Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Rafa's utvalgte ikveld: -------------------------Reina-------------------------- Arbeloa------Carragher--------Agger-------Riise Pennant-----Mascherano----Sissoko-----Zenden ------------------------Gerrard------------------------- ------------------------Crouch-------------------------- Forundrer meg litt at vi ikke stiller med to spisser... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Mye troll sentralt på midten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sissoko må seriøst trene teknikk. Herregud... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette er så tragisk at det er til og ta og føle på. Hva skjer med Liverpool for tida da? Ut med mildt sagt svake Sissoko, inn med Kuyt. Få Gerrard ned på midten der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette må være årets svakeste førsteomgang på Anfield... Enig med ErlendRU, ut med Momo og inn med Kuyt! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette må være årets svakeste førsteomgang på Anfield... Enig med ErlendRU, ut med Momo og inn med Kuyt! 8417032[/snapback] helt enig. og få riise til og slutte og skyte. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette må være årets svakeste førsteomgang på Anfield... Enig med ErlendRU, ut med Momo og inn med Kuyt! 8417032[/snapback] helt enig. og få riise til og slutte og skyte. 8417071[/snapback] Synes det er greit jeg. Når han først treffer rent så treffer han jo riiimelig bra da. Ingen andre som bidrar med noe på laget, så må kanskje satse på det. Eneste er Pennant da. Han har vært god i dag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Der ja, Gerrard måtte ta ansvar for bryte ned Boro. La oss håpe at det var det kampen trengte... EDIT: og der satte Gerrard inn noe som var en billig straffe, men who cares... Endret 18. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Billig straffe indeed. Zenden viser vel at han ikke holder nivået, mens Pennant har vært god på kanten. Hehe, Reina med en frekkis der.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Deilig at det er hvertfall litt forbedring i spillet da. Alt blei mye bedre når Sissoko gikk ut, han ødela jo alt. Digg å endelig se et langskudd fra Gerrard gå i nettet, en stund siden det nå. Pennant var vel all over den beste spilleren i dag, selv om Stevie G eide 2omgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er nok en gang imponert over Mascherano, selv om han avslutter nesten like dårlig som Momo og Bolo. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pennant har virkelig vokst.. Selv om det bare kunne gå en vei.. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pennant har virkelig vokst.. Selv om det bare kunne gå en vei.. 8417897[/snapback] Helt enig. Sissoko trenger trening, mye trening. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingen god kamp, men vi gjør nok en gang bare det som er "nødvendig". Pennant var banens beste idag, etterfulgt av Gerrard og Mascherano... Nå håper jeg det ikke blir en like kjedelig kamp på lørdag når jeg skal over, men jeg er forberedt på det verste Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingen god kamp, men vi gjør nok en gang bare det som er "nødvendig". Pennant var banens beste idag, etterfulgt av Gerrard og Mascherano... Nå håper jeg det ikke blir en like kjedelig kamp på lørdag når jeg skal over, men jeg er forberedt på det verste 8418032[/snapback] Håper du har bedre lykke en meg, 0-0 mot Fulham, brent straffe. Men doh, utrolig artig å vær på Anfield Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Huff, det var vel ikke rette kampen nei, 0-0 er jo marerittet, men må innrømme at hvis stemninga blir like dårlig som ikveld, så er det synd... Forrige gang jeg var på Anfield i 99/00 sesongen så var det heldigvis god stemning begge gangene, så håper på det samme Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, men gutta må ta seg sammen snart. Doh, lagoppstillingen idag var ikke av den mest angrepsvillige sorten, med en ballvinner/ballmister og en ballvinner i tillegg til Zenden på midtbanen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Zenden MÅ bare ut til sommern. OK squadplayer i fjor, men ikke noe mer. Nå har vi nok dekning. Mascherano viser seg mye bedre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Glemte kampen jeg, men leste om den på VG. Skal nok ha vært en dårlig førsteomgang Ingen lykketreff fra Riise, og Zenden bør virkelig selges... Hvorfor spillte Sissoko sentral midtbane, og hvorfor ikke Xabi Alonso? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Fordi Alonso hvilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå