Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen grunn til å være eplekjekke enda i alle fall. Selv om vi statistisk er best på vårsesongen, så er jeg ganske overbevist om at United også normalt er det. Statistikk er likevel ingen fasit, og siden vi nå har hatt en start som har vært mye bedre enn det vi statistisk gjør første halvdel, kan dette også bli sesongen hvor vi rakner i andre halvdel. Tror egentlig ikke vi kommer til å rakne, men så jevnt som det er nå, er det helt umulig å forutsi noe som helst enda.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Man Utd supporterene sier at vi kommer til å rakne, og falle rett ned. Vel, vi har spilt bedre å bedre de siste 3 kampene, mens Man Utd har vært ræva. Lurer på hvem som havner hvor :)

Sesongen er jo bare halvspilt kjære deg. Veldig mye kan skje før 24. mai.

Poenget er at Liverpool sin kurve går oppover, og Man Utd sin nedover, spillemessig. Noe som er stikk imot det så dere påsto mot oss tidligere i sesongen. Men ja, mye kan skje, og det kan fort være vi går på et par brølere og ødelegger. Men det er lovende ut for oss, når vi snart får tilbake Torres og Skrtel.

Lenke til kommentar
Poenget er at Liverpool sin kurve går oppover, og Man Utd sin nedover, spillemessig. Noe som er stikk imot det så dere påsto mot oss tidligere i sesongen. Men ja, mye kan skje, og det kan fort være vi går på et par brølere og ødelegger. Men det er lovende ut for oss, når vi snart får tilbake Torres og Skrtel.

Syntes kampen i dag var bedre enn den mot Stoke, så vil ikke si at formen vår går nedover. Men vi spiller ikke bra, nei. Forhåpentligvis løsner det en eller annen gang i nær framtid :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Kjenner kvalme når jeg ser tabellen. Så sinnsykt skrevet i gull at vi kommer til å bli skameid på Old Trafford, og tape seriegullet der.

 

Når Gerrard feirer den siste scoringe sin mot Newcastle skal jeg innrømme at jeg tenkte at gull ikke var umulig denne sesongen. Huff.

Neimenn. Fra en united-supporter til en liverpool-supporter: Dere må jo ha troa! Hvorfor ikke? Okey, så spiller dere kjedelig fotball i noens øyne, og dere har en tynn stall med få verdensstjerner, men dere ligger tross alt på første plass. Selv har jeg stor tro på at United og Chelsea kommer til å kjempe om gullet, men dere har jo all mulighet :)

Lenke til kommentar

Spør du meg, så er jeg veldig glad i og se på terminlistene. Terminlista sa klart i fra at det er Pool vs. United. Jeg sa at United var favoriter blandt de 2 pga hakket lettere terminliste, bedre lag, bredere stall og større erfaring.

 

(Ja, jeg har tatt et par pils og et par glass vin i dag også hvis innleggene mine virker litt merkelige.)

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...