Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke fikk sett kampen i dag lurer jeg på noen ting..

Var Babel god? Var faktisk lucas strålende? Skrtel spilte, hvordan såg det ut? :D

Og vår stakkars owen, fikk han noen som helst mottakelse av publikum?

Babel var håpløst forutsigbar og ble stoppet av David Edgar (sick) hele kampen. Skjønner hvorfor han sitter på benken for å si det sånn. Målet hans var jo rein bingo og dårlig forsvarsspill. Lucas hadde en flott assist og var over average god, men misbrukte mange sjanser og slo for det meste støttepassninger. Skrtel så vi ingeting til. Liverpool hadde, da han kom inn, som i kampen ellers, full kontroll. Owen ble byttet ut etter en lite pen takling av Macherano var det vel, blødene fra kneet. Ingen stor oppvisning fra en middelmådig spiller.

 

Gleder meg til kampen på Old Trafford. Da tror jeg Pool kommer til å gå på en ekte kilevink.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Babel virker dårligere og dårligere. Vi snakker ofte om at Nani har dårlig fotballforståelse i united-tråden, men i motsetning til Babel kan han jo passere spillere og slå innlegg (Babels dårligste egenskap?). Jeg hadde nok irritert meg grenseløs hvis jeg hadde et fnugg av sympati for Liverpool. Muligens kommer utviklingen senere, men sånn det står nå er Babel en spiller som dribler ballen vekk.

Lenke til kommentar
Det va selvforsvar, eg love, eg va der :o

 

Okay, kanskje ikke. Skal bli interessant å se hva dette ender i. Hører vel aldri slutten hvis han blir dømt for noe, eller hva sier dere united? ;)

 

Tja,jeg kan personlig ikke nekte for at dette kommer til å gå noen runder rundt ølbordet hos meg og mine liverpool-"venner" ;)

Men det vil jo selvfølgelig alltid ligge i bakhodet hvis noen liverpool-fans bestemmer seg for å snakke om Keane/Rio/Evra-saken(e) :innocent:

Lenke til kommentar

Kjipt å våkne til dette, håper ikke han har skyld i noe altså. Han skal selvfølgelig straffes som alle andre dersom han er det, krysser fingrer og tær for at han bare var på feil sted til feil tid. Takk Alastor. :)

 

Edit: Enig med de andre egentlig, mest sannsynlig ingenting med han å gjøre. Tror og håper uansett ikke Gerrard er typen til å holde på sånn.

 

edit2: Hvis vi kjøper Heskey gir jeg opp altså, da vil jeg heller ha Owen tilbake, og jeg vil egentlig ikke det heller.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Tviler på at denne saken har noe særlig i seg. Ble vel litt knuffing på en bar, som egentlig ikke var noenting. Fordi en kjendis var der (og kanskje involvert) blir saken blåst opp noe så inni granskauen mye.

 

Tror vi kan slappe heelt av, får sikkert en bot eller noe. Og DET tror jeg ikke han sliter med å betale :)

Lenke til kommentar

Jaja, dere holder det gående ser jeg. Nå har jeg lest i et bankende fra side 1494, godt å se nothings changed while i was gone :)

 

Ble brått slutt på skrivingen, da jeg reiste hjem til mutter hadde jammen lynet kverka modemet. Må si jeg har klødd en del i fingrene etter de siste kampene, herlig å sette seg ned med denne tråden etter en god kamp :) Fikk foresten ikke sett kampene heller, våkna dritdårlig i halv åttetiden andre juledag(på kvelden), etter kalaset kvelden før. Under neste kamp var det mer av samme.

 

Skal jeg dra fram et innlegg må det være det han Tom Truck? hadde skrevet i United tråden.

Vi leder ligaen. Vi har en 3 poengs luke til Chelsea, samt 1 poeng på United, selv om de skulle vinne de 2 hengekampene + Boro kampen.

Vi gjør det uten å spille fantastisk fotball, og fungere suverent på noenslags måte, med mulig unntak de 2 siste kampene.

Jeg quoter meg selv for 4 gang: Vil nødig være motstander når alt i dette Liverpool laget fungerer. Det er lov å håpe at vi ser spor av det nå.

Vi leder ja, men så langt har jeg ikke sett noen Liverpool supportere som bastant har hevdet at vi skal vinne ligaen, så dere Unitedfans som henger dere opp i alt mulig, gå og ta dere en bolle, ta 2!

Vi leder, vi leder uten El-Nino og ieatnailsforbreakfastSkrtel.

Faktisk leder vi uten å ha hatt fungerende spisser/angrep igjennom store deler av sesongen. Vi har vunnet pga spillere som ofrer alt for laget, og med en lagmoral som er høyre en på lenge.

Jeg syns vil skal få lov å trekke frem det posetive så langt, uten å bli bæsja på av dere. Vi har ventet i 18 ÅR!

Som mange i denne tråden allerede har påpekt for evigheter siden, alt tyder på at det kan bli jevnere en på lenge. Det tar ingen skade av, spenning er en del av fotballen.

Det er ingen som sier at noe er avgjort eller at vi er "Best", men la oss få bruke tråden til det vi skal, når vi vil, og hvordan vi vil, uten å få en masse oppkast fra dere.

Jada, Newcastle hadde masse skader osv, men det ble likefult grundig slått. Det jeg håper er at formen virkelig er i anmarsj.

So do i The Game, so Do i! Gleder meg til kampen that is :)

 

Til slutt, fikk Liverpool drakt av broderen til Jul. Han er Scum fan, seffern, vi er jo brødre!. Bortedrakt CL.

Men her kommer historien:

Han var å kjøpte denne i Haugesund. Bak disken står en liten fjott, så spør ham hvem drakten er til. Bror min svarer noe alla: Til bror min, jeg er United supporter selv. Da svarer fjotten med helt alvorlig ansikt: Åja, så du hadde ingen god oppvekst du?

For den som ikke kjenner Bror min er han en grei kar, men med 2 meter i høyden og en halv meter i mellom ørene så er det ikke det første jeg ville sagt til ham. Men jeg tror Bror min mistet munn og mæle og ruslet ut derfra, han fortalte dette til meg i fylla og jeg ville le meg ihjel.

 

ps: Jeg dro en Hewitt :D

Lenke til kommentar
Til slutt, fikk Liverpool drakt av broderen til Jul. Han er Scum fan, seffern, vi er jo brødre!. Bortedrakt CL.

Men her kommer historien:

Han var å kjøpte denne i Haugesund. Bak disken står en liten fjott, så spør ham hvem drakten er til. Bror min svarer noe alla: Til bror min, jeg er United supporter selv. Da svarer fjotten med helt alvorlig ansikt: Åja, så du hadde ingen god oppvekst du?

For den som ikke kjenner Bror min er han en grei kar, men med 2 meter i høyden og en halv meter i mellom ørene så er det ikke det første jeg ville sagt til ham. Men jeg tror Bror min mistet munn og mæle og ruslet ut derfra, han fortalte dette til meg i fylla og jeg ville le meg ihjel.

Fordi han er to meter høy, og har hodediameter på 0,5 meter, skal han slå ned en stakkars butikkansatt fordi han dro en liten spøk? :S Skjønte ikke helt poenget med historien din ...

 

Anyways ... Gleder meg til det rakner for Liverpool! Hvis det ikke skjer og Liverpool drar i land PL, vil jeg bli svært lei meg. Heller Chelsea eller Arse!

 

EDIT: Lo du deg ihjel av denne historien til broren din? :|

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...