Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fortell litt mer om denne Gomez, hvis du vil? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ZiroN, denne trådens egen Tysklandspeider Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Tysk-spanjol, født i 1985. Er toppscorer på laget sitt, talentfabrikken Stuttgart som for tiden ligger på 3. plass i ligaen. Har puttet 13 mål. Han er en kjapp, og høy (1,89) så han er god på hodet. Et av Tysklands største spisstalenter, som ble tatt ut på A-landslaget tidligere i år. Han scoret et nydelig mål med hodet i debuen mot Sveits. (Målet kan du se her, ca. etter 1:10). Han er visst også på et teknisk høyt nivå, som jo kreves i dagens internasjonale fotball Tror jeg har noen klipp av han på pc-en, skal prøve å få lagt de ut på youtube i morgen Prebo Endret 17. april 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Høres spennende ut, gleder meg til å se klippene dine ZiroN! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gomez virka hvertfall mye mer interessant enn Voronin. Voronin virker mer av Kuyt typen, god fighter og bidrar til laget noe voldsomt, men er ikke den goalgetteren vi nok trenger. Men, vi kan jo ha flaks med Voronin også da.. Men har som sagt mine tvil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har vi noen gang hatt flaks med en spiss? Jeg kan ikke huske sist gang det kom en spiss til Liverpool som har gjort det bedre enn i sin tidligere klubb. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje helt tilbake til Rush... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Enda mer good news Men syns det er synd at Cissè blir bua ut i Frankrike... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har vi noen gang hatt flaks med en spiss? Jeg kan ikke huske sist gang det kom en spiss til Liverpool som har gjort det bedre enn i sin tidligere klubb. 8412016[/snapback] jeg har sagt det før, men er ikke spissenes skyld. Prøv og se hvor mange midtbanespillere som er inne i 16-meteren ved innlegg, eller hvor mange løp du ser fra sentralmidtbane og kant i liga kamper. Så å være spiss i LFC må vel være den vanskeligste posisjonen i England. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 mario gomez goals Her er et par av målene han har gjort, ikke de mest spektakulære, men de viser litt av hva gutten kan. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Rafa synes jo det er topp at Kuyt jobber såpass mye hjem som han gjør, han ville vel antagelig putta mer dersom han hadde sluppet å gjøre det, men det er nå en gang en slik spiller han er. Men som du sier, mye er gjort dersom midtbanen følger mer på enn de gjør nå, det er jo en grunn til at United scorer mye mål, de er uhyre dyktige på nettopp det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) SLik som Crouch da han kom innpå mot PSV, sistekampen. Han putta riktignok, men det overskygger ikke det faktum at han tok dårlige utveier, driblet og endte opp med å miste ballen. Mye på grunn av lite offensivitet fra midtbanen, slik som Gerrard gjør det. Endret 18. april 2007 av vanquish Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet. 8414276[/snapback] Sant. Hadde vært hyggelig dersom det hadde vært det. Dette ville vel kanskje gått på bekostning av et enormt godt forsvar, men midtbanespillere skal vel strengt tatt ha kapasitet til å både angripe samt jobbe hjem. Endret 18. april 2007 av wipy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet. 8414276[/snapback] Jeg ville byttet ordet "plan" med "kreativitet". Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 La oss håpe på en festforestilling ikveld:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg håper på en bra kamp ettersom en god kompis sitter på Anfield i skrivende stund. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Chris Bascombe spår at Rafa ikke kommer til å hvile stjernene ikveld, som dessuten må "reise kjærringa" en smule etter City-kampen, så vi får håpe det blir en god kamp! Endret 18. april 2007 av Benitez Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er jo ikke til å stikke under en stol at det det største problemet til Liverpool er at de mangler plan (Eller fungerende plan) i angrepsspillet. 8414276[/snapback] Jeg ville byttet ordet "plan" med "kreativitet". 8415560[/snapback] Jeg tror dette er helt kalkulert av Benitez, siden han tross alt mangler offensive kvaliteter på laget akkurat nå. Å sjokkerende nok kjøper han f.eks Mascherano, og de offensive spillerene han kjøper er er så som så med unntak av spissene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå