perpetrus382 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nice guttorm. Very nice! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Anyways ... Gleder meg til det rakner for Liverpool! Hvis det ikke skjer og Liverpool drar i land PL, vil jeg bli svært lei meg. Heller Chelsea eller Arse! Awww. Slikt varmer på en kaldt desember ettermiddag Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fordi han er to meter høy, og har hodediameter på 0,5 meter, skal han slå ned en stakkars butikkansatt fordi han dro en liten spøk? :S Skjønte ikke helt poenget med historien din ... Anyways ... Gleder meg til det rakner for Liverpool! Hvis det ikke skjer og Liverpool drar i land PL, vil jeg bli svært lei meg. Heller Chelsea eller Arse! EDIT: Lo du deg ihjel av denne historien til broren din? :| Neida, jeg lever enda ser du :/ Altså, du sier uansett ikke sånt til fremmende folk. Ivertfall ikke når du er en butikkansatt som skal selge varer. Når han i tilegg var en liten fjott, og bror min var en svær gubb så syns jeg hele greia ble mer komisk. Mulig du må møte bror min for å forstå poenget, men jeg syns da ikke det kom uklart frem. Selvfølgelig skulle han ikke slå ham ned.....jeeez Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Det er da verken frekt eller uhøffelig å småprate på den måten. Jeg ville nå iallfall ikke tatt det så veldig seriøst om en liten butikkansatt småpratet og sa det til meg. Er selv over to meter, men jeg ser ikke hvorfor det skal ha noen betydning. Jaja, hver sin humor Jefecito: You're welcome! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ang Gerrard saken: Når du er en av verdens beste spillere, og er på byen en kveld for å feire, så er det alltid 2-3 idioter som er småhøye i hatten og skal kødde meg deg. De har vel bedt om det selv. Er vel bare en fillesak som media blåser opp. Snop for man utd fansa sikkert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Snop for man utd fansa sikkert. Synest hele greia bare er synd helt til det evt er bevist at Gerrard har gjort noe. Da skal det derimot hakkes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Bar-bråk er noe spillere må igjennom i livet i England. Blir vel en bot på'n- Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Er det noe sannhet i disse Gerrard spekulasjonene burde Liverpool straffe ham slik som Untied gjorde med Jonny Evans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Gerrard forlater sikkert klubben hvis han får bot av dem. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 ja det gjør han nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Bot av staten mente nå jeg da. Vet ikke om Rafa skal straffe Gerrard, kommer vel an på hva saken går ut på osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 alonso fratatt målet mot chelsea. Er det ikke hans mål da, når ballen har retning mot mål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Tror verken jeg,pool eller Alonso bryr seg. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=17...mp;parentzone=0 alonso fratatt målet mot chelsea. Er det ikke hans mål da, når ballen har retning mot mål? Ikke hvis panelet fastslår at keeper hadde hatt skuddet hvis det ikke hadde fått en styring. Men det spiller da ikke noen rolle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Haha, dere får mange selvmål mot oss og Chelsea! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Heldigvis så gir Carra nok selvmål tilbake. PS: Riise hadde vel et vakkert selvmål til Chelsea,så trukke de klager. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 PS: Riise hadde vel et vakkert selvmål til Chelsea,så trukke de klager. aaaah. For et mål... Vakkert er ordet! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Chelsea klager langt i fra, de lagde til og med chelsea drakter med riise navn på.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 95% sikker på at Gerrard-saken er bullshit. Han har nesten garantert bare vært der mens det skjedde, og kanskje kjent noen av de involverte, eventuelt kanskje prøvd å stoppe slosskampen. Har han dog faktisk slått til noen så er det synd og han burde selvfølgelig straffes, men fotballspillere er mennesker de også og gjør feil som alle andre. Men jeg ser ikke helt for meg Gerrard som typen til å slå til noen. Blir vel som med "påkjørselen av ungen", der det først ble slått stort opp, før det så kom frem at Gerrard hadde gjort alt riktig og at det var ungen sin skyld. Ikke no' å bruke energi på før en politirapport eventuelt skulle slå fast annet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Nå var Gerrard en av de to som satt igjen ut på ettermiddagen i avhør. Så helt bullshit er det ikke skal man tolke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå