Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har begrunnet det mer enn nok seinere i tråden, flere ganger. Les videre. :)

Jepp, etter 4 innlegg fra forskjellige United-supportere. Cred til deg for å begrunne det til slutt, men det hadde vært enklere både for deg og for oss om du gjorde det i det første innlegget du skrev.

 

Uansett, nok om den saken. Back to topic :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
OK, gutter... før dette blir en fengselsfilm der noen mister såpa i dusjen....

 

Hvem kan vi forvente å se spille i morgen, med tanke på skader og tett kampprogram? Hva er det egentlig som feiler Dossena og Degen?

Dossena er bare skadet, uten at noen veit hvorfor, hvertfall ikke .no og Degen er lagd av porselen, så det er helt naturlig at han er skadet. Insua ftw!! :D

Lenke til kommentar
OK, gutter... før dette blir en fengselsfilm der noen mister såpa i dusjen....

 

Hvem kan vi forvente å se spille i morgen, med tanke på skader og tett kampprogram? Hva er det egentlig som feiler Dossena og Degen?

Dossena er bare skadet, uten at noen veit hvorfor, hvertfall ikke .no og Degen er lagd av porselen, så det er helt naturlig at han er skadet. Insua ftw!! :D

 

 

Irriterer meg at vi ikke har fått sett noe mere av Degen. Jeg håper Darby får starte jeg :). Har stor tro på han:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Degen har vel metarsalbrudd. Fikk det like etter han var frisk i ribbeina. Fysikk som en eldgammel mariakjeks. Jeg hadde faktisk tro på ham, men det nytter ikke å være så skadeutsatt når man spiller i forsvar. Nå ser det uheldigvis ut som at vi har et ganske pinglete forsvar hva skader angår. Akkurat der var Riise god å ha.

Lenke til kommentar
Skulle fader meg hatt en klippe som Vidic i forsvaret, finnes vel ingen grenser for hva han tåler... Fyren er laget av jern elns.

 

Skulle hatt en back til, gjerne en i toppklasse som behersker begge sider av banen ala Lahm... Drømmer forblir drømmer...

 

Skrtel er vår Vidic. Lahm er en drøm, men blir nok altfor dyr. Drømte om Daniel Alves før, men det er uaktuelt, så jeg håper på Rafinha :D

Lenke til kommentar

Jeg også. Skrtel er jo mye bedre.

 

Gleder meg til han er tilbake. Luksusproblem. Carra, Skrtel og Agger. Jeezez. :D Men jeg synes vi burde beholde Agger som fast selv om Skrtel er tilbake, grunnet hans offensive egenskaper. Han tilfører noe annet i angrepsfasen og oppbyggingen av spillet vårt enn Skrtel og Carra kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...