Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Beklager hvis jeg bommer veldig ang. Gerrard. Det jeg har sett av ham til nå i år har stort sett vært fem-seks hele ligakamper en del Champions League, og litt ymse. Der har han vært veldig god. Men spesielt nå i de siste kampene.

Gerrard har nok vært en av de bedre, men langt fra det nivået vi har sett de siste kampene. Har i endel kamper sett uinspirert ut, noe som nok har vært en av årsakene til mange uavgjort kamper i det siste. Hvis Liverpool er ferdig med den vanlige formsvikten rundt juletider så blir dette meget spennende utover våren. Men jeg er meget skeptisk til om det holder helt inn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I år har hele troppen fått et løft, men det betyr ikke nødvendigvis at dere klarer å holde ut helt til mai. Sommerkjøpene dere har som normalt de siste sesongene (bortsett fra Torres) vært en del bortkastede penger. Dossena har ikke innfridd, og Degen er håpløs. Keane har vist hva som bor i ham de siste kampene, men likevel så er det et stykke til han rettferdiggjør den rimelig ekstreme prislappen hans. Med en konstant småskadd Torres, og mindre skadeproblemer i forsvaret, har dere ikke råd til en formsvikt hos Gerrard. Akkurat nå er han i en fantastisk form, men det kan ikke vare evig. Når den dårlige perioden hans kommer, må noen andre trekke lasset.
Tja.... Gerrard kan vel ikke sies å hatt en fantastisk høstsesong, det er først de to-tre siste kampene han har vært helt på topp. Sånn sett blir det feil å gi han æren for høstsesongen vår. Dossena har ikke innfridd i det hele, men Degen kom på free transfer og har vært mye skadet - litt for tidlig å stempel han som håpløs da. Keane har gjort en "ok" jobb. Mange hadde forventet seg mer, men totalt sett syns jeg han har vært et bra kjøp.

Og du glemmer forresten Riera, som jeg syns har vært vårt beste kjøp.

Lenke til kommentar

Skriver heller kort jeg. Tror Liverpool har hatt suksess de siste kampene pga:

- Keane har vært god de siste to kampene

- Insua, - mye bedre enn den vandrende klossmajoren fra Udinese. Å kjøpe Riise igjen hadde faktisk vært en forsterkning. Liverpools svar på Rafael.

- Ikke så mye rotasjoner.

- Xabi.

- Riera.

Lenke til kommentar

- Insua, - mye bedre enn den vandrende klossmajoren fra Udinese. Å kjøpe Riise igjen hadde faktisk vært en forsterkning. Liverpools svar på Rafael.

- Xabi.

- Riera.

Gratulerer. Keane og Riera spilte ikke i dag og Xabi kom inn sent i kampen, men ellers er jeg enig, Insua har vært veldig god. :)

Lenke til kommentar

- Xabi.

- Riera.

Gratulerer. Keane og Riera spilte ikke i dag og Xabi kom inn sent i kampen, men ellers er jeg enig, Insua har vært veldig god. :)

"De siste kampene"...

Endret av Latias
Lenke til kommentar

- Xabi.

- Riera.

Jeg vet det, visste ikke at dere diskuterte etter en eneste kamp. Går det ann å være så glad etter en kamp? Serien har forsatt mange kamper igjen...

Jeg mente den siste tiden med andre ord.

EDIT: Takk for at du skjønner Latias. Overraskende at du er en rød djevel? :) Hva kan man forvente av Pool supporterne? :roll:

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

- Xabi.

- Riera.

...Og pga. av det kollektive begynner å sitte.

Lenke til kommentar
Vel, er jo egentlig bare de to siste kampene vi har spilt ordentlig bra. Og du sa Keane har spilt bra de to siste kampene, såeeh. :) Og jeg er ikke scouser hvis det er du prøver å si. Jeg er norsk som bare det jeg.

De siste to kampene vil si de siste to kampene han spilte hvor han forrøvrig scorte i begge kampene. Hvorfor skjønte en viss annen rød djevel det da..? :roll: Gidd å være så pirkete da.

"Den siste tiden" vil si en periode. Er faen meg ikke suksé å vinne en kamp. Tenk deg litt om.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar
Vel, er jo egentlig bare de to siste kampene vi har spilt ordentlig bra. Og du sa Keane har spilt bra de to siste kampene, såeeh. :) Og jeg er ikke scouser hvis det er du prøver å si. Jeg er norsk som bare det jeg.

De siste to kampene vil si de siste to kampene han spilte hvor han forrøvrig scorte i begge kampene. Hvorfor skjønte en viss annen rød djevel det da..? :roll: Gidd å være så pirkete da.

"Den siste tiden" vil si en periode. Er faen meg ikke suksé å vinne en kamp. Tenk deg litt om.

2 da? :D

Lenke til kommentar

Ok, skal jeg skrive at Keane har søge ræv den sisten tiden?! Faen i helvette så pirkete folk skulle være da. Tenk deg om du og før du skriver noe med det gliset ditt du også. " :D ". Ta en IQ test og fortell meg resultatet. Kanskje resultatet bil bli høyere enn mattekarakteren min.

Jeg innrømmer det, innlegget mitt var helt håpløst. Skyt meg.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

mmk, jeg fikk ikke sett kampen i dag pga jobbshizzle, og har lest litt (ikke alt) av innlegg her angående dagens kamp og slikt. herregud.. folks.

Ligane startet ikke i 1992, så det å snakke om PL tittler gjør bare uvitende folk.

Om det heter 1.divisjon, PL, Barclays league, Hunters league whatever, man blir nasjonal seriemester, der har vi 18 mot Uniteds 17.

Man skiller heller ikke på serievinner cup titler og CL, men det heter europacupen, der har vi 5 titler mot Uniteds 3.

.. yawn.. La merke til noen som har drag inn histore her så man får bare legge fakta på bordet.

Lenke til kommentar
mmk, jeg fikk ikke sett kampen i dag pga jobbshizzle, og har lest litt (ikke alt) av innlegg her angående dagens kamp og slikt. herregud.. folks.

Ligane startet ikke i 1992, så det å snakke om PL tittler gjør bare uvitende folk.

Om det heter 1.divisjon, PL, Barclays league, Hunters league whatever, man blir nasjonal seriemester, der har vi 18 mot Uniteds 17.

Man skiller heller ikke på serievinner cup titler og CL, men det heter europacupen, der har vi 5 titler mot Uniteds 3.

.. yawn.. La merke til noen som har drag inn histore her så man får bare legge fakta på bordet.

Forskjellen er jo bare 30-50år, å fotballen har jo tross alt ikke utviklet seg.

Lenke til kommentar

Superparanoid:

Morsomt at du forsøker å vri deg unna ved å ikke svare på spørsmålet mitt. Det er sånn politikere og de i barnehagen gjør. I steden for å svare på spørsmålet, selger de det tilbake. At jeg vender på fakta og historie så det skal plasse oss er det reneste nonsens. Du kan ikke bare copypaste en bisettning fra et innlegg, som du har gjort her og dra det helt ut av sammenheng. Poenget med å poste historien de siste tyve årene var for å presisere at vi har en større grunn til å tro at vi vinner ligaen enn dere, igjen, basert på de siste års prestasjoner. Vi har bevist over tid... Liverpool kan jo ikke si det samme siden de ikke har vunnet siden slutten av 80-tallet blir det vel. Capish? Her snakker vi ikke om en direkte sammenheng mellom historie og ligagull i 09, men en forklaring på at United supportere har større grunn, om jeg kan kalle det for det, til å forvente/tro på ligagull. Sier ikke at dere som supportere ikke skal tro på ligagull, for da skal dere da vitterlig, men det er snakk om å ha en litt mer ydmyk tilnærming enn hva pool supportere flest har. Dette er årsak nr 1 til at jeg av hele mitt hjerte hater Liverpool og alle deres supportere. Hadde jeg fått en sønn som hadde valgt å holde med Pool, hadde han endt opp på gata.

Uten at jeg skal nevne navn, da alle mods på dette forumet er ute etter meg fra før, ble jeg oppriktig flau på enkeltes vegne i dag. vi skal ikke mer en noen få innlegg tilbake i tid før vi finner noe fra en bruker som på ingen måte er veldig saklig.

PS: orker ikke quote SP, blir så sykt langt.

Lenke til kommentar

Gratz. Det skjedde før du ble født.

Lenke til kommentar

Det blir tåpelig å dra frem sånne titler fra forrige århundre. United supporterne har mer å forvente og tro det blir gull fordi United har vært mest stabile de siste årene, for ikke å snakke om de siste to årene. Du kan ikke si at du Pool har 18 pokaler mot United 17. Hvis dette hadde talt hadde vel Leeds vært en av topp 4.

Dessuten så tipper jeg dette skjedde før du ble født anywayz

The Game: Sikter du til meg..?

Lenke til kommentar
Her snakker vi ikke om en direkte sammenheng mellom historie og ligagull i 09, men en forklaring på at United supportere har større grunn, om jeg kan kalle det for det, til å forvente/tro på ligagull. Sier ikke at dere som supportere ikke skal tro på ligagull, for da skal dere da vitterlig, men det er snakk om å ha en litt mer ydmyk tilnærming enn hva pool supportere flest har. Dette er årsak nr 1 til at jeg av hele mitt hjerte hater Liverpool og alle deres supportere.

Hva faen har det å si om man har litt mer tro på laget sitt en man kanskje har grunn til? Er dette virkelig noen grunn til å hate et lag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...