Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Denne Gerrard saken virker jo langt mer alvorlig enn hva jeg først antok. Hadde dæva av latter om kapteinen deres hadde blitt bura inne noen mnd. Hadde nok knekt et par pils og feira det, for der hadde det lille gullhåpet deres blitt flusha ned i dass.

 

For en slum Liverpool området er. Selv byens fotballspillere er kriminelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukket kjeve, knekt tann osv er ganske alvorlig personskader. Nå vet vi ikke, som du skriver, om Gerrard har gjort noe, men for meg virker det litt rart at han ikke har gått ut i media og fortalt hva som skjedde, om han var helt uskyldig. Når strafferammen for det han er "beskyldt" for er på 5 år, sier det seg selv at det er noe alvorlig Pirja. Sett at han faktisk har slått/knus glass ect ect... Blir jo bare spekulasjoner ofc, men noe ligger det nok i det.

 

Ha et godt nyttår på hjemmefronten folks, måtte Hewitt få seg dame og guttorm hår på tissen. Fotball-biten håper jeg det ikke går så bra med.

Lenke til kommentar
Brukket kjeve, knekt tann osv er ganske alvorlig personskader. Nå vet vi ikke, som du skriver, om Gerrard har gjort noe, men for meg virker det litt rart at han ikke har gått ut i media og fortalt hva som skjedde, om han var helt uskyldig. Når strafferammen for det han er "beskyldt" for er på 5 år, sier det seg selv at det er noe alvorlig Pirja. Sett at han faktisk har slått/knus glass ect ect... Blir jo bare spekulasjoner ofc, men noe ligger det nok i det.

 

Ha et godt nyttår på hjemmefronten folks, måtte Hewitt få seg dame og guttorm hår på tissen. Fotball-biten håper jeg det ikke går så bra med.

Nå er 5år som er strafferammen for personskader. Men skal du ha 5år, må du gjøre mye mer personskade enn det som har skjedd her. Jeg vil si maks 1år dersom du er et vanlig menneske, men så tror jeg at det bare vil ende med en stor bot(dekker skadeomfanget til han som ble skadet) og kanskje 1mnd fengsel/samfunnstjeneste. Men da må også Gerrard ha stått for all skaden, og slåsskampen alene, og det tror jeg ikke. Litt rart at han ikke har gått ut i media ja, men vi får bare vente på politirapporten, kanskje det han tenker også.

 

Hehe, godt nyttår der også. Hewitt holder på med en/ei tror jeg, og guttorm er det ikke mange årene igjen ( :p)

Måtte det beste laget vinne på en rettferdig måte i 2009!

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Dere faller av uansett. Anser fortsatt Chelsea som vår fremste konkurrent.

 

Men ja, det hadde jeg feiret. Men så er jeg et selverklært rasshøl av dimensjoner også, jeg hadde nok også kost meg med en pizza grandiosa og en og annen pils, hvis Liverpool bussen hadde falt utenfor et stup på vei hjem fra 3-1 tap mot Burton Rovers feks.

 

Pirja: Tror jo "seff" ikke at det blir 5 år, noe som så og si aldri skjer. Poenget var å undestreket at alvoret i saken kan være mer omfattende enn først antatt. That's all.

Lenke til kommentar

Som menneske håper eg ikke Gerrard har vært så dum....

 

Som united supporter må eg jo si at det hadde vært priceless....

 

Sånn er det bare!

 

Godt nyttår til alle rivalsupportere her inne! Nå må det vaskes gulv her :thumbdown: Ble visst ikke gjort til jul! SÅnn er det å bli forsørget av kona! Må ha lommepenger! hehe

Lenke til kommentar
-Når man i tillegg har mulighet til å se den sanne siden til captain hypocratis så er jo det bare en bonus!

 

-Åsså blir det jo veldig gøy å høre dere skylde på Gerrard at dere ikke vant i år heller! Alltid greit med en unnskyldning! :!:

-Da har vi nok litt forskjellig mentalitet.

 

-Såklart det hadde vært unnskylding, dere sier jo selv at vi uten Gerrard ikke hadde hatt en sjanse.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke lagmoralen i chelsea så bra for tiden.

 

Media har laget det mer alvorlig enn det er, med å finne den strengeste straffen som er mulig for det som skjedde. Du får ta deg en pils og grandiosa dersom Gerrard blir dømt. Så får vi se utfallet. Uansett håper jeg, dømt eller ei, at det ikke går for mye inn på Gerrard og laget mtp å holde fokus når man spiller.

Lenke til kommentar
Game, sa ikke du senest i går at dersom dere vinner mot Chelsea så faller de av og det står mellom Liverpool og United? :) Nå er plutselig Chelsea med for fullt igjen nå da?

 

Godt nyttår folkens!

Keyword: Dersom. Jeg tror ikke vi slår Chelsea, da formen vår har vært så luguber i det siste. Så jeg tror det er veldig sanysnlig med uavgjort, noe som passer dere godt. Den runda har dere forresten Stoke borte.

 

Tror nok vi må innse at ManU aldri vil se på oss som en konkurrent om vi vinner serien eller ei.

Denne har jeg "svart på" før: Vinner dere ligaen et par ganger i løpet av en kortere tidsperiode (7-8år feks) så ja, da er dere en konkurrent. Blackburn har også vunnet PL en gang.

Lenke til kommentar
Game, sa ikke du senest i går at dersom dere vinner mot Chelsea så faller de av og det står mellom Liverpool og United? :) Nå er plutselig Chelsea med for fullt igjen nå da?

 

Godt nyttår folkens!

Keyword: Dersom. Jeg tror ikke vi slår Chelsea, da formen vår har vært så luguber i det siste. Så jeg tror det er veldig sanysnlig med uavgjort, noe som passer dere godt. Den runda har dere forresten Stoke borte.

Da er jeg mer med. :) Stoke kan jo bli tøft nok det. :p

 

Nå må jeg på butikken før ølsalget stenger. :ohmy:

Lenke til kommentar
Brukket kjeve, knekt tann osv er ganske alvorlig personskader. Nå vet vi ikke, som du skriver, om Gerrard har gjort noe, men for meg virker det litt rart at han ikke har gått ut i media og fortalt hva som skjedde, om han var helt uskyldig. Når strafferammen for det han er "beskyldt" for er på 5 år, sier det seg selv at det er noe alvorlig Pirja. Sett at han faktisk har slått/knus glass ect ect... Blir jo bare spekulasjoner ofc, men noe ligger det nok i det.

 

Ha et godt nyttår på hjemmefronten folks, måtte Hewitt få seg dame og guttorm hår på tissen. Fotball-biten håper jeg det ikke går så bra med.

 

Nå er det jo allerede skrevet i flere av de mer seriøse avisene at Gerrard ikke hadde noe med selve slagene å gjøre, så hvorfor håper liksom folk det?

Btw er jeg antagelig eldre en de fleste her i tråden, og jeg har litt hår på tissen, men mest rundt den egentlig.

Akkurat hva det er som gjør at du tror jeg ikke har det vet jeg ikke, men det er jo nærtliggende å tro at jeg ikke debaterer som jeg burde i forholdt til alderen. For min del må du gjerne påpeke hva som tilsynelatende er problemet ;)

Lenke til kommentar
«mitt håp for 2009 er å få slutt på våpen- og knivkriminalitet, slik at det er trygt og barna kan være stolt av byen sin».

 

Oversatt sitat av Steven Gerrard, som tydeligvis synes Glasskriminalitet er helt ok :D

Jeg så en på byen for noen måneder siden som slo ned en. Er Gerrard ansvarlig for det også? Er Gerrard ansvarlig for konflikten på Gaza? Er Gerrard ansvarlig for alt Bush har gjort i sin regjeringstid? Er Gerrard ansvarlig for at den vestlige verden generelt flommer over av mat, men at fattige enda knapt greier finne smuler til å overleve på?

 

Du kan helt sikkert få Gerrard til å være ansvarlig for dette også om du bare vil det nok.

 

Ingen vet hva eksakt som har skjedd, annet enn at det har vært en konflikt. Ingen vet Gerrards rolle i det hele. Men det sies fra alle kanter at han IKKE slo noen med en flaske slik du påstår. Inntil en politirapport og en dom foreligger, er Gerrard helt uskyldig og har bare vært i en konflikt, noe alle vi andre også har vært i i løpet av livet vårt. Først når en dom fastslår at han har gjort noe dumt skal jeg si hva jeg mener om ham. Inntil da er han uskyldig.

 

Og jeg ser noen snakker om at Gerrard bør fratas kapteinsbindet. Hahaha.

 

Denne Gerrard saken virker jo langt mer alvorlig enn hva jeg først antok. Hadde dæva av latter om kapteinen deres hadde blitt bura inne noen mnd. Hadde nok knekt et par pils og feira det, for der hadde det lille gullhåpet deres blitt flusha ned i dass.

 

For en slum Liverpool området er. Selv byens fotballspillere er kriminelle.

Hver gang du kommer tilbake fra ferie snakker du om å skjerpe deg, men du har en ekstremt dårlig selvdisiplin? Ta deg en tur til Liverpool, til og med om du skriker ut at du er Man Utd-supporter vil du nok bli tatt ganske greit imot. :) Og ikke få meg til å dra opp statistikken som sier at Manchester har flere kriminalsaker enn Liverpool igjen.

 

Ha et godt nyttår på hjemmefronten folks, måtte Hewitt få seg dame og guttorm hår på tissen. Fotball-biten håper jeg det ikke går så bra med.

 

 

Hehe, godt nyttår der også. Hewitt holder på med en/ei tror jeg, og guttorm er det ikke mange årene igjen ( :p)

Måtte det beste laget vinne på en rettferdig måte i 2009!

Må vel nesten si takk. :p Akkurat det tar vi som det kommer, men livet smiler om dagen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...