Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, for det å løpe er jo ikke viktig i fotball :) Vi overdriver til tider, og dere underdriver det. Jeg syntes at Keane løper for mye, men jeg syntes Berba løper litt lite. Og det selvom dere har arbeidshester i Rooney og Tevez. Imo. Merk IMO!

Forskjellen er: Balanse, det virker som om dere vil ha 11 geiter utpå banen der som løper X-antall mil iløpet av en kampen - Da er dere fornøyd.

Kommentarer som "Se så mange meter Kuyr har løpt idag" osv, har forekommet. Jeg ville heller fokusert på de X-antall raidene Kuyt hadde iløpet av kampen som var totalt meningsløse og sikkert enkelte ganger ødela den defensive/Offensive strukturen i laget ;)

Finn ett innlegg hvor noen sier noe i nærheten av det. Men ja, at man løper mye er ingen dårlig ting uansett hvordan du ser på det. Det er snakk om å løpe riktig, og gjøre den jobben man skal gjøre utpå banen. Som jeg skrev tidligere syntes jeg Keane jobber og løper altfor mye for den jobben han har. Keane skal ikke jobbe så mye bakover så man forveksler han med en høyreback, og spesielt ikke når han spiller med Kuyt på topp. I de siste kampene har Keane roet ned løpingen, og heller gjort de rette løpene, noe som igjen har vist seg å funke bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over til noe helt annet.. Jeg syntes jeg husker når jeg var mindre at Liverpool ble sponset av Reebok? Kan det stemme, eller er jeg helt på jordet?

For isåfall stemmer det ikke det som står på wiki om at Liverpool har blitt sponset av Carslberg siden 1992.

Reebok var utstyrssponsor, som Adidas er idag.

Da hadde Reebok på fremsiden av draktene også? Men takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Over til noe helt annet.. Jeg syntes jeg husker når jeg var mindre at Liverpool ble sponset av Reebok? Kan det stemme, eller er jeg helt på jordet?

For isåfall stemmer det ikke det som står på wiki om at Liverpool har blitt sponset av Carslberg siden 1992.

Reebok var utstyrssponsor, som Adidas er idag.

Da hadde Reebok på fremsiden av draktene også? Men takk for svar!:)

 

 

Ja? LFC har jo adidas også på fremsiden? oO

Lenke til kommentar
Jau, men det jeg husket av reebok merket var at det var stort, og at det lignet en hovedsponsor, og derfor jeg spurte om det. :)

 

 

 

Jaujau, det e bærre lækkert, men jeg kan ikke husket og/eller sett at de hadde et stort reebok merke? Bare et lite sånn som de har nå? Du har vel ikke bilder?

Nope, fant ingenting på google heller, så jeg regner med det er jeg som er på jordet once again ;)

Lenke til kommentar
Det var faktisk det eneste du svarte på?

Var det noe mer å svare på? Resten var jo bortforklaringer all the way ;)

 

Så Rangers-Celtic i dag, mye av det som skjedde utpå der ligner veldig på hva som skjer i en Pool-kamp :)

Morsomt å diskutere med deg når du faktisk ikke leser innleggene :) Spesielt morsomt siden det tar 1dag å skrive ett innlegg siden jeg sittet på mobben.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere skryter slik av Scholes. Han er way over the top. Blir jo bare dårligere og dårligere med åra. Har han spilt kamper i år? Har ikke sett noe til han...

Vanskelig og spille kamper skadet, kom jo nettopp tilbake etter et skadeavbrekk. Han slår pasninger i verdensklasse, har en pasningsprosent n?rmere 90% sesong etter sesong, er alltid spillbar og har rett og slett et genialt fotballhode. Scholes over the top? In your dreams...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere skryter slik av Scholes. Han er way over the top. Blir jo bare dårligere og dårligere med åra. Har han spilt kamper i år? Har ikke sett noe til han...

 

Hehe, dette er helt utrolig morsomt å lese. Scholes har vært skadet i store deler av høst, men på sitt beste vet alle hvilken fantastisk spiller han er. Jeg kan jo f.eks nevne 06/07-sesongen (Som forøvrig er blant tidenes trenerbragder av SAF), da Scholes eide hele PL fra sin sentrale midtbaneposisjon. Ingen andre var i nærheten av han. Og da hadde han rundet 30....sier sitt.

 

Over til noe helt annet.. Jeg syntes jeg husker når jeg var mindre at Liverpool ble sponset av Reebok? Kan det stemme, eller er jeg helt på jordet?

For isåfall stemmer det ikke det som står på wiki om at Liverpool har blitt sponset av Carslberg siden 1992.

 

Når ble du supporter? For to år siden?

Lenke til kommentar
Morsomt å diskutere med deg når du faktisk ikke leser innleggene :) Spesielt morsomt siden det tar 1dag å skrive ett innlegg siden jeg sittet på mobben.

Den der begynner å bli en rimelig standard kommentar når du ikke har noe annet på hjertet ;)

Hva er det jeg evt. ikke har forstått? Du er ingen rakettforsker selv om du klarer å se at spillet deres bygges opp på mye løping ;)

Lenke til kommentar
Jau, men det jeg husket av reebok merket var at det var stort, og at det lignet en hovedsponsor, og derfor jeg spurte om det. :)

 

 

 

Jaujau, det e bærre lækkert, men jeg kan ikke husket og/eller sett at de hadde et stort reebok merke? Bare et lite sånn som de har nå? Du har vel ikke bilder?

Nope, fant ingenting på google heller, så jeg regner med det er jeg som er på jordet once again ;)

 

 

Hehe, kanskje det ja :p

Lenke til kommentar
Jau, men det jeg husket av reebok merket var at det var stort, og at det lignet en hovedsponsor, og derfor jeg spurte om det. :)

 

 

 

Jaujau, det e bærre lækkert, men jeg kan ikke husket og/eller sett at de hadde et stort reebok merke? Bare et lite sånn som de har nå? Du har vel ikke bilder?

Nope, fant ingenting på google heller, så jeg regner med det er jeg som er på jordet once again ;)

Du er nok det ja. ;) Tenker på Candy?

Lenke til kommentar

Blri vel en av disse to:

 

Carra - Agger - Hyypiä - Insua

 

Darby - Agger - Carra - Insua

 

 

Jeg håper Hyypiä tåler en kamp til så tett innpå forrige og at vi får se Carra på høyre. Men dette viser bare at vi må kjøpe høyrebeck i januar. Vi kan ikke være avhengig av at Arbeloa skal holde seg skadefri resten av sessongen. :( Vil ikke tenke på Degen engang. Er han noe bedre enn Darby?

 

Skrtl og Torres er tilbake i trening, kan vi forvente noen av de på benken?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...