Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med 18 (21 for oss) spiller i grunnen 1 poeng liten rolle hittil. Vi har dere på hjemmebane samt erfaringen med å vinne PL. Skulle dere være med i mai vil jeg tro at dere vil bli felt nettopp pga. dette.

Akkurat der skal jeg gi deg medhold. Vi mangler erfaringen dere har til å avgjøre PL i det lange løp. Men igjen; det er sesongen til nå vi har diskutert og da blir det feil å si at kvalitetsforholdet oss kontra dere er vesentlig større i deres favør. Snakker vi kvalitetsforholdet sesongen sett under ett, så får vi vente til mai før vi gjør opp regnskap.

Lenke til kommentar

Det vet vi ikke før kampene er spilt. Men å kalle det en "stor luke" er noe av det dummeste jeg har hørt. Kanskje ingen overraskelse, ettersom dette er nytt for dere. Men selv få runder før slutt er ikke en enda større luke "stor" engang.

 

9 poeng glatt der ja.

Fulham

west ham

og unknown team er jo easy piecy

Boro hjemme i morgen. ;)

 

Vi kan nok vente oss 7 poeng på disse 3 vil jeg tro. Alle er vel hjemme?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om det blir 7 så har vi fremdeles en luke? (ikke en STOR luke)

 

Nå vet jeg ikke når disse hengekampene spilles(boro er imorgen,og er vel tekisk sett ikke en hengekamp(?)

 

Men antar at dere ikke spiller begge kampene på samme dag, så hvordan tabelen ser ut når dere er ferdig med siste hengekamp gjenstår å se.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Chelsea spilte jo uavgjort borte mot Fullham idag. Og Chelsea har vært best borte denne sesongen. Dere har større problemer fremme enn Chelsea, så tror ikke dere skal regne med så alt for mange poeng mot Fullham. Si dere fornøyde med 1 poeng her Points.

Hvorfor i all verden skal jeg si meg fornøyd med 1 poeng hjemme mot Fulham? Enorm forskjell på hjemme- og bortekamper.

Lenke til kommentar
Chelsea spilte jo uavgjort borte mot Fullham idag. Og Chelsea har vært best borte denne sesongen. Dere har større problemer fremme enn Chelsea, så tror ikke dere skal regne med så alt for mange poeng mot Fullham. Si dere fornøyde med 1 poeng her Points.

Hvorfor i all verden skal jeg si meg fornøyd med 1 poeng hjemme mot Fulham? Enorm forskjell på hjemme- og bortekamper.

Fordi laget er ikke godt nok til å ta alle poengene i denne kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Chelsea spilte jo uavgjort borte mot Fullham idag. Og Chelsea har vært best borte denne sesongen. Dere har større problemer fremme enn Chelsea, så tror ikke dere skal regne med så alt for mange poeng mot Fullham. Si dere fornøyde med 1 poeng her Points.

Vi spilte også uavgjort mot Fulham.

 

 

Edit<.Nå vet jeg ikke når disse hengekampene spilles(boro er imorgen,og er vel tekisk sett ikke en hengekamp(?)

 

Men antar at dere ikke spiller begge kampene på samme dag, så hvordan tabelen ser ut når dere er ferdig med siste hengekamp gjenstår å se.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Her:

 

Alle vet at det er én grunn til at Pool ligger på topp, og det er av den enkle grunn at United / Chelsea har spilt langt pari.

 

Alle, kanskje unntatt deg da naturligvis vet også at det er èn grunn til at vi ikke har en stor luke på toppen. Vi har nemlig spilt under pari vi også kjære deg :)

Bra Points, virkelig bra. Tror du må lese én gang til før du sier noe mer om den saken. Du som nettopp klagde på at folk ikke får med seg ting DU skriver.

 

Edit: Nyrikingene City driter seg ut igjen. Deilig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Ryddegutten har vært innom, 15 innlegg er slettet.

 

Jeg har fjernet en større off-topic-bit, noen rene innlegg ble med i dragsuget da de ikke lenger passet inn.

 

Ellers synes jeg folk skal roe ned e-penisdiskusjonene sine, de fører ingensteds vei.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenteres, har du synspunkter, send meg en pm)

Lenke til kommentar

Tydelig at det er mange barn her, som har fuglt PL i maks en sesong eller to. Antar ät et par stk er midt i puberteten og det unnskylder vel flere direkte håpløse innspill, som ikke egang er ment som provokasjon. For de av oss som har fuglt med i over et tiår, vet at 5-1 gir like mange poeng som 1-0 og at sesongen ikke avgjøres ved jul. Det som ikke slutter å forbause meg er hvor helt usansynlig lite ydmyke enkelte av dere blir etter en seier eller to. Hukommelsen må det definitivt også være noe alvorlig galt med. Alt av fakta, erfaring og ikke minst tidligere resultater avfeies til side – Liverpool er og blir best i alt? At man er fornøyd med laget sitt i år, skjønner jeg utmerket godt. Liverpool er med i toppen (leder til og med) for første gang på mange år og jeg kan skjønne at det må være rusende morro. Likevel blir det helt latterlig når enkelte her prøver seg på ”tabellen lyver ikke, vi er bedre enn dere” kommentarer. United har vunnet PL uttalige ganger de siste 20 åra, Liverpool ingen. Vi er regjerende engelsk, europeisk og verdensmester. Liverpool har ingenting her heller. At Liverpool er hakket vassere akkuratt for øyeblikket, er utvilsomt. Men så er det mange lag som de siste ukene har spilt bedre enn oss. Selv feks Sunderland, men betyr det at de er bedre enn United? Man Utd på sitt beste er klasser overlegene Liverpool, det er fakta.

 

Det virker derimot som Liverpool er klart mer sultent enn hendholdsvis Chelsea og United, som begge underpresterer veldig for tida. Liverpool derimot, overpresterer. Men tenk dere om før man kommer skrikende med tabellen: 1 tap på dere (tro meg, det kommer. Sansynligvis noen uavgjorter også) og en seier til Chelsea og vimsalabim, dere er plutselig bak igjen. United kan også fort komme til å vinne sine hengekamper, som alle er på hjemmebane. Der vi også møter dere, en kamp alt tilsier at dere ikke vinner. Og det er ingentvil om at United er PL sterkeste hjemmelag, det er ytterst få som klarer å ta poeng der i løpet av en sesong. Og det er når det gjelder som mest, United står frem. Men, man skal ikke skyve under en stol at sistnevnte har spilt dårlig fotball i det siste. I hele år, kontra i fjor. Dette er en av grunnene til at Liverpool ligger der de gjør. Ingen unskyldninger, United er for andre perioden i denne sesongen ute av form. Likvel tar vi trepoengere. Flere enn Pool faktisk, da vi har spilt identisk (seiere og uavgjort) siden vi vant borte mot City og dere spilte 0-0 hjemme mot West Ham var det vel.

 

Forresten så slo vel vi magpies (toppet, ikke så skadepreget som i dag) 5-0 og 7-0 elns i fjor, tenkte det var greit å nevne. Men det er vel såpass langt tilbake at det har gått i glemmeboka.

 

Når Liverpool vinner PL 2-3 sesongener innenfor en 5-6 års periode, så kan vi snakke om ligagull utfordrer på fast basis. Pr dags dato er dere en underdog som overpresterer mens the big guns enda ikke har kommet ut av dvalen. Arsenal har i det minste vært med de siste åra, selv om de ikka har vunnet på en stund. Pussig at deres fans, selv når de leder ligaen, ikke er en brøkdels så eplekjekke som dere. At enkelte ”barn” i United tråden er like høye på pæra er det ingentvil om, men har de en langt større grunn til å være det? Absolutt!

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Vet ikke hvem du snakker om nå The Game. Har ikke fulgt med denne tråden så alt for lenge. Men jeg prøver å være saklig i mine innlegg her inne, og unngå for mye provokasjon.

 

Jeg må si meg imponert over posisjonen til Liverpool for øyeblikket. Jeg tørr ikke tro, men jeg håper vi kan kjempe om gullet til siste slutt.

 

En ting til. Det er faktisk ikke bare Chelsea og Man Utd som kunne tatt flere poeng. Vi har blant annet 3 uavgjort hjemme mot Fullham, Stoke og Hull. Så jeg kan ikke si meg helt enig med at vi overpresterer for tiden.

Endret av OMartin
Lenke til kommentar

The Game, du har ikke sett så mange Liverpool kamper i år.

 

At Liverpool har overpresert er bullshit, Vi har tapt veldig mange poeng i enkle kamper. Og vi har heller ikke vunnet mange kamper ufortjent.

 

De to siste kampene har laget vist hva de kan i mine øyne. Og jeg håper dette fortsetter, men, jeg er uenig i at Liverpool overpresterer. Jeg er fornøyd resultatmessig, men spille messig har vi ikke overprestert. Vi skulle hatt 9 poeng til med West Ham, Stoke, Hull og Fulham hjemme for eksempel. Dette er klare 3 poenger kamper, men vi har hatt uflaks, og udyktighet i avslutningsfasen.

 

At Manchester United underpresterer er jeg enig i. Men, Chelsea spiller veldig bra fotball nesten hele tiden, men de er litt for ustabile.

Men, jeg syns det er rart at du ikke syns Liverpool er en utfordrer til gullet.

 

Mine ord er sagt :)

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...