Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare si at eg tror det går bra guttorm! Både med lite hår på selve tissen (!) og med debatteringen! :yes:

Takk takk :)

 

På selve ja, hadde hårveksten gått helt fram så hadde jeg vert bekymret. Damene hadde antagelig heller ikke likt det noe særlig ;)

 

Hewitt, du har flørta lenge nå, skal du ikke slå til snart? I kveld er jo en god kveld ;)

Lenke til kommentar
Hewitt, du har flørta lenge nå, skal du ikke slå til snart? I kveld er jo en god kveld ;)

Hehe. Jeg stresser ikke med det. Tar alt som det kommer. Senest i går var hun her hele natta. ;) Noe som medførte at jeg var våken i ca. 40 timer i strekk på grunn av jobb og slikt dagen etter. :p Men herlig jente er det. Og hun skal være med i kveld så det blir hyggelig. :) For ikke å gå helt off-topic så kan det nevnes at hun er Liverpool-supporter også (selvfølgelig) (nei, hun var det før jeg traff henne også), og vi skal over sammen i mars.

 

Men jesus. La oss snakke om noe mindre personlig og mer on-topic. :p

Lenke til kommentar

Godt du skriver "antagelig" guttorm. :!:

 

Men nei, jeg hadde ingen baktanker bak min hårløsetissetasskommentar. Koselig kar du. Tenkte jeg skulle nevne de to jeg har diskutert mest med i denne tråden, i mitt godt nyttårs avsnitt.

 

Blond eller brunnette Hewitt? Og har det blitt noe action på deg? Ja eller nei svar på den siste der, så skal jeg la saken ligge død.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
snipp

 

Kult det da, lykke til :)

For å si som The Game, dame og fotballprat går hånd i hånd :D

 

Godt du skriver "antagelig" guttorm. :!:

 

Men nei, jeg hadde ingen baktanker bak min hårløsetissetasskommentar. Koselig kar du. Tenkte jeg skulle nevne de to jeg har diskutert mest med i denne tråden, i mitt godt nyttårs avsnitt.

Må jo skrive det, dumt å hevde noe annet når jeg ikke vet alderen på resten ;)

 

Takk og like så, spesielt diskusjonen vi hadde i går satt jeg pris på. Selv om noen dro et utsnitt fra den og tok helt av, uten at det var oss.

Takk for det gamle og ser frem til det som kommer :)

Lenke til kommentar

Det er en vanskelig oppgave, det.

 

Reina

Darby - Carra - Hyypiä - Insua

Kuyt - Lucas - Alonso - Babel

N' Gog - Keane

 

Men ekstremt vanskelig å gjette laguttak. Torres kan være tilbake, og får litt spilletid. Arbeloa kan være tilbake. I tillegg er det bare en tidlig runde i FA-Cupen, og derfor spiller normalt sett ikke så mange førstelagsspillere som vanlig. Men samtidig er det en uke siden forrige kamp og en uke til neste kamp, så det er ikke noe tett kampprogram akkurat nå og da er det jo like greit å bruke en del førstelagsspillere også slik at de får holdt tempoet og formen oppe.

Lenke til kommentar
Det er en vanskelig oppgave, det.

 

Reina

Darby - Carra - Hyypiä - Insua

Kuyt - Lucas - Alonso - Babel

N' Gog - Keane

 

Men ekstremt vanskelig å gjette laguttak. Torres kan være tilbake, og får litt spilletid. Arbeloa kan være tilbake. I tillegg er det bare en tidlig runde i FA-Cupen, og derfor spiller normalt sett ikke så mange førstelagsspillere som vanlig. Men samtidig er det en uke siden forrige kamp og en uke til neste kamp, så det er ikke noe tett kampprogram akkurat nå og da er det jo like greit å bruke en del førstelagsspillere også slik at de får holdt tempoet og formen oppe.

 

Tror ikke dette laget er langt unna. Men har mere tro på El-Zhar på en av plassene en N`Gog fra start. Siden det er en hel uke til neste kamp etter denne skal en ikke se bort ifra at flere av førstelags guttene spiller. Tipper også at Darby starter, jeg kommer med mitt lag litt senere. Tror foresten ikke Torres spiller, siden han ikke var på benken sist, men der har jeg tatt feil før. Vi trenger en kommandant på midtbanen, så Gerrard eller Alonso kommer til å spille. Syns Masche har litt lite å by på fremover, ellers kunne han godt ha spilt.

 

Viste dere foresten at Preston er et stor lag i historisk sammenheng, de har vunnet veldig mye.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...