Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å virke hyklersk eller noe, men Vidic er bedre enn Skrtel akkurat nå. Vidic er i toppform for tida, og han virker som en av de mest solide midtstopperne i PL om ikke i verden nå. Men så er vi riktig nok landsmenn, da vi begge er av serbisk avstamming... så jeg er kanskje ikke den med best dømmekraft angående dette :p

 

Skrtel er jækla god han, og kan fremdeles utvikle seg til å bli knallgod. Når han, eller Agger er i form så ser man potesialet deres. De er framtiden vår, sammen med Insua. Å selge dem ville vært like idiotisk som å selge Reina...

 

Rafinha er vel bare høyreback, og jeg mener det ville ha vært mer nytte med noen som behersker flere posisjoner som Arbeloa og Lahm kan gjøre...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Lyst på en Mascherano jeg :) Hvor bestiller du draktene dine Hewitt?

Med mindre det er spesialtilbud andre steder, bruker jeg som regel bare .tv. Mest for å handle direkte fra klubben og fordi jeg får 10% rabatt på alt derfra. Men jeg drar som regel over et par ganger i året også, så da planlegger jeg som regel for å få kjøpt draktene der slik at man slipper moms og alt, og får fortsatt 10% rabatt i butikkene. :) Kjøpte Euro Away forrige gang jeg var over, neste gang (i mars) tror jeg at jeg skal kjøpe den sorte keeperdrakten og en langermet hjemmedrakt (da sannsynligvis med Agger).

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er litt merkelig, ja. Hvis det er så søkt som dere mener så burde man jo egentlig bare le av det og gå videre ... Det er mye idiotisk jeg kunne kommentert hver gang jeg er innom Man Utd-tråden, men greier å la være. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, la oss ha den samme diskusjonen igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk det er litt merkelig, ja. Hvis det er så søkt som dere mener så burde man jo egentlig bare le av det og gå videre ... Det er mye idiotisk jeg kunne kommentert hver gang jeg er innom Man Utd-tråden, men greier å la være. Det er faktisk ikke så vanskelig. Men for all del, la oss ha den samme diskusjonen igjen og igjen.

 

Kom med noen eksempler på utsagn som du reagerer på i United-tråden da vel..?

Lenke til kommentar

Hvis det er mitt utsagn om at jeg mener at Agger og Skrtel kan være et av verdens beste stopperpar om få år som er roten på kranglinga beklager jeg. det er jo bare noe jeg tror personlig som liverpool supporter. Men jeg burde kanskje ikke skrevet det i liverpooltråden. Rapporter innlegget mitt til en moderator, så fjerner han det sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...