Jefe Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 VDS er forøvrig bedre til å sette i gang spillet også, samt feltarbeid og posisjonering. Ser du her veldigsaklig. Er dette jeg er uenig i. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det så man mot Newcastle, frispark fra laaangt unna som holdt på å bli mål pga at han glapp ballen. Han har noen redinger i verdensklasse, men også noen merkelig avgjørelser og tabber i blandt. Det var vist også den klart dårligste kampen av ham også i år...., så da er det kansje ikke så rart. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 VDS er forøvrig bedre til å sette i gang spillet også, samt feltarbeid og posisjonering. Ser du her veldigsaklig. Er dette jeg er uenig i. Sette i gang spillet? Sparkene til Reina er presise, men den lange rekkevidden og hurtigheten i VDS sine utkast er for meg et hakk bedre. VDS er forøvrig MYE bedre enn Reina i feltet, og posisjoneringen hans er n?rmest feilfri. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Joda, du kan mene hva du vil du W Men når det kommer til å sette i gang spillet så er det ingen som slår Reina. Fyren kaster jo ballen over midtbanen! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545722 Gerrard sin sak blir bare en småsak. Disse sakene er værre. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har du sett mer enn en United kamp? VDS kaster jo selv lett over midtbanen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545722 Gerrard sin sak blir bare en småsak. Disse sakene er værre. Kan ikke sammenligne voldsaker mot trafikkulykker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Luis Garcia kanskje på vei tilbake til England? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 Damn I miss this guy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Kommer nok ikke til Liverpool. Sikker Sunderland, de samler jo på eks-pool gutter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har ikke noe tru på at han hadde komt til oss igjen nei.. Men så artigt det hadde vært da! En av mine klare favoritter Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545722 Gerrard sin sak blir bare en småsak. Disse sakene er værre. Kan ikke sammenligne voldsaker mot trafikkulykker. Å kresje en bil i fylla og drepe 2 unge gutter er mer overlagt drap enn en trafikk ulykke imo. Han skulle vert tredd ned på kniven og bløgg`an fra ræva til ganen Endret 30. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) AIAIAIAIA Edit: Håper ingen rakk og quote den! Sorry guttorm Endret 30. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Les litt bedre du heller. Np. Men nok off topic. Endret 30. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 «mitt håp for 2009 er å få slutt på våpen- og knivkriminalitet, slik at det er trygt og barna kan være stolt av byen sin». Oversatt sitat av Steven Gerrard, som tydeligvis synes Glasskriminalitet er helt ok Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sagberg, Latias og Kjetil, hvordan kan dere benytte så mye energi på å diskutere hvor mange mnd etc det er til denne bursdagen. Har dere virkelig ikke noe liv? Nei, vi (eller jeg kan bare snakke for meg selv) har ikke noe liv. Men du derimot Kjakan, du er mitt forbilde på alle mulige måter Vært gøy å få se Garcia i PL igjen! Og han er absolutt god nok for en middels-PL-klubb. Bare han holder seg borte fra skader.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde glatt tatt Garcia tilbake! Ikke fordi han er så jævla god, men fordi han er den han er. En av mine største favoritter i Liverpool noen gang vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 «mitt håp for 2009 er å få slutt på våpen- og knivkriminalitet, slik at det er trygt og barna kan være stolt av byen sin». Oversatt sitat av Steven Gerrard, som tydeligvis synes Glasskriminalitet er helt ok haha, kunne jo ikke slå feil. Steven Gerrard, the hypocrite. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvor har han sagt dette? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545722 Gerrard sin sak blir bare en småsak. Disse sakene er værre. Kan ikke sammenligne voldsaker mot trafikkulykker. Å kresje en bil i fylla og drepe 2 unge gutter er mer overlagt drap enn en trafikk ulykke imo. Latterlig påstand. Dumhet er ikke det samme som ondskap. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Latterlig påstand. Dumhet er ikke det samme som ondskap. Gnag, det er ikke en påstand, det er bare noe jeg tenker om saken. Men nok om det. Godt nyttår til alle sammen. Endret 31. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå