Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg frykter at Bellamys tid i klubben er over etter sesongslutt...

 

Jeg syns vi kan beholde ham, men hvis vi skal kjøpe en 20+ så blir det forferdelig mange spisser...

8406052[/snapback]

Leit å si det, men vil heller ha ut Fowler. Derfor jeg ble litt glad over Sydney sin interesse. Han spiller jo ikke uansett. 4 spisser er veldig fint. :)

Lenke til kommentar
Kom ikke som noen bombe akkurat. Benitez er bare ikke mannen til å gjøre noe slikt, spesielt situasjonen sett under ett. Klubben går en lys fremtid i møte

8408526[/snapback]

 

 

bra han blir. :) hvor mye koster det ca får en tur på anfiled? (tenker på vanlig kamp) f.eks mot et lag nedover på tabellen

Lenke til kommentar

Dette var en lettelse.

 

Real har siklet etter Rafa lenge nå, og jeg må innrømme, jeg har vært litt bekymret, men setter altså sjefen sjøl en effektiv stopper :)

8408416[/snapback]

Var egentlig aldri redd for at han skulle dra. Han er ikke mannen til det. Penger er neppe førsteprioritet.

 

 

bra han blir. :) hvor mye koster det ca får en tur på anfiled? (tenker på vanlig kamp) f.eks mot et lag nedover på tabellen

8408606[/snapback]

Sabras turprogram 2006/2007 om du bestiller gjennom supporterklubben. Det meste er vel utsolgt i år. Blir vel ikke så mye forskjell i prisene neste år.

 

Kansje Voronin gjør noe slikt for Pool også ;) Er fra søndagens kamp mot Bayern München som de heldigvis tapte 2-1.

8408650[/snapback]

Postet på forrige side. :) Bra mål, men har mine tvil om karen. Fått inntrykk av at du ser en del på tysk fotball. Hva synes du om Voronin?

Lenke til kommentar
Dette var en lettelse.

 

Real har siklet etter Rafa lenge nå, og jeg må innrømme, jeg har vært litt bekymret, men setter altså sjefen sjøl en effektiv stopper  :)

8408416[/snapback]

Var egentlig aldri redd for at han skulle dra. Han er ikke mannen til det. Penger er neppe førsteprioritet.

 

bra han blir. :) hvor mye koster det ca får en tur på anfiled? (tenker på vanlig kamp) f.eks mot et lag nedover på tabellen

8408606[/snapback]

Sabras turprogram 2006/2007 om du bestiller gjennom supporterklubben. Det meste er vel utsolgt i år. Blir vel ikke så mye forskjell i prisene neste år.

 

Kansje Voronin gjør noe slikt for Pool også ;) Er fra søndagens kamp mot Bayern München som de heldigvis tapte 2-1.

8408650[/snapback]

Postet på forrige side. :) Bra mål, men har mine tvil om karen. Fått inntrykk av at du ser en del på tysk fotball. Hva synes du om Voronin?

 

Edit: Foreløpig bare 1-1 mellom Arsenal og Man City.. Satser på at City tar de.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

2-1.. Det er egentlig opp til oss om vi klarer 3. plassen eller ikke. Arsenal ligger bak, med like mange kamper. Gjør vi vårt, så skulle det gå greit. Doh er CL viktigere enn 3. plassen, og ingen krise for meg om vi havner på 4.

 

1. plass er 1. plass. 2. plass er sisteplass

Lenke til kommentar

Ahh, fikk ikke med meg det ErlendRU ;)

 

Men joda, følger litt med, har sett veldig lite av Leverkusen da. Men det er helt klart et lag med kvaliteter, de har bl. a. Juan, den brasilianske landslagsstopperen, og Berd Schneider fra det tyske landslaget. :) Dessuten var det jo her Berbatov spilte før han gikk til Tottenham. Voronin er vel litt mindre teknisk, men kansje litt fysisk sterkere, og kan også være at skuddet hans er hakket bedre :) Han er klar toppscorer for sitt lag denne sesongen, med 9 mål, og tror han har scorrt i denne sesongens Uefa Cup og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...