Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

guttorm: riktig at vi ikke har vært like overbevisende som vanlig, men fortsatt på høyde med Liverpool. Når vi derimot spiller på vårt beste er vi kvalitesmessig overlegene, noe som gjør oss til favoritter til å vinne årets sesong. Dessverre er det lenge siden sist vi så slikt spill, så det er helt fortjent at Pool leder sålangt. Tror det snur for United når P. Evra er tilbake. Trenger også noen formspillere, så blir United garantert å finne der oppe helt til slutt.

 

Vi overkjørte ikke M'boro i United stil, men i Liverpool stil og det plager meg mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi overkjørte ikke M'boro i United stil, men i Liverpool stil og det plager meg mye.

Nei, det igår mot Boro var langt ifra Liverpool stil.

 

Liverpool ligger forbanna defensivt uten en eneste sjanse, og venter på enten kontringer eller dommeravgjørelser. United pøser på uten å score. Det er forskjellen. Men det hjelper lite hvis United spiller sånn. Forbanna irriterende.

Lenke til kommentar
Vi overkjørte ikke M'boro i United stil, men i Liverpool stil og det plager meg mye.

Nei, det igår mot Boro var langt ifra Liverpool stil.

 

Liverpool ligger forbanna defensivt uten en eneste sjanse, og venter på enten kontringer eller dommeravgjørelser. United pøser på uten å score. Det er forskjellen. Men det hjelper lite hvis United spiller sånn. Forbanna irriterende.

Ha ha ha. Må bare le av deg og dine United-briller. Har du sett en Liverpool-kamp denne sesongen?

 

Vi har hatt en del av United-problemene i det siste vi også. Vi har hatt MASSE sjanser, men har hatt vanskeligheter med å sette disse.

Endret av OMartin
Lenke til kommentar

Han har et poeng da, Liverpool spiller defensivt orientert fotball. Ingen i verden som kan diskutere på det.

 

Men i går lot United motstanderen få spille ball på eget gress og laget et mål uten å egentlig ha noen spesiell plan i angrep. Samme mot Stoke. Eneste grunnen til at vi kom til mange sjanser i går er fordi vi spiller for spiller er mye bedre enn Boro. Lite kreativitet og mangel på kvalitet (tidvis) spillemessig i går. Så selv om vi var overlegene, var vi ikke det i United stil.

Lenke til kommentar
Vi overkjørte ikke M'boro i United stil, men i Liverpool stil og det plager meg mye.

Nei, det igår mot Boro var langt ifra Liverpool stil.

 

Liverpool ligger forbanna defensivt uten en eneste sjanse, og venter på enten kontringer eller dommeravgjørelser. United pøser på uten å score. Det er forskjellen. Men det hjelper lite hvis United spiller sånn. Forbanna irriterende.

Haha, du fikk meg til å le hvertfall. :) Vil ikke akkurat si at vi alltid spiller attraktiv angrepsfotball nei, men i de aller fleste kamper eier vi kampen totalt og har mange sjanser som vi ikke klarer å utnytte, akkurat som dere i går. Er bare i de siste kampene det har løsnet for oss.

 

At vi er mer defensive enn andre lag er det vel ikke noe tvil om, men at vi ligger bakpå å venter på kontringer uten sjanser i kampene er rent bullshit fra intet, vitner om at du ikke har sett så mange kamper med Liverpool, evt at du må til øyelege. :)

Lenke til kommentar

Okay, kanskje kritikken var noe hard etter det Liverpool viste mot Newcastle. Dere greier jo ikke å nullstille dere etter den seieren.

 

Anyway, husker ihvertfall ifjor. Spydde hver gang jeg så Liverpool. Samme kjedelige formasjon hele tiden. Defensive Kuyt på kanten, Torres som ensom spiss langt til helvette fremme og resten bak. Var så forbanna spydig å se på. Jeg lover deg, hadde det ikke vært for kampen mot Newcastle hadde det kanskje vært litt sannhet i det jeg skrev.

 

Husker dere Keane's første mål mot Bolton eller hvem det var? (kampen før det løsnet for ham). Alle lå til helvette bak borsett fra Keane. Agger pelmer ballen til helvette frem og Keane scorer. Typisk Liverpool.

 

EDIT: Game sitt svar var vel 100 ganger bedre enn mitt.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

Må da få lov til å kritisere deg når det du sier er så feil som det går ann. Du sier at Liverpool ligger defensivt og venter på kontringer. Game sa at Liverpool spiller defensivt orientert. Forskjell på det skjønner du gutten min. Liverpool spiller litt defensivt orientert ja, men har allikevel flust av sjanser de ikke greier å omsette i hver eneste jævla kamp. Har sett det mange ganger denne sesongen.

 

Du tenker sikkert på Arsenalkampen. Hvis du mener vi lå bakpå og pælmet ballen mot Keane i Boltonkampen sier det egentlig det det meste om deg. :) Keane scorte mot Arsenal på langpasning fra Agger. Og det var mot Arsenal.

Lenke til kommentar
Okay, kanskje kritikken var noe hard etter det Liverpool viste mot Newcastle. Dere greier jo ikke å nullstille dere etter den seieren.

 

Anyway, husker ihvertfall ifjor. Spydde hver gang jeg så Liverpool. Samme kjedelige formasjon hele tiden. Defensive Kuyt på kanten, Torres som ensom spiss langt til helvette fremme og resten bak. Var så forbanna spydig å se på. Jeg lover deg, hadde det ikke vært for kampen mot Newcastle hadde det kanskje vært litt sannhet i det jeg skrev.

 

Husker dere Keane's første mål mot Bolton eller hvem det var? (kampen før det løsnet for ham). Alle lå til helvette bak borsett fra Keane. Agger pelmer ballen til helvette frem og Keane scorer. Typisk Liverpool.

 

EDIT: Game sitt svar var vel 100 ganger bedre enn mitt.

Må innrømme at jeg ikke vet så mye om hvordan vi spilte ifjor. Fikk Canal+ denne sesongen, så har ikke fulgt Liverpool så veldig tett de siste åra. Men det er ikke bare mot Newcastle. Vi har hatt problemer med dette stort sett hele sesongen. Vi skaper relativt mange sjanser, men klarer ikke sette dem.

 

Agger så Keane på løp, sikta godt, og fyrte av.

 

Problemer med å ta deg seriøst når du kommer med innlegg som disse to siste her, Rexbatov.

Endret av OMartin
Lenke til kommentar
guttorm: riktig at vi ikke har vært like overbevisende som vanlig, men fortsatt på høyde med Liverpool. Når vi derimot spiller på vårt beste er vi kvalitesmessig overlegene, noe som gjør oss til favoritter til å vinne årets sesong. Dessverre er det lenge siden sist vi så slikt spill, så det er helt fortjent at Pool leder sålangt. Tror det snur for United når P. Evra er tilbake. Trenger også noen formspillere, så blir United garantert å finne der oppe helt til slutt.

 

Det er ingen her som har hevdet at United ikke er på høyde med Liverpool, eller motsatt for øyeblikket. Sett sesongen under ett er det veldig jevnt.

Ja, i storform HAR dere vert bedre, vi håper jo nå at vi begynner å nærme oss på permanent basis, jeg sier ikke vi er det, men vi håper.

Vi har endelig fått bygget noe som ligner et lag, selv om det magler litt her og der. Vi har forsatt ikke samme bredde i stallen som dere, men første elleverene er relativt jevngode. Dog kan jeg kansje være enig i at med begge lag i topp form, så er United hakket hvassere pga fart. Men det kan vi ta igjenn på arbeidsmoral og hard jobbing.

 

Å hevde noe annet en at dere har vert bedre er jo direkte idiotisk, det er bare å se på de siste 15 år med resultater/plasseringer.

Lenke til kommentar

OMartin: Hvis du ikke så United eller Liverpool i fjorårs sesongen, så vet du ikke hvor stor kvalitetsforskjell det er offensivt på disse to lagene i form. Samme spillerne i år...

 

Park klarer jo ikke å score, så det er vel manglende kvalitet fremfor uflaks. Han hadde 2-3 100% sjanser utenom denne, men likvel klarte han ikke å nette. Ellers var han faktisk banens beste og det sier jo litt om hvilken form resten av laget, med untak av syke Vidic, er i.

 

guttorm: har? I storform er vi mye bedre, det er udiskutabelt. Det går det faktisk ikke ann å argumentere på. Dere er i stormform nå, mens vi er nede i en mørk bølgedal, likevel skaper vi like mye i løpet av 90min som dere.

 

11'eren jevngode ja. Her snakker vi øl-drekkers om mårran.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Må da få lov til å kritisere deg når det du sier er så feil som det går ann. Du sier at Liverpool ligger defensivt og venter på kontringer. Game sa at Liverpool spiller defensivt orientert. Forskjell på det skjønner du gutten min. Liverpool spiller litt defensivt orientert ja, men har allikevel flust av sjanser de ikke greier å omsette i hver eneste jævla kamp. Har sett det mange ganger denne sesongen.

 

Du tenker sikkert på Arsenalkampen. Hvis du mener vi lå bakpå og pælmet ballen mot Keane i Boltonkampen sier det egentlig det det meste om deg. :) Keane scorte mot Arsenal på langpasning fra Agger. Og det var mot Arsenal.

Siktet til Arsenal kampen ja.

 

Fikk en god latter da du sa det var en langpasning fra Agger. Clichy med innkast mot van Persie. Persie stusser den videre og Agger pelmer den frem med første touch. Den kunne gått motsatt vei for å si det sånn, det var faen ikke litt mening med ballen. Du har ikke peiling på fotball generelt hvis du sier det var en langpasning.

 

Men hvis det i det heletatt var det, sier det ihvertfall litt om spillestillen deres. Midstopper ---> spiss, nice drillo fotball det.

 

Haha, glemte å nevne at Arsenal fikk Ade utvist den kampen. Dere turde rett å slett ikke å spille fotball, med en mann mer! Elendig fotball.

Lenke til kommentar
OMartin: Hvis du ikke så United eller Liverpool i fjorårs sesongen, så vet du ikke hvor stor kvalitetsforskjell det er offensivt på disse to lagene i form. Samme spillerne i år...

Men det er ikke fjorårets sesong nå.

 

Vi har vært i storform mot Newcastle og Bolton ihvertfall. Utenom det har det ikke vært noe særlig.

 

Selvfølgelig er United mye bedre enn Liverpool i storform for deg som United-supporter. Hadde du vært Liverpool-supporter hadde du ikke sagt det samme.

Er det jeg mener, fy faen så mye Newcastle seieren skulle bety. Ingen som husker Ronaldoboy mot Newcastle? Ble også 5-1 seier det, også vant Untied 4-5 ett eller annet hjemme mot dem også, og fulgte opp med en storsifret seier mot Sunderland om jeg husker rett.

Lenke til kommentar
guttorm: har? I storform er vi mye bedre, det er udiskutabelt. Det går det faktisk ikke ann å argumentere på. Dere er i stormform nå, mens vi er nede i en mørk bølgedal, likevel skaper vi like mye i løpet av 90min som dere.

 

11'eren jevngode ja. Her snakker vi øl-drekkers om mårran.

 

Du får meg ivertfall til å smile 11 om morran, om jeg ikke drikker øl.

 

Har/er , det vil tiden vise.

Å hevde vi er i storform pga at vi har slått skadeskutte Newcastle og middelmodige Bolton i 2 kamper vil jeg si er latterlig. Vi har slitt angrepsmessig nesten hele sesongen, det er Gerrard som har scoret brorparten av målene, og ikke spissene av de grunner vi alle kjenner.

Jeg har derimot ymptet frempå om at muligens formen er i anmarsj.

Lenke til kommentar

Vi vant 6-0 på hjemmebane Rex.

 

"Selvfølgelig er United mye bedre enn Liverpool i storform for deg som United-supporter. Hadde du vært Liverpool-supporter hadde du ikke sagt det samme."

 

haha, dette blir for dumt. Jeg gir opp å diskutere med folk som ikke eier et fnugg av objektivitet. Jeg har sagt mange ganger at jeg anser Liverpool for et godt lag og selv om de spiller kjedelig, er de er et av beste lagene i Europa og verden ved å spille som de gjør.

 

Kan noen svare meg på dette: Når har dere bevist at dere kan spille fotball the beautiful way og spilt ut en motstander så de brekker seg i garderoben fordi de er svimle? Hvorfor snakker dere om at formen er i anmarsj, dere har jo aldri spilt bedre enn dere gjør nå. Inse det.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...