Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi vant 6-0 på hjemmebane Rex.

 

"Selvfølgelig er United mye bedre enn Liverpool i storform for deg som United-supporter. Hadde du vært Liverpool-supporter hadde du ikke sagt det samme."

 

haha, dette blir for dumt. Jeg gir opp å diskutere med folk som ikke eier et fnugg av objektivitet. Jeg har sagt mange ganger at jeg anser Liverpool for et godt lag og selv om de spiller kjedelig, er de er et av beste lagene i Europa og verden ved å spille som de gjør.

 

Kan noen svare meg på dette: Når har dere bevist at dere kan spille fotball the beautiful way og spilt ut en motstander så de brekker seg i garderoben fordi de er svimle? Hvorfor snakker dere om at formen er i anmarsj, dere har jo aldri spilt bedre enn dere gjør nå. Inse det.

Beklager. Ble dumt det innlegget. Håper vi kan se bort fra det i den videre diskusjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg trekker meg fra denne tråden. Ser ikke helt vitsen med å diskutere det som diskuteres her. Jeg holder med Liverpool og har gjort det hele livet. Jeg liker spillet deres og koser meg hver kamp (nesten ihvertfall). Så dere får ha det kos i den videre diskusjonen. Synd at så mange Scum-supportere har involvert seg i en tråd som er lagd for diskusjon mellom LFC supportere.

Lenke til kommentar

Liverpool supportere snakker alltid om at formkruven er stigende og at snart folkens, ja snart, da spiller vi fantastisk fotball osvosv. Men når har dere spilt bedre en akkuratt nå? Hva legger dere vil vekt, eller har som begrunnelse for at Liverpool kommer til å spille bedre enn de gjør nå? Jeg har ikke sett noe... Eneste er Torres sin tilbakekomst, men det vil neppe gjøre store utslag spillemessig. 5-1 seieren over et skadeskutt magpies er noe av det beste dere har levert i PL på flere år.

 

Vi derimot har BEVIST at vi kan spille mye mye bedre enn vi har gjort i år. Enda vi har vært minst like gode som Pool hele sesongen. Vinner vi de to hengekampene våre er vi 1p bak og dvs at vi har tatt igjen 2p på dere mtp at vi tapte på Anfield.

Lenke til kommentar

Det United viste igår var faktisk ekte mestre verdig. United viste at de kunne slå lag på sitt bunnivå. Bunnivået til United er høyere enn bunnnivået til Liverpool.

 

Hva er det du vil frem til med alle dine innlegg The Game? Jeg vet godt at Liverpool ikke er PL's beste lag, men gode er vi ihvertfall. Kan ikke si noe på det.

Herlig! Bra du innrømmer det.

 

Nå som du innrømmet at Liverpool ikke er PL's beste lag, er dem da verdige vinnere hvis de vinner?

Lenke til kommentar
Hvorfor snakker dere om at formen er i anmarsj, dere har jo aldri spilt bedre enn dere gjør nå. Inse det.

Det er ene og alene pga at resten også har sviktet vi leder tabellen. Joda, vi har plukket noen flere poeng så langt, en tidligere år. Mest pga vi har slått dere, Chelsea og unngått tap mot Arsenal borte.

Vi er ikke i form, for vi har nesten ikke scoret mål, ivertfall ikke i forhold til hvor mange vi burde. Angrepet har ikke funket, vi har spilt alt for omstendelig, dog kjekt å se 5 mot Newcastle, uten Alonso på banen store deler av tiden. Vi har itilegg manglet Torres store deler av sesongen.

Fått med deg at dette var første gang vi scoret mer en 3 mål i år?

Hadde alt stemt, kunne vi hatt en enorm luke på dette tidpungtet. Hadde vi vunnet mot Fulham, westham, Stoke, NOE vi burde klart om vi var i form. Dersom vi hadde vunnet disse kampene, og vi hadde avsluttet som i fjor, så hadde vell sesongen vert avgjort allerede nå.

Det er jo for faen ikke vår feil at Både Chelsea og United snubler, men det høres pokker meg sånn ut!

Lenke til kommentar
Det United viste igår var faktisk ekte mestre verdig. United viste at de kunne slå lag på sitt bunnivå. Bunnivået til United er høyere enn bunnnivået til Liverpool.

 

Hva er det du vil frem til med alle dine innlegg The Game? Jeg vet godt at Liverpool ikke er PL's beste lag, men gode er vi ihvertfall. Kan ikke si noe på det.

Nå som du innrømmet at Liverpool ikke er PL's beste lag, er dem da verdige vinnere hvis de vinner?

Du, nå er du litt selvmotsigende. Vi har fått pepper for dårlig spill og at vi derfor ikke er verdige vinnere. Også er dere verdige vinnere når dere vinner på deres dårlige dager? Vi har jo gjort det i hele høst :cry:

 

Og vinner vi serien er vi selvfølgelig verdige vinnere. Bare lagmoralen til liverpool gjør oss til verdige vinnere i likhet med om Aston Villa skulle vinne.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Det United viste igår var faktisk ekte mestre verdig. United viste at de kunne slå lag på sitt bunnivå. Bunnivået til United er høyere enn bunnnivået til Liverpool.

 

Hva er det du vil frem til med alle dine innlegg The Game? Jeg vet godt at Liverpool ikke er PL's beste lag, men gode er vi ihvertfall. Kan ikke si noe på det.

Herlig! Bra du innrømmer det.

 

Nå som du innrømmet at Liverpool ikke er PL's beste lag, er dem da verdige vinnere hvis de vinner?

Jeg spør deg. Mener du at Liverpool vil være uverdige vinnere om de vinner? Objektivt sett. Ta av deg United-brillene to sekunder.

 

Forresten ganske idiotisk spørsmål det der, Rexbatov.

Endret av OMartin
Lenke til kommentar

Er ikke dette ente debatten om det samme temaet?

 

Jeg kan absolutt forstå at Liverpool fans blir lei og irritert av det evige maset fra horder av United folk.

At folk igjen bastant går ut og "nekter" for at Liverpool vinner PL,blir igjen bare pølsevev,for slik det ser ut for øyeblikket så vinner di (fotball er fotball,alt kan skje,uansett hvor mye jeg hater å innse det...Hellas vant jo feks EM).

Debattene har en tendens til å gå rundt i en sirkel,og forblir slik.

 

I mine øyne virker det heller som,jo fortere Manchester United som fotball-lag aksepterer Liverpool som en reell trussel,jo fortere kan vi innhente dem.

Lenke til kommentar

guttorm: Hva om vi hadde vunnet i kamper der vi har spilt uavgjort, men rundspilt motstanderen da? Hadde vi hatt marginer hadde vi slått dere, chelsea og Arsenal tidligere iår. I alle disse kampene har det ikke vært noe å si på at det ble uavgjort og tap, men vi har hatt sjanser til å vinne/spille uavgjort i disse kampene. Mot Arsenal hadde vi bøtter med store sjanser, første omgangen (med skadeskutt lag) mot Chelsea det samme. Mot dere hadde vi kontroll intill Brown og Sar gav dere et mål på noe som ikke var en målsjanse engang. 2 målet var jo forsvartabbe, ellers i kampen skapte jo ingen av lagene noe spesiellt mye. osv osv. Poenget: Alle lag roter bort poeng. Med din tankegang hadde jeg vært ufattelig bitter, for da hadde vi ledet ligaen med 2 kamper til gode.

 

Vinner Liverpool i år er de verdige vinnere. Både Chelsea og United vil ha seg selv å takke.

Lenke til kommentar

Jau The game:

 

Dere hadde ledet med 2 kamper tilgode. Hva jeg ville frem til med det jeg sa er at i tidligere år, har vi ikke klart å slått de beste lagene, + at vi har snublet med formange uavgjort i dann og vann, samme som i år. Men i år har vi slått de beste, det utgjør forskjellen atm. Det er en av grunnene til at vi har rekord mange poeng i PL atm.

For 2 eller 3 kamper siden var vi a poeng med en tidligere sesong, da fikk vi 84 elns, alikevell vant Chelsea sesongen suverent. De var altså totalt overlegene resultatmessig. De slo de beste og de dårligste. Vi har slått de beste, men slitt mot svakere motstand, og spilt til tider uten trygghet på hjemmebane. Derav mener jeg vi ikke er i toppslag.

Lenke til kommentar

Nå vil du diskutere dette ja? Det er alt for lite fakta på bordet foreløbig.

 

Men hadde jo vært litt gøy hvis han ble buret inn, for uten Gerrard så har ikke det laget en mulighet til å vinne noe som helst. Første gang på 20 år at laget har muligheten til å ta liga-tittelen så skjer noe sånt som dette, litt moro er det jo for oss andre som ikke holder med Liverpool.

 

Men det koker vel bort i kålen som stort sett alt annet av denne sorten som fotballspillere er "involvert" i, men det skal jo sies Jonathan Woodgate virker jo også som en trivelig kar, men han endte vel bare opp med samfunnstjeneste for det han og Bowyer var involvert i når de spilte i Leeds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...