Hewitt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kan nesten love deg at Gerrard ikke har vært alvorlig innblandet. Og det er ikke fordi jeg ønsker å forsvare Gerrard, men fordi jeg kjenner så jævlig godt til hvordan disse sakene pleier å være. Men for all del, vi får vente og se hva som sies fra politiet når en siktelse er klar. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det er vell ikke å komme bort i fra at Gerrard vet bedre en få, hvilket forbilde han er for tusenvis av menneske. Dog er det mange store personligheter som har gjort feil, og det er mennesklig å "feile" Som Hewitt sier, dette er ikke vits i å bruke energi på, før noe klart foreligger. Edit: Vet bedre en få, faen det blei vell feil. Men dere forstår hva jeg mener. Endret 29. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så du kjenner ikke benitez likevel nei, her røpet du deg selv. Nekter å tro at du ikke hadde ringt omgående om du hadde mannen på din tlf liste. Løgner(e) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg velger vanligvis ikke å feste lit til hva tabloidavisene skriver, før det er bevist. Likevel skal jeg innrømme at jeg synes det virker litt merkelig at han fortsatt ikke er løslatt hvis han er uskyldig. Mer har jeg ikke lyst til å si om den saken før det kommer noe mer konkret. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så du kjenner ikke benitez likevel nei, her røpet du deg selv. Nekter å tro at du ikke hadde ringt omgående om du hadde mannen på din tlf liste. Løgner(e) Jeg håper ikke den var rettet mot meg? Eller Guttorm? :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så du kjenner ikke benitez likevel nei, her røpet du deg selv. Nekter å tro at du ikke hadde ringt omgående om du hadde mannen på din tlf liste. Løgner(e) Jeg håper ikke den var rettet mot meg? Eller Guttorm? :!: Forstår ikke hva han vil frem til med den, vi tar jo begge en kaffi kopp med ham rett som det er Snip Det jeg ville frem til var den evige feiden mellom Liverpool og United, som dukker om nesten samme hvor man måtte være, selv om det var David mot Goliat, så står David kjekt og sikker på sin side av saken Så flire jeg seffern av bror min, så bare paff måtte gå ut. Var jo også litt trynet på ham når han fortalte alt dette, og det kan jo ikke du se i ettertid. jaja, nok om det Men tror ikke jeg har dårlig humor altså, da er det ivertfall veldig mange i samme gruppe som meg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, ja, klart det. Rafa liker kaffen sin søt med en dæsj melk og fløte i. Jeg pleier bare å bestille en "kølsvart jævel", som jeg sier. Men fin fyr. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Rafa is such a fløtepus. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Snakker faktisk med Rafa på msn nå. Han sitter å spiller FM, og speider etter høyrebacker. Ellers sier han det fortsatt er vondt å pisse. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Kan nesten love deg at Gerrard ikke har vært alvorlig innblandet. Åja, du har snakka med politiet? Litt synd om karen er skikkeleg innblanda, han er ein av dei fotballspelerane eg respekterar mest. Og du over: Sakleg innlegg. Endret 29. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Aaah.. 2008 avsluttes med Liverpool FC på 1. plass. Selvsagt skal det hele bli overskygget over en Gerrard som har rotet seg borti en skummel situasjon. Vist det viser seg at Gerrard fatksik har dasket til denne fyren så er det HELT latterlig, og han ødlegger sinnsykt mye for Liverpool. Satser på en fin 0-1 seier til Boro idag.. Hadde virkelig pyntet kransekaken! EDIT; post 2000. Dedikerer den som en hyllest til Gerrard Endret 29. desember 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ser ut som det er rimelig enveis at the moment, men lov å håpe Winydancer. Hadde vert en utrolig snublings og fantastisk gavepakke. Ufattelig bra sagt Big-Mama, You made my day Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hadde vært et lite (ikke stort) ran, men ser ikke bortifra at det kan skje ved Alves på en kontring. United spiller på sitt dårligste for tida. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Er ikke han Tuncay også istand til å fucke ting opp? Jaja, dere pleier jo å finne ut hvor målet står i de sene minutt, men som du har sagt så mange ganger tidligere dere brenner enormt med sjanser. Edit: Joda, et ran er det definetivt i såfall, mot Boro på hjemmebane midt i sesongen. Men nuff said, kampen er på langt nær over. Endret 29. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kommer hjem fra jobb rett etter starten av 2. omgang og ser at det er 0-0 ja. Digg! Men jeg gjetter på at de scorer i det 86. minutt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kommer hjem fra jobb rett etter starten av 2. omgang og ser at det er 0-0 ja. Digg! Men jeg gjetter på at de scorer i det 86. minutt. BERBAAAA!!!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Kommer hjem fra jobb rett etter starten av 2. omgang og ser at det er 0-0 ja. Digg! Men jeg gjetter på at de scorer i det 86. minutt. BERBAAAA!!!!! Du ser jo at jeg skulle skrive 68. minutt da. Gikk bare litt fort i svingene, så tallene ble byttet om. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Vi satser på Boro tar en Fulham Vell vell, det kunne blitt det. De tar 3 poeng, noe som vi forventet, men kan ikke si det var særlig overbevisende i protokollen. Begynner snart å minne om Grant sitt lag i fjor med ørten 1-0 seiere. Uansett blir det spennende fremover, sov godt alle sammen. YNWA! Endret 29. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Synd at Man Utd fikk et mål der. Men de ligner alvorlig mye på Liverpool sin høst sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå