Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vell ikke å komme bort i fra at Gerrard vet bedre en få, hvilket forbilde han er for tusenvis av menneske. Dog er det mange store personligheter som har gjort feil, og det er mennesklig å "feile"

Som Hewitt sier, dette er ikke vits i å bruke energi på, før noe klart foreligger.

 

Edit: Vet bedre en få, faen det blei vell feil. Men dere forstår hva jeg mener.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Så du kjenner ikke benitez likevel nei, her røpet du deg selv. Nekter å tro at du ikke hadde ringt omgående om du hadde mannen på din tlf liste.

 

Løgner(e)

Jeg håper ikke den var rettet mot meg? Eller Guttorm? :!:

 

Forstår ikke hva han vil frem til med den, vi tar jo begge en kaffi kopp med ham rett som det er :)

 

Snip

Det jeg ville frem til var den evige feiden mellom Liverpool og United, som dukker om nesten samme hvor man måtte være, selv om det var David mot Goliat, så står David kjekt og sikker på sin side av saken ;) Så flire jeg seffern av bror min, så bare paff måtte gå ut. Var jo også litt trynet på ham når han fortalte alt dette, og det kan jo ikke du se i ettertid.

jaja, nok om det :) Men tror ikke jeg har dårlig humor altså, da er det ivertfall veldig mange i samme gruppe som meg ;)

Lenke til kommentar

Aaah.. 2008 avsluttes med Liverpool FC på 1. plass.

Selvsagt skal det hele bli overskygget over en Gerrard som har rotet seg borti en skummel situasjon. Vist det viser seg at Gerrard fatksik har dasket til denne fyren så er det HELT latterlig, og han ødlegger sinnsykt mye for Liverpool.

 

Satser på en fin 0-1 seier til Boro idag.. Hadde virkelig pyntet kransekaken!

 

EDIT; post 2000. Dedikerer den som en hyllest til Gerrard ;)

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Er ikke han Tuncay også istand til å fucke ting opp?

Jaja, dere pleier jo å finne ut hvor målet står i de sene minutt, men som du har sagt så mange ganger tidligere dere brenner enormt med sjanser.

 

Edit: Joda, et ran er det definetivt i såfall, mot Boro på hjemmebane midt i sesongen. Men nuff said, kampen er på langt nær over.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vi satser på Boro tar en Fulham ;)

 

Vell vell, det kunne blitt det.

De tar 3 poeng, noe som vi forventet, men kan ikke si det var særlig overbevisende i protokollen. Begynner snart å minne om Grant sitt lag i fjor med ørten 1-0 seiere.

Uansett blir det spennende fremover, sov godt alle sammen. YNWA!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...