Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tysk-spanjol, født i 1985. Er toppscorer på laget sitt, talentfabrikken Stuttgart som for tiden ligger på 3. plass i ligaen. Har puttet 13 mål. Han er en kjapp, og høy (1,89) så han er god på hodet. Et av Tysklands største spisstalenter, som ble tatt ut på A-landslaget tidligere i år. Han scoret et nydelig mål med hodet i debuen mot Sveits. (Målet kan du se her, ca. etter 1:10). Han er visst også på et teknisk høyt nivå, som jo kreves i dagens internasjonale fotball ;)

 

Tror jeg har noen klipp av han på pc-en, skal prøve å få lagt de ut på youtube i morgen ;)

 

Prebo :D

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har vi noen gang hatt flaks med en spiss? Jeg kan ikke huske sist gang det kom en spiss til Liverpool som har gjort det bedre enn i sin tidligere klubb.

Lenke til kommentar
Har vi noen gang hatt flaks med en spiss? Jeg kan ikke huske sist gang det kom en spiss til Liverpool som har gjort det bedre enn i sin tidligere klubb.

8412016[/snapback]

jeg har sagt det før, men er ikke spissenes skyld. Prøv og se hvor mange midtbanespillere som er inne i 16-meteren ved innlegg, eller hvor mange løp du ser fra sentralmidtbane og kant i liga kamper. Så å være spiss i LFC må vel være den vanskeligste posisjonen i England.

Lenke til kommentar

Rafa synes jo det er topp at Kuyt jobber såpass mye hjem som han gjør, han ville vel antagelig putta mer dersom han hadde sluppet å gjøre det, men det er nå en gang en slik spiller han er. Men som du sier, mye er gjort dersom midtbanen følger mer på enn de gjør nå, det er jo en grunn til at United scorer mye mål, de er uhyre dyktige på nettopp det.

Lenke til kommentar

SLik som Crouch da han kom innpå mot PSV, sistekampen. Han putta riktignok, men det overskygger ikke det faktum at han tok dårlige utveier, driblet og endte opp med å miste ballen. Mye på grunn av lite offensivitet fra midtbanen, slik som Gerrard gjør det.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet.

8414276[/snapback]

Sant. Hadde vært hyggelig dersom det hadde vært det. Dette ville vel kanskje gått på bekostning av et enormt godt forsvar, men midtbanespillere skal vel strengt tatt ha kapasitet til å både angripe samt jobbe hjem.

Endret av wipy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet.

8414276[/snapback]

 

Jeg ville byttet ordet "plan" med "kreativitet".

Lenke til kommentar
Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet.

8414276[/snapback]

 

Jeg ville byttet ordet "plan" med "kreativitet".

8415560[/snapback]

Jeg tror dette er helt kalkulert av Benitez, siden han tross alt mangler offensive kvaliteter på laget akkurat nå. Å sjokkerende nok kjøper han f.eks Mascherano, og de offensive spillerene han kjøper er er så som så med unntak av spissene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...