Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Rafa's back and twice as pretty! TIpper vi får se noe slikt idag. Reina, Carragher, Hyypia, Agger, Insua, The Jew Gerrard, , Mascherano, Riera, Kuyt, Keane Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg håper på dette laget -------Reina------- Carra-Hyypia-Agger-Insua Kuyt-Gerrard-Alonso-Riera ---Babel--Keane--- Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Reina Carragher - Agger - Hyypia - Insua Mascherano Benayoun - Lucas - Gerrard - Babel Kuyt Subs: Cavalieri, Keane, Riera, Alonso, Ngog, El Zhar, Skrtel. Litt vanskelig å si om det blir Kuyt eller Babel som spiller på topp, men sannsynligvis blir dette oppstillingen vår. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ser absolutt ingen grunn til å vrake Keane, skulle gjerne hatt han inn for Lucas i en 4-4-2, men den gang ei. Håper på det beste. Gøy å se at Skrtel er tilbake på benken, kanskje han og Agger kunne fått noen minutter i tospann mot slutten hvis det er rom for det. Liker også å se Babel, men skulle som sagt sett Keane fra start. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvorfor spiller ikke Keane?! Må seriøst si at kamp klokka 13:00 er i tidligste laget. Er jo faen stuptrøtt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Haha, enig. Måtte jo opp kl 12 i dag for å kunne henge med og bli våken til kamp. Hinsides tidlig med kamp kl 13. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Herregud, hva tenker Benitez med? Jeg er dessverre negativ. Jeg skjønner ikke hvordan han klarer å vrake Robbie! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Haha, idiotisk å vrake Keane etter kampen på fredag! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan være Keane ikke er helt restituert, og sitter på benken i tilfelle de trenger han? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Eller så blir Newcastle undervurdert. Mitt tips: 1-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Rafa du Rafa, Lucas må jo gi ekstremt good head. Tipper 0-2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Flere som opplever at livesport streiker? Idiotisk å benke Keane ja. Og Kuyt på topp av alle..! Endret 28. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skjer med Livesport247.com ? =| Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 VÆR SÅ SNILL OG TAP! Sorry usaklighet+ capsen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skjer med Livesport247.com ? =| Fra MSN brukeren deres "fixing site and login now. Please hold on.." Drittside... Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skjer med Livesport247.com ? =| Fra MSN brukeren deres "fixing site and login now. Please hold on.." Drittside... LOL Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Gerrard FFS! Der hadde Carra flaks at det ikke ble noe kort på han. Ser helst ikke flere slike taklinger, stygt.. Edit: Takk for at du ødela den sjansen da Kuyt. Menmen, ser nå hvem som har åpnet best, herlig å se at vi spiller litt underholdende fotball og angriper skikkelig. Endret 28. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Å HERRE! Vi spiller nå bra,og Gerrard netter nok snart. Er overbevist at Lucas får penger for hver støttepassning han gir ut. Gerrard again with a chance! Endret 28. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 nå gir jeg meg faen meg ende over her. Ja, la oss benke Keane etter at han har vært i strålende form! Han har bare godt av kamptreningen. Alonso kan jeg skjønne, men da burde heller Gerrard ha spilt sentralt og Babel på topp med Riera på kant. Nei, hvis vi taper dette tror jeg Rafa får høre det. Hva har Benitez byttet på laget, nei du dæven nå er det vel like før det snør i helvete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå