bruno99 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke det. Kan jo si at han var jo mye skyld i deres tap 3-0 mot oss. Siden det skjer ofte skjer at han finner på noe tull har du sikkert flere eksempler? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Reina har vunnet tre Golden Gloves på rad. Han er så sikker som en keeper kan bli på straffe og han klarer faktisk å håndtere tilbakespill. Selvsagt er han bedre. Selvsagt er han bedre faktisk? VDS har jo vært strålende i år og ifjor? Reina er en liten stuttjukking som ofte finner på tull. God på strek og 1vs1, ræva i felt. VDS har vært god, men Reina har vært bedre. Jeg trodde faktisk du visste bedre enn å påstå at Reina ofte finner på tull. For det er et rykte han ikke har gjort seg fortjent til. Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog. Jeg vil også legge til at det sannsynligvis var enklere å være keeper bak Brown - Rio - Vidic - Evra enn Finnan - Carra - Agger - Riise. Uenig, med de defensive oppgavene til Kuyt, Gerrard (mindre grad i år) og Masche vil jeg si det er stikk motsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog. Det synes jeg faktisk ikke. Og om de påståtte tabbene sjeldent er skjebnesvangre, så betyr det vel ikke så mye? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 http://www.truveo.com/Liverpool-vs-Manches...G/id/1773859951 Ødela kampen helt. Delvis sesongen også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Han gjør jo ofte mye rart i feltet? Sjeldent skjebnesvangert dog. Det synes jeg faktisk ikke. Og om de påståtte tabbene sjeldent er skjebnesvangre, så betyr det vel ikke så mye? Har aldri sagt at han gjør ofte direkte tabber. Men han satser ofte feil ut i feltet å skaper dermed situasjoner og usikkerhet. VDS gjør forøvrig også det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 http://www.truveo.com/Liverpool-vs-Manches...G/id/1773859951 Ødela kampen helt. Delvis sesongen også. Jada, VDS gjør også tabber og hadde det ikke vært for tabben hadde dere sikkert vunnet kampen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke umulig det. Dere skapte nesten ingen ting dere heller, så sarkasmen kan du spare deg for. Fotball er mye psykologi og dette gav Liverpool det mentale overtaket de trengte og omvendt. Selv om 2-1 målet er mer vår skyld enn det er Liverpools fortjeneste. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Jeg skjønte at det var dit du ville så jeg bare skrev det. Endret 30. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 hmm, lenge siden white har vært med å diskutert. Skiftet navn har du også. Men Reina er altfor mye i feltet, og kun flaks har gjort at det ikke har blitt noe tabber ut av det. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det så man mot Newcastle, frispark fra laaangt unna som holdt på å bli mål pga at han glapp ballen. Han har noen redinger i verdensklasse, men også noen merkelig avgjørelser og tabber i blandt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Reina har til tider vært usikker i feltet, for sure. Men i år har han absolutt ikke vært noen som slags kløne i feltarbeidet. PLs beste keeper til nå i år, hvertfall. I tillegg en fantastisk igangsetter med nydelige utspill, ingen som måler seg der. Endret 30. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det så man mot Newcastle, frispark fra laaangt unna som holdt på å bli mål pga at han glapp ballen. Han har noen redinger i verdensklasse, men også noen merkelig avgjørelser og tabber i blandt. Ingen keeper er feilfri, da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 godt vi har en som er så nært som mulig da Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jepp. Reina er solid spørr du meg. Gammel er han forresten? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Reina er vel 26, tror jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Reina har vunnet tre Golden Gloves på rad. Han er så sikker som en keeper kan bli på straffe og han klarer faktisk å håndtere tilbakespill. Selvsagt er han bedre. Reina selvsagt bedre enn VDS? Noe av det morsomste jeg har lest. Det at du bruker Golden Gloves som argument blir for dumt. Jeg kan jo dra opp et eksempel fra NHL som bygger under påstanden min: Craig Anderson (Panthers) har best redningsprosent i ligaen. Han er likevel ikke i nærheten av topp 10 goalies i ligaen. Det samme kan sies om Steve Mason, som har færrest "Goalst Against", han er ikke topp 10 han heller. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 i steden for å komme her og le, burde du heller si hvorfor du mener vds er bedre, eller på same nivå. Tip of the day. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Er han ikke 25? EDIT: Han var visst 26 Endret 30. desember 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 25 eller 26, ja. usikker jeg, tror 26 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 26 (i følge Wiki). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå