Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det.

 

Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete...

Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. :)

 

Nå må vi da faen meg score snart! Har jo hatt 3-4 100%ere nå jo!!

 

Edit: Shay Given skal ha for at han har stengt målet da.. Redning på streken også ja.. FItte hvis ikke får noe mål altså, da klikker jeg..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det.

 

Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete...

Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. :)

 

 

Er vel ikke første gangen har gjør sånne bytter som ingen skjønner bæret av. Var vel i fjor han lot Torres spille en ubetydelig liga-cup kamp, mens han satt på benken når de spilte i PL kampen etter...

 

Given har vært flink gutt så langt i dag :D

Lenke til kommentar
nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det.

 

Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete...

Poenget er vel heller at han tar ut Keane som har vært strålende de siste kampene. :)

 

 

Er vel ikke første gangen har gjør sånne bytter som ingen skjønner bæret av. Var vel i fjor han lot Torres spille en ubetydelig liga-cup kamp, mens han satt på benken når de spilte i PL kampen etter...

 

Given har vært flink gutt så langt i dag :D

Har ikke vært veldig mange av de i år. :) Veldig lite rotering i år i forhold til tidligere sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...