Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kan sitere Jotun. - Vi vinner ikke med så mange poeng! Neida,ikke høy i hatten nei. Ingen United-supportere er det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kan sitere Jotun.- Vi vinner ikke med så mange poeng! Neida,ikke høy i hatten nei. Ingen United-supportere er det. Jada, men nå er ManUtd et dynasty i PL-historien, så det burde vel ikke være noe nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Og Pool var det før United(og PL). Blir fremdles å kaste stein i et akvarium. Ivertfall dumt å bruke to sider for å snakke om Pool-fans som er høye i hatten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Daniel: Du må prøve å skjønne når du blir spilt hvertfall Ingenting er avgjort, dette har eg sagt flere ganger! Men at Chelsea tapte poeng i dag gjør ting enormt mye bedre for oss! Det at eg ikke tror pools har sjangs til slutt har da ikke en dritt med høy i hatten eller ka du sier... Det er bare realiteter! Frykter chelsea i år eg! Frykter ikke pools! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Og Pool var det før United(og PL). Blir fremdles å kaste stein i et akvarium. Ivertfall dumt å bruke to sider for å snakke om Pool-fans som er høye i hatten. Ja, men Pool har ikke vært et dynasti helt siden sent 70- tall og 80-tall. Så hva vil du frem til? ManUtd er regjerende PL og CL-mester. Såklart folk har høye forventninger da. Og jeg må bare påpeke at vi er 1 poeng bak dere hvis vi vinner våre tre hengekamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg frykter hufsa. Joda, jeg vet det. Meget klar over at dere har 3 kamper bak(tre kamper dere ikke har vunnet enda) Forventer at liverpool kjemper om gullet hver år jeg også. Endret 28. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Herlig! Endelig en storseier, noe vi absolutt trengte. Og enda herligere når jeg står opp fra middagshvila at Chelsea tapte 2 points Lovely! Om Boro tar poeng mot United imorgen, kan det virkelig bli en morsom 5.dagsfest! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Av de prestasjonene jeg har sett av Manchester United i år, tror jeg ikke dere vinner. Har mest troa på Chelsea. De har spilt bedre, og har et bedre lag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg frykter hufsa. +1 Endret 28. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis dere vinner ja NK, virker som mange av dere tar det helt for gitt. Ikke glem at dere har vist store svakhetstegn dere også, samme med Chelsea. Og Liverpool har alltid vært best på vårsesongen, de siste sesongene er det vel vi som har sanket flest poeng fra januar og ut (?) har ikke noen kilder på det nå, men mener jeg har lest det flere steder. Spennende sesongslutt blir det uansett! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis dere vinner ja NK, virker som mange av dere tar det helt for gitt. Ikke glem at dere har vist store svakhetstegn dere også, samme med Chelsea. Og Liverpool har alltid vært best på vårsesongen, de siste sesongene er det vel vi som har sanket flest poeng fra januar og ut (?) har ikke noen kilder på det nå, men mener jeg har lest det flere steder. Spennende sesongslutt blir det uansett! United-fansen er høye på pæra ser jeg On-topic; Digg at Chelsea tapte to poeng. Nå har vi plutselig ei luke:P Jeg er veldig positiv til utviklingen til Lucas! Helt fantastisk for oss at han har begynt å finne seg såpass til rette nå. Han spiller god fotball for øyeblikket og jeg håper det varer . Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Agreed, uansett hvem som vinner til slutt, tror jeg nok det blir spennende! Må den beste vinne Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er jo ingen tvil hvilket lag som er Englands beste for øyeblikket. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 For et resultat i dag! Skal se kampen i reprise på C+Sport 2 kookka 21:10. Gleder meg Lucas får 9'er på .no. Var det virkelig fortjent? En helt ny Lucas i så fall Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er jo ingen tvil hvilket lag som er Englands beste for øyeblikket. Vel, for United-fans er det nok fortsatt United som er de beste. Vi Liverpool-supportere har ikke lov å kalle oss selv best når vi ligger på topp. Det er bare flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 La oss cruise til neste runde i Fa-cupen og glemme PL for en liten stund. OT: Mafia-Daniel is back. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 For å være litt alvorlig så håper jeg virkelig de siste kampene betyr at vi har hevet spillet vårt enormt igjen. De to siste kampene har vært knallbra. Vi må bare fortsette slik. Vi har tatt ekstremt mange poeng uten å spille spesielt bra nå, på tide å ta poengene og samtidig spille veldig bra. En 9-er til Lucas var vel bittelitt overdrevet. Men han var god i dag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Lucas spilte en av sine bedre kamper, liten tvil om det. Må være en svak 9, han var jo ikke fremragende, men gjorde sine saker bedre enn noen gang tidligere denne sesongen. Meget god kamp var det. Assisten til Gerrards chip var fantastisk! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Lucas har vist flere tegn på forbedring, men synes fortsatt at han er ustabil. Det som derimot er mer gledelig i mine øyne er at Benayoun har vist mange tegn på forbedringer. Både i dag og på fredag var han virkelig god, og overdrev ikke driblingene som han har hatt for vane å gjøre. Synes han pr dags dato er bedre enn Babel, selv om også Babel viste seg fra en litt bedre side etterhvert som kampen i dag forløp. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Kan vi ikke la være å diskutere med United supportere i denne tråden? Bare ikke svar dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå