Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daniel: Du må prøve å skjønne når du blir spilt hvertfall ;)

Ingenting er avgjort, dette har eg sagt flere ganger! Men at Chelsea tapte poeng i dag gjør ting enormt mye bedre for oss!

Det at eg ikke tror pools har sjangs til slutt har da ikke en dritt med høy i hatten eller ka du sier...

Det er bare realiteter!

Frykter chelsea i år eg! Frykter ikke pools!

Lenke til kommentar
Og Pool var det før United(og PL).

Blir fremdles å kaste stein i et akvarium. Ivertfall dumt å bruke to sider for å snakke om Pool-fans som er høye i hatten.

Ja, men Pool har ikke vært et dynasti helt siden sent 70- tall og 80-tall. Så hva vil du frem til? ManUtd er regjerende PL og CL-mester. Såklart folk har høye forventninger da.

Og jeg må bare påpeke at vi er 1 poeng bak dere hvis vi vinner våre tre hengekamper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg frykter hufsa.

Joda, jeg vet det. Meget klar over at dere har 3 kamper bak(tre kamper dere ikke har vunnet enda)

Forventer at liverpool kjemper om gullet hver år jeg også.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvis dere vinner ja NK, virker som mange av dere tar det helt for gitt. :) Ikke glem at dere har vist store svakhetstegn dere også, samme med Chelsea. Og Liverpool har alltid vært best på vårsesongen, de siste sesongene er det vel vi som har sanket flest poeng fra januar og ut (?) har ikke noen kilder på det nå, men mener jeg har lest det flere steder. Spennende sesongslutt blir det uansett!

Lenke til kommentar
Hvis dere vinner ja NK, virker som mange av dere tar det helt for gitt. :) Ikke glem at dere har vist store svakhetstegn dere også, samme med Chelsea. Og Liverpool har alltid vært best på vårsesongen, de siste sesongene er det vel vi som har sanket flest poeng fra januar og ut (?) har ikke noen kilder på det nå, men mener jeg har lest det flere steder. Spennende sesongslutt blir det uansett!

United-fansen er høye på pæra ser jeg :p

On-topic; Digg at Chelsea tapte to poeng. Nå har vi plutselig ei luke:P

Jeg er veldig positiv til utviklingen til Lucas! Helt fantastisk for oss at han har begynt å finne seg såpass til rette nå. Han spiller god fotball for øyeblikket og jeg håper det varer :p.

Lenke til kommentar

For å være litt alvorlig så håper jeg virkelig de siste kampene betyr at vi har hevet spillet vårt enormt igjen. De to siste kampene har vært knallbra. Vi må bare fortsette slik. Vi har tatt ekstremt mange poeng uten å spille spesielt bra nå, på tide å ta poengene og samtidig spille veldig bra. :)

En 9-er til Lucas var vel bittelitt overdrevet. Men han var god i dag.

Lenke til kommentar

Lucas har vist flere tegn på forbedring, men synes fortsatt at han er ustabil. Det som derimot er mer gledelig i mine øyne er at Benayoun har vist mange tegn på forbedringer. Både i dag og på fredag var han virkelig god, og overdrev ikke driblingene som han har hatt for vane å gjøre. Synes han pr dags dato er bedre enn Babel, selv om også Babel viste seg fra en litt bedre side etterhvert som kampen i dag forløp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...