Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Kan hende det ble no tull og tøys i dette innlegget etter et par glass med vin og et par pils. Hey, its christmas.

Skjønner at du er "drita" når du drar frem scoringen mot Chelsea i 05 som om den var feilaktig. :)

Btw, jeg innrømmet lett at United er større og bedre, men avskriver ikke Liverpool av den grunn, United har vist store svakhetstegn i år og for alt vi veit kan de fortsette å gjøre det.

Lenke til kommentar
EDIT: Kan hende det ble no tull og tøys i dette innlegget etter et par glass med vin og et par pils. Hey, its christmas.

Skjønner at du er "drita" når du drar frem scoringen mot Chelsea i 05 som om den var feilaktig. :)

Jeg husker at noen "beviste" at den var ute. Men jeg vet også at noen har "bevist" at den var inne. Jeg mener bestemt utifra flere timers studering av situasjonen at den ballen faen ikke var inne.

EDIT: Forøvrig morsomt at du ikke nevnte noe om filmingen til Gerrard, tør jeg insinuere at du også mener det er en klar filming?

Endret av Points
Lenke til kommentar

...bryr meg om å bevise at Liverpool vant CL'05 pga feilaktige dommeravgjørelser ja. Det er kun Pool-supportere som nekter å innse det. Akkurat som forige sesong da diverse dommere dro dere gjennom finalespillet helt semi'n.

(Oh yes, prøver å starte en helvetes diskusjon her.)

EDIT: Faens alkohol. Leif.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Jeg mener bestemt utifra flere timers studering av situasjonen at den ballen faen ikke var inne.

Sikker på at du ikke hadde drukket "par glass med vin og et par pils" da du kom til den konklusjonen da?

Lenke til kommentar

Angående straffa til Gerrard mener jeg ikke det er klar filming nei. Han faller kanskje lett, men hvem ville ikke gjort det i den situasjonen? Og jeg regner med at du veit like godt som meg at det ikke er lett å holde balansen når man blir holdt igjen og kakka på beinet når man kommer i den farta som han gjorde. :) Meningsløs diskusjon uansett, så jeg beklager at jeg førte den videre, samme hva Liverpool gjør er det jo dommerfeil og flaks såeh..

Lenke til kommentar

Han ble vel holdt i armen gjorde han ikke? Og Gattuso var vel borti beinet hans også. :) Jeg sier ikke noe på at han falt lett, men han ble faktisk hindret og at det var KLAR filming mener jeg er reinspikka bullshit. Egentlig som de fleste andre "filme"-situasjoner med Gerrard, selv om han har sine divingmoments han også.

Edit: Tar uansett kvelden siden jeg skal på jobb i morgen, takk for en fin fotballdag!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Han ble vel holdt i armen gjorde han ikke?

Etter det jeg sitter og ser, nei.

Og Gattuso var vel borti beinet hans også. :)

Ikke som jeg kan se.

Jeg sier ikke noe på at han falt lett, men han ble faktisk hindret og at det var KLAR filming mener jeg er reinspikka bullshit.

Hadde det vært en klar filming ville til og med den hodeløse dommeren sett det. Men ja, det var filming, hele verden har sett, med unntak av Pool-supportere med røde briller.

Lenke til kommentar

Ikke som jeg kan se.

Jeg sier ikke noe på at han falt lett, men han ble faktisk hindret og at det var KLAR filming mener jeg er reinspikka bullshit.

Hadde det vært en klar filming ville til og med den hodeløse dommeren sett det. Men ja, det var filming, hele verden har sett, med unntak av Pool-supportere med røde briller.

OMG! Det var sykt ufortjent at dere vant cl finalen også. Chelsea eide dere.

Points, nå må du slutte å sutre bare fordi dere er 10 poeng bak oss ^^,

Lenke til kommentar

Ikke som jeg kan se.

Ja jøss. United burde ledet 3-0 etter første omgang, samt at Giggs brenner tidenes sjanse i ekstraomgangene. Chelsea hadde to stoleskudd. Ufortjent meg i asle.

Lenke til kommentar

Ikke som jeg kan se.

Points, nå må du slutte å sutre bare fordi dere er 10 poeng bak oss ^^,

Enda et eksempel jeg glemte å nevne. Pool-supportere nevner aldri hengekamper.

Hoho. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...