Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Våkner opp til en 5-1 seier til Pool og uavgjort for Chelsea. Forøvrig veldig glad for at Keane ikke spilte. Hadde han scoret hadde vi vel fått hørt om "verdens beste spiss gjennom tidene, big allmighty Robbie Keane" en god stund framover.

Av de prestasjonene jeg har sett av Manchester United i år, tror jeg ikke dere vinner.

Har mest troa på Chelsea. De har spilt bedre, og har et bedre lag.

Vi er "forbi" Chelsea nå, og hvis du ser på terminlistene til henholdsvis United og Chelsea siste halvdel av sesongen ser det nok ikke bra ut for Chelsea.

Er jo ingen tvil hvilket lag som er Englands beste for øyeblikket.

Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jøden var god som gull idag. (Ikke overaskende at jeg er fan av gutten)

Lucas spiller for mye bakover for min smak. Mye unødig,men en god figur idag gjorde han nok. Fin assist,kom til flere store sjanser.(som bestemor hadde nettet på)

Insua bør og skal trumfe Dossena så ekstremt fremmover.

Alle fire forsvarerne gjorde en god kamp idag.

Lenke til kommentar
Så var det det med å ta hengekampene for gitt igjen da. :)

Hvor tar jeg hengekampene for gitt? Les ordet "OM" !

Såpass ja. :p Samme hva du sier virker det som ganske mange av dere mener at dere allerede er foran Chelsea og 1 poeng bak oss. :) Men ja, du sa "om", premie til deg.

Akkurat som ganske mange av dere mener at ligagullet er sikret foran hver sesong.

Ingen kan motsi Points. Points er kongen. Han vet alt.

Godt.. poeng.

Lenke til kommentar

Points du sier dere spiller under pari denne sesongen. Har ikke vi det? Vi leder selvom vi har spilt en hel haug med møkkakamper. Kun de siste kampene hvor vi har spilt bra og meget bra. Jeg sier ikke at vi kommer till å vinne, men sjangsene iår er større en på 18 år :) Og som mange Liverpool supportere sier, Liverpool har vært blant de bedre etter januar de siste 3-5 årene!

Dette kan bli ett rotterace mellom 3 gode klubber! :)

Lenke til kommentar

Såpass ja. :p Samme hva du sier virker det som ganske mange av dere mener at dere allerede er foran Chelsea og 1 poeng bak oss. :) Men ja, du sa "om", premie til deg.

Akkurat som ganske mange av dere mener at ligagullet er sikret foran hver sesong.

Den svei altså.

Lenke til kommentar
Liverpool har spilt over evne (resultatmessig), mens United og Chelsea (hjemmebane) har spilt laaangt under pari denne sesongen. Allike ligger vi kun 1 poeng bak, om vi vinner våre hengekamper. Det sier vel sitt om kvalitetsforskjellen på Liverpool og United / Chelsea.

Tabellen lyver ikke. Og hvis du kommer med at "jo, den gjør faktisk det" eller "nei, ikke vanligvis, men akkurat nå gjør den det" spyr jeg. For det blir bare latterlig.

Lenke til kommentar

Den svei altså.

Antar at den svei like mye som din "burn".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan desverre ikke skryte på med noen bekjentskap med pool-supporter som sier at gullet er vårt før ligastart. Kjenner et på Scum da. :)

Btw: Er det morsomt å diskutere Liverpool i united-tråden?

Lenke til kommentar

Vær så snill da pointsy, HVEM her mener at vi har sikret seriegullet før hver sesong? Ingen mener at vi har det nå en gang, når vi faktisk har en luke...

Vi har aldri fått kilde til disse påstandene.

Nei, det har vi ikke. Jeg tror vi aldi kommer til å få det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...