Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrtel + Agger har enda ikke spillt en kamp i sammen i det hele tat de.

Takk til en Liverpool supporter faktisk som påpekte poenget jeg skulle komme med.

 

Uansett, Skrtel bedre enn Vidic? Aldri. Er kun Terry som er i nærheten når det kommer til duellstyrke. Å på resten er det kun ørlite teknikk som mangler før Vidic er på linje med Rio og Carvalho.

 

Å ja når det kommer til rangering av spillere er det dere som lever på den mye omtalte rosa skyen. Jeg ler enda av utsagnet om at Masche er bedre enn Scholes.

Lenke til kommentar

Vidic og Ferdinand er per dags dato absolutt ett av verdens beste stopperpar, helt klart. Vidic er også per dags dato bedre en Skrtel, men Vidic er i sin beste alder som fotballspiller! Gi Skrtel noen år, og han har absolutt potensialet til å bli en fantastisk stopper(noe han allerede er), men jeg kommer ikke til å si "verdens beste" pga da blir det bare mer krangling. :)

 

Agger tror jeg alle som bruker dette forumet vet hva han har potensialet til og allerede er! Og om han blir solgt blir jeg trist. Carra er på kanten til å bli gammel, og Agger vil bli en naturlig erstatter for han. Selvom jeg selv håper at i kommer til å bruke han og Skrtel i tospann. Kan bli et meget bra midtstopperpar fremtiden, det tror jeg selv de argeste Unitedsupportere kan si også. ;)

Lenke til kommentar
Hadde Masche vært like god offensivt som han er defensivt, så hadde det kanskje vært på sin plass med en sammenlikning, men det er det ikke.

Helt enig, ettersom Masche brukes som et anker av Benitez og er i hovedsak en defansiv midtbanespiller... Scholes på den andre siden er en offensiv midtbanespiller. Derfor går det vel ikke an å sammenligne disse to... Faller mer naturlig å sammenligne Gerrard, Lampard og Scoles...

 

Her er et fint bilde som illustrerer poenget mitt:

 

 

396px-Boisko_PositionsMidfield.png

 

Lenke til kommentar
Scholes er mer intelligent, har bedre blikk, pasninger og generelt bedre teknikk offensivt sett. Mascherano er en av verdens beste DEFENSIVE midtbanespillere, taklinger, arb. kapasitet og løpskap. er det han er bedre på.

Arbeids- og løpskapasitet er vel det samme? Får han til å høres ut som en Gud...

 

Åhh, beklager.

Lenke til kommentar

001aa018ff9c0811827f35.jpg

 

 

Den mannen hadde blitt en evig Gud blant Scouserne, tenk så mange meter han kan løpe. :p

Ja, for det å løpe er jo ikke viktig i fotball :) Vi overdriver til tider, og dere underdriver det. Jeg syntes at Keane løper for mye, men jeg syntes Berba løper litt lite. Og det selvom dere har arbeidshester i Rooney og Tevez. Imo. Merk IMO!

Lenke til kommentar
Ja, for det å løpe er jo ikke viktig i fotball :) Vi overdriver til tider, og dere underdriver det. Jeg syntes at Keane løper for mye, men jeg syntes Berba løper litt lite. Og det selvom dere har arbeidshester i Rooney og Tevez. Imo. Merk IMO!

Forskjellen er: Balanse, det virker som om dere vil ha 11 geiter utpå banen der som løper X-antall mil iløpet av en kampen - Da er dere fornøyd.

Kommentarer som "Se så mange meter Kuyr har løpt idag" osv, har forekommet. Jeg ville heller fokusert på de X-antall raidene Kuyt hadde iløpet av kampen som var totalt meningsløse og sikkert enkelte ganger ødela den defensive/Offensive strukturen i laget ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...