bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Er det faen meg mulig å ikke score der?! Edit: Det var Lucas ja, det forklarer det meste... Endret 28. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det. Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete... Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. Nå må vi da faen meg score snart! Har jo hatt 3-4 100%ere nå jo!! Edit: Shay Given skal ha for at han har stengt målet da.. Redning på streken også ja.. FItte hvis ikke får noe mål altså, da klikker jeg.. Endret 28. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Dette er faen meg som Bolton-kampen, borsett fra at Keane ikke er der og scorer når vi kommer så nærme. Helsikke heller, vi burde virkelig vinne dette ellers.... 10-1 til oss på forsøk på mål... Seriøst, for noe møkk... Endret 28. desember 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det. Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete... Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. Er vel ikke første gangen har gjør sånne bytter som ingen skjønner bæret av. Var vel i fjor han lot Torres spille en ubetydelig liga-cup kamp, mens han satt på benken når de spilte i PL kampen etter... Given har vært flink gutt så langt i dag Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det. Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete... Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. Er vel ikke første gangen har gjør sånne bytter som ingen skjønner bæret av. Var vel i fjor han lot Torres spille en ubetydelig liga-cup kamp, mens han satt på benken når de spilte i PL kampen etter... Given har vært flink gutt så langt i dag Har ikke vært veldig mange av de i år. Veldig lite rotering i år i forhold til tidligere sesonger. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er jo nesten ikke lyd på stadion... Hører ballen bli spilt og spillerne rope. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jadda! Endelig! Nydelig mål også! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Sykt digg! Gerrard!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 JAAAAAA, GERRARD!!!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Geeeeerraaaaarrrd!!! Vg live her. Livesport er utrolig laggy hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 STANG INN FOR FUCKING ONCE. GERRARD Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hull på den bylla! GERRARD! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 JAAA!!!! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Tragisk. Sitter dere med supporter antrekk, øl foran storskjermen i kjelleren og bærer ned en bærbar PC for å henge på diskusjon imens dere ser på kamp..? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hyypia! Deilig, han er jo alltid på cornerne.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hyypia!!!!!!!!!!!! Mannen blir aldri gammel Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) SAAAAAMI! Edit: Rexbatov. Jeg ser kampen på vgd, og vanligvis livesport, men nettet til svigerforeldra suger ræv, så jeg får ikke sett nå, derfor henger jeg her =B Endret 28. desember 2008 av Dalglish Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ha ha! Vi har begynt å bli farlige på cornere når Hypia spiller! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Endelig treffer den finske skogvokteren på en corner! Dette kan bli en brakseier hvis vi putter flere av våre sjanser... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Det var flaks ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå