Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg også her. Så kampen med en kompis og herregud det var moro. Bra fotball, slik vi har etterlyst hele sesongen og faktisk 5 mål. Jeg synes vi sliter litt defensivt og er heldige at vi ikke slipper inn 2-3 mål. Men så er Newcastle heldige som ikke slipper inn noe som fort kunne vært 8-9 mål. Jeg vil selvfølgelig trekke frem stikkeren til Masche i forkant av 1-0 scoringen og Gerrard sin avslutning, samt Lucas sin pasning etter scoring nummer 4. Lucas sliter ofte, men bra at han får litt selvtillit for den pasningen var av ypperste kvalitet. Litt negativt at jeg er satan så trøtt etter kun 4 timer søvn i natt og ikke var i stand til og nyte kampen fullt ut. Ellers var dette veldig gøy, knall med Skrtel tilbake.

United-fans: Så dere det? Hverken Torres eller Keane på banen og vi scorer 5 mål. Dæven :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Insua skal også ha skryt! Gjorde igjen en meget bra kamp! Han er jo bedre både offensivt og defensivt enn både Aurelio og Dossena! Ikke at det er noen nyhet men, uansett herlig! Håper virkelig Rafa har baller nok til å la han fortsette, noe annet er skandale spør du meg. Så kan vi selge Dossena når sjansen byr seg.

Lenke til kommentar

Keane pleier som regel å bomme da. Kan vel nevne hvor mange ganger han har bommet på åpent mål eller alene mot keeper. Han er jo ikke no storscorer?

3mål på 2kamper og på hvor mange kamper tilsammen? Bare fordi han har hatt noen flaksemål betyr det ikke at han er et godt kjøp allikavel.

Lenke til kommentar
Et kvarter før slutt ble Ryan Babel felt inne i hjemmelagets 16-meter. Dermed fikk Xabi Alonso sjansen til å gjøre 5-1. Det klarte han med glans.

Det var vel strengt talt N'gog som ble felt i straffefeltet. Har lagt merke til at det er flere som ikke klarer å se forkjell på Babel og N'gog. :p Kenneth Fredheim har sagt flere ganger at det er Babel som står klar til å komme inn, når det i virkeligheten er N'gog.

EDIT: Hvertfall en gang. :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...