Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idioti å si før man vet hva som har skjedd. Hvis det viser seg at han faktisk har gjort noe alvorlig så er selvfølgelig det både skuffende og synd, men selvfølgelig bør han ha støtte! Det blir for dumt å kreve at en spiller skal "fryses ut" på grunn av én episode. Spesielt når det er snakk om en av de største spillerne i hele klubbens historie er jeg sikker på at Gerrard vil ha uendelig med støtte til og med om han har gjort noe galt. Det er ikke som om han har drept noen med overlegg, selv om vold også er veldig alvorlig så klart. Men alle, oss inkludert, bør egentlig bare drite i å uttale seg før man vet hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Agreed. At Alsaker av alle, som er Liverpool-fan, sier slikt til pressen er jo som sagt merkelig.. Jeg hadde skjønt det dersom det var en hardcore Unitedfan aka Game som var i pressen å sier noe slikt, men en "ordentlig LFC" fan?! For all del, Gerrard kunne jo bare stått å sett på etter alt han vet.. Nei, vær stille til man vet noe.. Dersom han derimot blir dømt til ett eller annet, kan man uttale seg.

Lenke til kommentar
Jeg har dessverre tilgang til verken Dagbladet eller Vg. Sa Alsaker det som Liverpoolfan eller som ekspertkommentator for Canal+? Either way, syntes det høres merkelig ut..

Alsaker har ikke jobbet for Canal+ på snart 2 år. Han jobber som hovedkommentator i TV2...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Jeg har dessverre tilgang til verken Dagbladet eller Vg. Sa Alsaker det som Liverpoolfan eller som ekspertkommentator for Canal+? Either way, syntes det høres merkelig ut..

Alsaker har ikke jobbet for Canal+ på snart 2 år. Han jobber som hovedkommentator i TV2...

Ja, selvfølgelig. Min feil!

 

Blir det noen Liverpool kjøp? Dossena ut regner jeg med. Andre?

Lenke til kommentar

Er det plutselig blitt £6M for Johnson? Trodde det var snakk om £9M først?

 

Hvis det er snakk om £6M så er det bare å slå til. Han er engelsk, fyller 25 i år så jeg vil tro han kan regnes som et bra kjøp. Mangler litt defensive kvaliteter, etter det jeg har lest og hørt men er god framover og han har en god fot for langskudd. Faktisk så scorte han fra 35 meter mot Hull i slutten av november. Så jeg vil gjerne se han spille, da han kan avbelaste Arbeloa som dermed kan få spille venstreback også i noen kamper. I tillegg så er Degen laget av porselen, så jeg er fullstendig for dette.

 

Angående Gerrard, så håper jeg og tror at han er uskyldig. Hvis historien på forrige side stemmer så er det ingenting å frykte. Stevie G har betydd veldig mye for meg som Liverpool-supporter, og det vil føles som å finne ut at julenissen ikke eksisterer hvis han blir dømt. Jaja...

 

Faen, jeg hater å være ør i hodet. Når nyttår skal feires, så skal nyttår feires sikkelig...

 

Anyways, godt nyttår og måtte dette bli året for oss ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal Arbeloa spille venstreback når vi har Insua? :)

Insua er god nok, men med den situasjonen vi har nå er det fint å ha Arbeloa på venstre. Dossena er skada, Aurelio og Arbeloa er skada. Insua på venstre, og Carragher på høyre fungerer. Men hva gjør vi hvis Insua får en skade han og? Shit happens...

 

Dossena blir solgt og Aurelio runder 30, pluss at det går rykter om at Arbeloa (Kopforum) vil tilbake til Spania. Jeg mener at det beste for oss er å ha 4-5 backer, dermed vil jeg se Johnson spille for oss...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...