Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det stemmer at Manchester ligger foran Liverpool på lista over kriminalitet i England. Jeg husker ikke om dette var totalt for hele byen eller om det var per innbygger. Men jeg var i en lignende diskusjon for noen måneder siden, og sjekket da det opp og fant statistikken som sa at Manchester hadde flere kriminalsaker enn Liverpool. Nå er det nyttårsaften og jeg skal øyeblikk ut en kjapp tur, så jeg har ikke tid til å google meg frem til den statistikken igjen, men for de interesserte kan jeg nok greie å finne den igjen i morgen om formen tillater det. ;) Men de som vil kan jo prøve å finne den eller andre statistikker på området selv ved å google litt på "uk crime" eller et eller annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde bare det var den ved slottsfjellet :hmm:

Nei, er ICA Maxi nede i byen og ICA Supermarked på Olsrød der jeg jobber. :)

 

Jasså? Hvordan veit du det? :p Er flere ICA butikker i byen da. Men er vel bare hyggelig det i så fall. :)

 

Jeg kjente deg igjen fra people you might know på facebook, bildet du hadde var nesten identisk med mitt :p

 

Litt topic så trente vist Gerrard sammen med de andre på Melwood i dag.

Jaha ja. Må innrømme at jeg ikke veit hvem du er men. :p

 

Menmen, nok OT. :)

Lenke til kommentar

Omg en stalker!

 

Alle er jo fra Tønsberg her... Erlend, Termo og Bruno må nesten stille opp i Liverpool drakt utenfor gamle Cruise, så kan vi ta en diskusjon om Liverpools ligagull sjanser da. Jeg er en jævel (flink) til å argumentere i fylla. Eller, jeg tror det selv i det minste.

 

I Manchester har man i det minste klasse til å "skjule" sine svinn. Liverpool er jo som UK's svar på Compton. Rykte baby rykte...

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Omg en stalker!

 

Alle er jo fra Tønsberg her... Erlend, Termo og Bruno må nesten stille opp i Liverpool drakt utenfor gamle Cruise, så kan vi ta en diskusjon om Liverpools ligagull sjanser da. Jeg er en jævel (flink) til å argumentere i fylla. Eller, jeg tror det selv i det minste.

 

I Manchester har man i det minste klasse til å "skjule" sine svinn. Liverpool er jo som UK's svar på Compton. Rykte baby rykte...

Skal du til Tønsberg i dag? Veit ikke om jeg skal på byen i dag, mest sannsynlig blir det en privat fest jeg er bedt på så.. :p Dessuten skal jeg ikke ha på meg Liverpooldrakt.. :p

Lenke til kommentar
Love is in the air! :love:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4724630,00.html

 

Hva i all verden skal de med han?

 

De har trukket budet, dette er old news man!

 

Nå har jeg vert å svidd av 3 laken på klær. Da gjenstår det bare å ta en Thunder King i hver hand og ut å kikke etter folk i United drakt muahahahhaha!

I det jeg skal fyre dem av skriker jeg: Money is thight, times are hard, heres your fucking x-mass card :D

Siden alle Liverpool fans er volderlige må jo jeg også tre inn i den rekken ;):p

 

Nei blir en slakkis fest her også, halveis par fest(er jo veldig stas når jeg er single selv). Får ta til byen etterhvert tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...