Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi han er to meter høy, og har hodediameter på 0,5 meter, skal han slå ned en stakkars butikkansatt fordi han dro en liten spøk? :S Skjønte ikke helt poenget med historien din ...

 

Anyways ... Gleder meg til det rakner for Liverpool! Hvis det ikke skjer og Liverpool drar i land PL, vil jeg bli svært lei meg. Heller Chelsea eller Arse!

 

EDIT: Lo du deg ihjel av denne historien til broren din? :|

 

Neida, jeg lever enda ser du :/

 

Altså, du sier uansett ikke sånt til fremmende folk. Ivertfall ikke når du er en butikkansatt som skal selge varer. Når han i tilegg var en liten fjott, og bror min var en svær gubb så syns jeg hele greia ble mer komisk. Mulig du må møte bror min for å forstå poenget, men jeg syns da ikke det kom uklart frem.

Selvfølgelig skulle han ikke slå ham ned.....jeeez

Lenke til kommentar

Ang Gerrard saken:

 

Når du er en av verdens beste spillere, og er på byen en kveld for å feire, så er det alltid 2-3 idioter som er småhøye i hatten og skal kødde meg deg. De har vel bedt om det selv. Er vel bare en fillesak som media blåser opp. Snop for man utd fansa sikkert.

Lenke til kommentar

95% sikker på at Gerrard-saken er bullshit. Han har nesten garantert bare vært der mens det skjedde, og kanskje kjent noen av de involverte, eventuelt kanskje prøvd å stoppe slosskampen. Har han dog faktisk slått til noen så er det synd og han burde selvfølgelig straffes, men fotballspillere er mennesker de også og gjør feil som alle andre. Men jeg ser ikke helt for meg Gerrard som typen til å slå til noen. :) Blir vel som med "påkjørselen av ungen", der det først ble slått stort opp, før det så kom frem at Gerrard hadde gjort alt riktig og at det var ungen sin skyld.

 

Ikke no' å bruke energi på før en politirapport eventuelt skulle slå fast annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...