er at Pennant forsvinner, men spilleren selv har vel uttalt at han ikke kan tenke seg å spille for noen annen engelsk klubb enn Liverpoool, og da kan jeg ikke se hvilken klubb som ønsker å kjøpe en spiller som nesten ikke har spilt en eneste fotballkamp denne sesongen. Andre snakker om Dossena, men at Benitez kvitter seg med en spiller som har vært så kort stund vil være utenkelig. Og uten at vi selger noen, kommer vi sikkert ikke til å handle inn noen heller. For så vidt greit hvis vi ikke kan hente inn en virkelig klassespiller. Er lei av alle disse middelmådighetene som blir kjøpt inn og aldri innfrir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...