Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reina har vunnet tre Golden Gloves på rad. Han er så sikker som en keeper kan bli på straffe og han klarer faktisk å håndtere tilbakespill. Selvsagt er han bedre.

Selvsagt er han bedre faktisk? VDS har jo vært strålende i år og ifjor? Reina er en liten stuttjukking som ofte finner på tull. God på strek og 1vs1, ræva i felt.

 

VDS har vært god, men Reina har vært bedre. Jeg trodde faktisk du visste bedre enn å påstå at Reina ofte finner på tull. For det er et rykte han ikke har gjort seg fortjent til.

Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog.

 

Jeg vil også legge til at det sannsynligvis var enklere å være keeper bak Brown - Rio - Vidic - Evra enn Finnan - Carra - Agger - Riise.

Uenig, med de defensive oppgavene til Kuyt, Gerrard (mindre grad i år) og Masche vil jeg si det er stikk motsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog.

 

Det synes jeg faktisk ikke. Og om de påståtte tabbene sjeldent er skjebnesvangre, så betyr det vel ikke så mye?

Lenke til kommentar
Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog.

 

Det synes jeg faktisk ikke. Og om de påståtte tabbene sjeldent er skjebnesvangre, så betyr det vel ikke så mye?

Har aldri sagt at han gjør ofte direkte tabber. Men han satser ofte feil ut i feltet å skaper dermed situasjoner og usikkerhet. VDS gjør forøvrig også det.

Lenke til kommentar
Reina har vunnet tre Golden Gloves på rad. Han er så sikker som en keeper kan bli på straffe og han klarer faktisk å håndtere tilbakespill. Selvsagt er han bedre.

 

Reina selvsagt bedre enn VDS? Noe av det morsomste jeg har lest. Det at du bruker Golden Gloves som argument blir for dumt.

 

 

Jeg kan jo dra opp et eksempel fra NHL som bygger under påstanden min:

 

Craig Anderson (Panthers) har best redningsprosent i ligaen. Han er likevel ikke i nærheten av topp 10 goalies i ligaen. Det samme kan sies om Steve Mason, som har færrest "Goalst Against", han er ikke topp 10 han heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...