Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Sanheten kommer nok aldri 100% frem så lenge Gerrard er verdenskjendis, og det finnes sikkert mange der som vil gjøre mye for at Gerrard skal få ødelagt ryktet.

 

Gerrard er jo ellers en rolig og sindig fyr, så noe "alvorlig" må ha skjedd for at han skal ha kastet et glass eller hva som skjedde.

 

Vel. Ryktene sier jo at DJ'en ikke ville spille Phil Collins og Gerrard tiltet pga dette. Vel, jeg skjønner DJ'en jævla godt. Phil Collins suger :p

Trodde ikke det skulle så lite til. Men at det kanskje startet en større diskusjon, og at det ble svært ampert etterhvert, kan kanskje være en mulighet.

 

Saken er blåst veldig mye opp pga at en kjendis er innvolvert. Og avisene kommer nok me mye bullshit før de overhodet vet noe. Så vi får vente til den endelige dom, og politirapporten som sier hva som skjedde.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å diskutere barslagsmålet

 

Derre har jo tydligvis ikke peiling på hva forskjellen mellom realitet og strafferammer er for noe, så slutt å diskuter ting dere overhodet ikke har peiling på. Var et par her som sammenlignet Barton og Gerrard saken, da har dere virkelig bommet med en låvedør eller tre. SLUTT... dere viser bare at opplæringen dere får på skolene dere går på er for dårlig.

 

For resultatorientert

 

Det er altfor mange her inne som tydligvis ikke ser fotballkamper men bare leser et resultat og dømmer lag utifra dem. 5-1 mot Newcastle = vi er i god form osv. Dere må se bak resultatene og ikke minst hva resultatene vil ha for spiriten i laget fremover.

 

Hvis jeg skal ranke de kampene Liverpool har spilt best i år så kommer Tottenham og Stoke opp på top 6. Der ble det altså tap 1-2 og 0-0. Mot Stoke hadde vi 22 skudd på mål og det er vel det beste et Premier League lag har prestert iår. Resultatene sier at vi spilte dårlig, men spillet vi leverte var av høy klasse. Senere har vi levert kamper av veldig lav standard og blitt straffet for det.

 

Var en kamerat av meg som sa at Arsenal var i god form nå fordi de ledet 2-0 over Aston Villa og det betydde at de var en mulig utfordrer til gullet igjen. Jeg som så kampen visste at Aston Villa normalt sett leder 3-0 og vinner kampen lett fordi de rundspilte Arsenal. Ikke la dere lure av resultater men heller se på hvordan spillet går og ikke minst hvordan et lag vinner.

 

Subjektive United fans

 

Det at Man Utd fans ikke har gitt props til Liverpool da vi klarte å spille oss frem til 2-1 mot Man Utd uten Gerrard og Torres er helt sykt. Vi har altså ikke slått Utd i ligaen på mange år og nå gjør vi det uten de to viktigste spillerne våre. Man Utd hadde Ronaldo ute men han er ikke i nærheten av å bety så mye for United beste 11 som Gerrard/Torres er. Dette alene sier vel hvor subjektive og lite orienterte United fans er.

Lenke til kommentar
For resultatorientert

 

Det er altfor mange her inne som tydligvis ikke ser fotballkamper men bare leser et resultat og dømmer lag utifra dem. 5-1 mot Newcastle = vi er i god form osv. Dere må se bak resultatene og ikke minst hva resultatene vil ha for spiriten i laget fremover.

 

Hvis jeg skal ranke de kampene Liverpool har spilt best i år så kommer Tottenham og Stoke opp på top 6. Der ble det altså tap 1-2 og 0-0. Mot Stoke hadde vi 22 skudd på mål og det er vel det beste et Premier League lag har prestert iår. Resultatene sier at vi spilte dårlig, men spillet vi leverte var av høy klasse. Senere har vi levert kamper av veldig lav standard og blitt straffet for det.

 

Var en kamerat av meg som sa at Arsenal var i god form nå fordi de ledet 2-0 over Aston Villa og det betydde at de var en mulig utfordrer til gullet igjen. Jeg som så kampen visste at Aston Villa normalt sett leder 3-0 og vinner kampen lett fordi de rundspilte Arsenal. Ikke la dere lure av resultater men heller se på hvordan spillet går og ikke minst hvordan et lag vinner.

 

Javell? At vi har 22 skudd på mål, og 0 mål tilsier ikke at det er vår beste kamp. Jeg ville vært flau over å ikke ha puttet ihvertfall 3 mål der. Å trekke den kampen frem som en av de beste er bare tragisk. Et topplag skal ikke ha 22skudd på mål, å 0 mål i målprotekollen. Vi spilte elendig mot mye dårligere lag, og taper/spiller uavgjort. I de kampene taper vi viktige poeng om PL toppen.

 

Newcastle-kampen viser ihvertfall at vi kan score mål når vi har hele spillet, og at vi kan score mye uten Torres på banen.

 

Hvorfor skal vi ikke diskutere barsslagsmålet? Det handler jo om en spiller i klubben i vårt hjerte, og vi kan vel få lov å diskutere rundt saken? Er akkuratt det samme som å diskutere etter en kamp. At noen united fans kommer og sammenlikner Gerrard med andre, eller sier vi spilte en elendig kamp, bryr meg ikke.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Du skriver mye bra Kjakan. Ingen tvil om United-fansens subjektivitet.

 

Latterlig innlegg i United-tråden: "Jeg har alltid sagt at Chelsea vinner, og at de eneste som kan hindre det er oss. Jeg har ingen tro på at Liverpool holder inn. Tror heller ikke at motstanderene til Liverpool kommer til å få 10 utvisninger mot seg i den siste halvdelen av sesongen."

Lenke til kommentar
Subjektive United fans

 

Det at Man Utd fans ikke har gitt props til Liverpool da vi klarte å spille oss frem til 2-1 mot Man Utd uten Gerrard og Torres er helt sykt. Vi har altså ikke slått Utd i ligaen på mange år og nå gjør vi det uten de to viktigste spillerne våre. Man Utd hadde Ronaldo ute men han er ikke i nærheten av å bety så mye for United beste 11 som Gerrard/Torres er. Dette alene sier vel hvor subjektive og lite orienterte United fans er.

Dere spilte uten Gerrard: Fikk 1 mål i mot + 1 selvmål av Brown/VDS.

Med Gerrard: Dere fikk 1 mål.

 

Ikke kom her å si at dere slo oss uten Gerrard, for det gjorde dere faktisk ikke. Når det er sagt, gratulerer med ledelse i PL :)

Lenke til kommentar
Subjektive United fans

 

Det at Man Utd fans ikke har gitt props til Liverpool da vi klarte å spille oss frem til 2-1 mot Man Utd uten Gerrard og Torres er helt sykt. Vi har altså ikke slått Utd i ligaen på mange år og nå gjør vi det uten de to viktigste spillerne våre. Man Utd hadde Ronaldo ute men han er ikke i nærheten av å bety så mye for United beste 11 som Gerrard/Torres er. Dette alene sier vel hvor subjektive og lite orienterte United fans er.

Dere spilte uten Gerrard: Fikk 1 mål i mot + 1 selvmål av Brown/VDS.

Med Gerrard: Dere fikk 1 mål.

 

Ikke kom her å si at dere slo oss uten Gerrard, for det gjorde dere faktisk ikke. Når det er sagt, gratulerer med ledelse i PL :)

Hvor mye var Gerrard innvolvert i kampen og målet? Så si 0. Han var unsynlig resten av kampen etter han kom inn, og hadde null med målet å gjøre.

 

Men jaja, dere skal jo vri å vende på det for at det ikke skal se sånn ut, samme gjør vel vi. Men facts er facts.

Lenke til kommentar
Subjektive United fans

 

Det at Man Utd fans ikke har gitt props til Liverpool da vi klarte å spille oss frem til 2-1 mot Man Utd uten Gerrard og Torres er helt sykt. Vi har altså ikke slått Utd i ligaen på mange år og nå gjør vi det uten de to viktigste spillerne våre. Man Utd hadde Ronaldo ute men han er ikke i nærheten av å bety så mye for United beste 11 som Gerrard/Torres er. Dette alene sier vel hvor subjektive og lite orienterte United fans er.

Dere spilte uten Gerrard: Fikk 1 mål i mot + 1 selvmål av Brown/VDS.

Med Gerrard: Dere fikk 1 mål.

 

Ikke kom her å si at dere slo oss uten Gerrard, for det gjorde dere faktisk ikke. Når det er sagt, gratulerer med ledelse i PL :)

Hvor mye var Gerrard innvolvert i kampen og målet? Så si 0. Han var unsynlig resten av kampen etter han kom inn, og hadde null med målet å gjøre.

 

Men jaja, dere skal jo vri å vende på det for at det ikke skal se sånn ut, samme gjør vel vi. Men facts er facts.

 

Var Gerrard på bana? Ja. Spelte dykk då utan Gerrard? Nei.

Lenke til kommentar
Slutt å diskutere barslagsmålet

 

Derre har jo tydligvis ikke peiling på hva forskjellen mellom realitet og strafferammer er for noe, så slutt å diskuter ting dere overhodet ikke har peiling på. Var et par her som sammenlignet Barton og Gerrard saken, da har dere virkelig bommet med en låvedør eller tre. SLUTT... dere viser bare at opplæringen dere får på skolene dere går på er for dårlig.

Ærlig talt, får vi ikke lov til å diskutere en ganske så alvorlig sak (med tanke på over et døgn i varetekt) som handler om selveste Mr. Liverpool? Skjønner du selv hvor idiotisk det virker?

 

Subjektive United fans

 

Det at Man Utd fans ikke har gitt props til Liverpool da vi klarte å spille oss frem til 2-1 mot Man Utd uten Gerrard og Torres er helt sykt. Vi har altså ikke slått Utd i ligaen på mange år og nå gjør vi det uten de to viktigste spillerne våre. Man Utd hadde Ronaldo ute men han er ikke i nærheten av å bety så mye for United beste 11 som Gerrard/Torres er. Dette alene sier vel hvor subjektive og lite orienterte United fans er.

Det du sier her viser bare at du ikke leste United- og Pool-trådene etter den kampen. Var en haug med United-supportere som gratulerte med seieren og innrømte at dere var et bedre lag og så videre.

 

Dessuten er det vanskelig å være objektiv når en er supporter. Det er der lidenskapen for klubben i ditt hjerte kommer inn. Selv Liverpool-supportere er subjektive. (Vet det er vanskelig å tro, men det er faktisk helt sant.)

Lenke til kommentar

Ser der er mye krangling om hvem sin første 11'er som er best av United og Liverpool. Her skal jeg komme med min mening.

 

Setter opp 4-4-2, og de 11'erene jeg mener er best.

 

Reina - Van Der Saar :

Her er det relativt likt. Setter likevell en knapp på Reina, siden van der saar har vist svakhetstegn i år.

 

Arbeloa - Brown :

Her er jeg også usikker, mener det er en knapp seier til Arbeloa, siden jeg syns Brown er bedre som stopper. Veldig jevnt dog.

 

Carra - Rio :

Klart liker jeg Carra best, men Rio er bedre.

 

Agger - Vidic :

Agger har stort potensiale, men er ikke på samme nivå som Vidic.

 

Insua - Evra :

Evra er mye bedre enn Insua. Insua har dog talent, og tror han kan bli god, orker ikke å nevne Aurelio og Dossena en gang.

 

Kuyt - Ronaldo :

trenger jeg ikke å si noe. Ronaldo er mye bedre, liker kuyt sin arbeidsmoral. Men, Ronaldo er best.

Gerrard - Scholes :

Her mener jeg Gerrard er best, er vell mange uenigheter her fra United supportere.

 

Alonso - Carrick :

Veldig jevt. Klarer ikke å si hvem som er best.

 

Riera - Giggs :

Her setter jeg fingeren på Riera. Mener selv at Giggs er over the top.

Torres - Berbatov :

Ulike typer, men jeg syns Torres er bedre.

 

Keane - Rooney :

Rooney er best av de to.

 

Score:

Liverpool - 3

Man Utd - 5

Likt - 3

 

Dette er min objektive mening. Ikke skyt meg for dette. Men, United sin første ellver er best.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...