Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

 

Tabellen lyver ikke. Og hvis du kommer med at "jo, den gjør faktisk det" eller "nei, ikke vanligvis, men akkurat nå gjør den det" spyr jeg. For det blir bare latterlig.

Alle vet at det er én grunn til at Pool ligger på topp, og det er av den enkle grunn at United / Chelsea har spilt langt pari. Og som jeg skrev tidligere men som en eller annen tulling ikke forstod: Liverpool har spilt over evne RESULTATMESSIG.

 

Merkelig hvordan man må utheve diverse ord før dere forstår det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

 

Tabellen lyver ikke. Og hvis du kommer med at "jo, den gjør faktisk det" eller "nei, ikke vanligvis, men akkurat nå gjør den det" spyr jeg. For det blir bare latterlig.

Alle vet at det er én grunn til at Pool ligger på topp, og det er av den enkle grunn at United / Chelsea har spilt langt pari. Og som jeg skrev tidligere men som en eller annen tulling ikke forstod: Liverpool har spilt over evne RESULTATMESSIG.

 

Merkelig hvordan man må utheve diverse ord før dere forstår det.

 

Herregud da. Vi har heller ikke vært på vårt beste enda og vi har gitt fra oss poeng mot dritt lag på hjemmebane også.

Lenke til kommentar
Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

Hehe, morsomt! Selv OM dere vinner hengekampene er dere fortsatt bak oss! Kvalitetsforskjellen kan neppe være så stor nei. Hvordan det ser ut i mai er fortsatt veldig usikkert, men det er vel sesongen så langt vi diskuterer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Btw: Er det morsomt å diskutere Liverpool i united-tråden?

Jepp. Stikk å provoser dem. Gå å lek høy på pæra.

Jeg gjorde det også. Som er litt dumt, :(

 

 

Men men, shait i det.

Vi forventer ungt mannskap mot Preston?

eg vil se Spearing

Lenke til kommentar

Og United-supportere:

 

Dere er så glade at dere har de andre topplagene hjemme (var det 1.-8- plass?). Greit nok.

 

Men det er ikke så lett å slå et hardtkjempende lag som kjemper mot nedrykk? Dere møter jo mange av disse borte.

 

En bortekamp mot et slikt lag kan være like vanskelig, om ikke vanskeligere, enn en hjemmekamp mot Everton for eksempel...

Lenke til kommentar
Points. Du har tapt.

Eh. :ermm:

 

Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

Hehe, morsomt! Selv OM dere vinner hengekampene er dere fortsatt bak oss! Kvalitetsforskjellen kan neppe være så stor nei. Hvordan det ser ut i mai er fortsatt veldig usikkert, men det er vel sesongen så langt vi diskuterer?

Med 18 (21 for oss) spiller i grunnen 1 poeng liten rolle hittil. Vi har dere på hjemmebane samt erfaringen med å vinne PL. Skulle dere være med i mai vil jeg tro at dere vil bli felt nettopp pga. dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...