Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Love is in the air! :love:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4724630,00.html

 

Hva i all verden skal de med han?

 

De har trukket budet, dette er old news man!

Dette er fra dagens forside på skysports.

 

 

Det er still old news, og budet er trukket. Men det skjedde først i dag(at det ble trukket)

Edit: Denne er fra julaften feks

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Skal du til Tønsberg i dag? Veit ikke om jeg skal på byen i dag, mest sannsynlig blir det en privat fest jeg er bedt på så.. :p Dessuten skal jeg ikke ha på meg Liverpooldrakt.. :p

Nei, i år skal jeg ikke drikke på nyttårsaften, så da holder jeg med i sfj. Skal sitte hjemme i bokseren og se på film og spise pizza sammen med meg selv. Strålende selskap med andre ord! Men neste helg eller en om ikke lenge, er jeg nok kanskje i tønsberg, så skal jeg stikke innom ICA å handle noen øl av deg. Dere har vel navnskilt? Så skal jeg si til sjefen din at du antastet meg og kalte meg for din Torres.

 

On Topic: Når er Torres tilbake? (Nei, jeg bryr meg egentlig ikke)

Lenke til kommentar
Skal du til Tønsberg i dag? Veit ikke om jeg skal på byen i dag, mest sannsynlig blir det en privat fest jeg er bedt på så.. :p Dessuten skal jeg ikke ha på meg Liverpooldrakt.. :p

Nei, i år skal jeg ikke drikke på nyttårsaften, så da holder jeg med i sfj. Skal sitte hjemme i bokseren og se på film og spise pizza sammen med meg selv. Strålende selskap med andre ord! Men neste helg eller en om ikke lenge, er jeg nok kanskje i tønsberg, så skal jeg stikke innom ICA å handle noen øl av deg. Dere har vel navnskilt? Så skal jeg si til sjefen din at du antastet meg og kalte meg for din Torres.

 

On Topic: Når er Torres tilbake? (Nei, jeg bryr meg egentlig ikke)

 

Kjip du er da Game. Du kan komme til meg. Skal på åpent hus ikveld, så det blir wild.

Lenke til kommentar
On Topic: Når er Torres tilbake? (Nei, jeg bryr meg egentlig ikke)

Torres er tilbake. Han blir bare spart for kamp til han har trent seg 100% opp for ikke å risikere ham for tidlig. Men jeg føler meg ganske sikker på at han blir å se (kanskje på benk først) mot enten Preston eller Stoke i løpet av de neste to ukene.

 

Edit:

Siden alle forteller det, så ... Skal på privat fest jeg også, blir nok moro. Har hvert fall nok drikke for kvelden. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skal du til Tønsberg i dag? Veit ikke om jeg skal på byen i dag, mest sannsynlig blir det en privat fest jeg er bedt på så.. :p Dessuten skal jeg ikke ha på meg Liverpooldrakt.. :p

Nei, i år skal jeg ikke drikke på nyttårsaften, så da holder jeg med i sfj. Skal sitte hjemme i bokseren og se på film og spise pizza sammen med meg selv. Strålende selskap med andre ord! Men neste helg eller en om ikke lenge, er jeg nok kanskje i tønsberg, så skal jeg stikke innom ICA å handle noen øl av deg. Dere har vel navnskilt? Så skal jeg si til sjefen din at du antastet meg og kalte meg for din Torres.

 

On Topic: Når er Torres tilbake? (Nei, jeg bryr meg egentlig ikke)

Det hørtes trist ut...

Fest i casa Daniel ikveld. Fireworks and Tequila mix good. :thumbup:

 

On T:Heia Liverpool.

Lenke til kommentar
3 halvlitere med Cider?

 

Nightkeeper: Du kommer til å bli en alkolisert politiker.

Faen, jeg glemte cider ... Neida. 2 rødvin, 1 Champis, 1 Absolut Vodka+blandevann, 4 Carlsberg og 1 Jägermeister. Men kommer selvfølgelig ikke til å drikke alt. Blir nok litt igjen, og en god del deling. Jeg er jo så snill. :)

Lenke til kommentar

Kan legge til at jeg skal stryke laksen til den nye privates filmen, ble det bedre da? Mer underholdning? Ikke like trist det nei! ... Eller ...

 

Hører med til fortellingen at jeg har vært syk i jula og er ute av form, det er derfor jeg ikke drar ut i kveld. Nighkeeper: Cider kommentaren var selvsagt til Hewitt, den salige. Står over denne gangen, men er absolutt med på å ta en runde på byen (skien/pors) en helg. Er jo bare 40min herfra :)

 

Tequila shots på Daniel ja, ser han varmer opp til United treffet hvor jeg skal drikke han under bordet. Tequila Sierra er mine spesialitet, det går ned som vann.

 

Blandevann er litt på kanten spørr du meg, jeg ville latt det ligge hjemme. Klem til med Jegeren i innerlomma (fyll på lerketaske om du har det?) og drive på med øl.

Lenke til kommentar

Burde skifte navn på tråden til "this is nyttårsaften!" ;) Men, det er jo nyttårsaften, da må det være liv med litt ot! Alltid fylla på nyttårsaften.. Ikke bra, ikke bra.. Iår blir jeg faktisk hjemme til 12tia, så mamma blir glad, så stikker jeg ut etterpå til noen kompiser som har en heil haug med raketter! Blir morro! Ooog, her i gården går det i hb. 0.7 hb blir jeg perfekt full av!

 

Lurer på om et julebord bestående av United og Liverpool spillere/staff hadde blitt morro :D

 

Godt nyttår alles!

Lenke til kommentar

1. Januar om noe timer, og vintervinduet åpner.

 

Tviler på det blir mye action hos Liverpool, men dette er jo da tiden for å handle. Vi topper PL, vi er videre i CL. Vi har verden "for våre føtter".

 

Drømmeoverganger i Januar;

- Pennant ut

- Dossena ut

 

- Offansiv høyreving inn (Quaresma / Nani / Ronaldo type)

 

Da er jeg fornøgd. Insua har gjort venstrebacken sin, og Aurelio er på vei tilbake. Personlig ønsker jeg ingen ny superback på venstrebacken. Fremtiden lyser Insua.

 

Høyrevingen / vinge generelt ser jeg på som det såre punktet! Trenger noen spillere med fart og teknikk.

Lenke til kommentar
Hehe, et par sider off topic, så kommer windy med et seriøst innlegg :D

 

Du drar vel med deg dama på festen hewitt?

Vi kan sitte på pcene å ha webcam chat ikveld game, bare si ifra vis du vil.

 

Hehe, vell. Jeg er bare innom noen ganger om dagen, så har ikke tid til å ta del i noen usaklige diskusjoner ;p

 

Antar det meste usaklige blir slettet uansett ; )

 

Godt nyttår peepes! TOP OF THE LEAGUE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Folk får drikke hva de vil.

*spandere rødsprit på de som vil ha*

 

Edit: Pool møter Preston i Fa-cupen ja?

(sånn, litt On-topic, dere trenger ikke å svare. :p)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...