Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. og i tillegg er riera bedre en ronaldo.

 

Det har jeg ventet lenge på det. Gutten har jo helt rett. Riera utfører fintene sine mye bedre noe som man får stor nytte av utpåbanen. I Tilleg faller han ikke ned som mel på bakken :roll: , men syntes seieren ikke var ufortjent.

Hadde Riera (eller noen andre fra laget deres) fått sånne taklinger mot seg, hadde de nok aldri greid å røre en fotball igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nei. og i tillegg er riera bedre en ronaldo.

 

Det har jeg ventet lenge på det. Gutten har jo helt rett. Riera utfører fintene sine mye bedre noe som man får stor nytte av utpåbanen. I Tilleg faller han ikke ned som mel på bakken :roll: , men syntes seieren ikke var ufortjent.

Da kan vi like godt se hvem som kommer lengst opp på lista for Gullballen neste år? Eller i år for den del.

Lenke til kommentar
Nei. og i tillegg er riera bedre en ronaldo.

 

Det har jeg ventet lenge på det. Gutten har jo helt rett. Riera utfører fintene sine mye bedre noe som man får stor nytte av utpåbanen. I Tilleg faller han ikke ned som mel på bakken :roll: , men syntes seieren ikke var ufortjent.

Da kan vi like godt se hvem som kommer lengst opp på lista for Gullballen neste år? Eller i år for den del.

At Ronaldo tok gullballen og ikke Messi sier sitt om den prisen, ikke seriøs nok.

Lenke til kommentar
Nei. og i tillegg er riera bedre en ronaldo.

 

Det har jeg ventet lenge på det. Gutten har jo helt rett. Riera utfører fintene sine mye bedre noe som man får stor nytte av utpåbanen. I Tilleg faller han ikke ned som mel på bakken :roll: , men syntes seieren ikke var ufortjent.

Da kan vi like godt se hvem som kommer lengst opp på lista for Gullballen neste år? Eller i år for den del.

At Ronaldo tok gullballen og ikke Messi sier sitt om den prisen, ikke seriøs nok.

 

Haha. Fortsett med gullkornene :)

 

Sier bare 42 mål, samt PL og CL-gull. Hvis ikke det er grunn nok så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Nei. og i tillegg er riera bedre en ronaldo.

 

Det har jeg ventet lenge på det. Gutten har jo helt rett. Riera utfører fintene sine mye bedre noe som man får stor nytte av utpåbanen. I Tilleg faller han ikke ned som mel på bakken :roll: , men syntes seieren ikke var ufortjent.

Da kan vi like godt se hvem som kommer lengst opp på lista for Gullballen neste år? Eller i år for den del.

At Ronaldo tok gullballen og ikke Messi sier sitt om den prisen, ikke seriøs nok.

Sier bare 42 mål, samt PL og CL-gull.

Akkurat slik frankmennene avgjør vinneren også.

Lenke til kommentar

Men herregud da. Er vel ingen som helst tvil om at det er ManU-supporterne som har hakket mest på Keane her inne og bombastisk påstatt at han har vært et håpløst kjøp i forhold til gullfuglen Berbatov.

 

Nå kan jeg selvsagt bare snakke for meg selv, og jeg har hatt trua på Keane hele veien og derfor gleder det meg stort å se han scora tre flotte mål på så kort tid :) Min generelle oppfatning av mine medsupportere her inne er jo at de selvfølgelig har vist frustrasjon når det har vært nødvendig, men samtidig vist tillit og tro på at han skulle lykkes.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Trodde faktisk at alle her inne mente at Ronaldo er en bedre spiller en alle vingene våre. Riera inkludert. Riera er en klassespiller, men sånn som Ronaldo har vist seg de siste sesongene er han flere lysår bedre en hva Riera er. Trenger ikke å følge med på PL fotball hver uke for å skjønne det.

 

Keane er en klassespiller det er det ingen som helst tvil om. Jeg har vært forbanna på ham, (når han har bommet på åpent mål opptil flere ganger) men har alltid hatt trua på at han kan vise seg nr 7 verdig. Og det ser det ut som han vil gjøre også.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Om kampen deres idag:

 

Så jævlig ufortjent!

Kyss meg bak.

 

veldigsaklig, om du ikke tuller, så tar du veldig hardt i. Det er slike kamper som dette hver kamp skal være mot dårligere lag når vi er ligaledere...

 

Synd at Man Utd klarte å ta med seg alle poenga idag. De også viser svakhetstegn nå.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Angående diskusjonen om Keane vs Berbatov, så var de aller fleste her inne begeistret for at vi fikk Keane, og de fleste i unitedleiren var kanskje enda mer begeistret for at de fikk Berbatov. Dette var før de hadde spilt en eneste kamp for de respektive lagene. Selv var jeg skeptisk til begge spillerne, da jeg følte at ingen av dem hadde direkte overbevist tidligere. At de tilsammen scoret nesten alle målene på et elendig Tottenham-lag, overbeviste i alle fall ikke meg. Likevel ønsker jeg selvsagt alle nye spillere til klubben velkommen, og jeg håper jo at de slår til. Men når det går kamp etter kamp, og de brenner store sjanser rett som det er, blir man så klart frustrert. Så det er nok riktig at noen også her inne har kritisert Keane underveis, men den største kritikken har uten tvil kommet fra unitedleiren. Allerede etter tre seriekamper kom de første kommentarene om at vi hadde ødelagt nok en spiss. Deretter fikk Berbatov et par mål, og da var det mange som var raske med å sammenligne disse to spillerne, og mente at Berbatov var et mye bedre kjøp.

 

Vi har fortsatt ikke kommet lenger enn halvveis i serien - så hvem som har vært best kjøp, evt hvem som har vært bomkjøp - vil være for tidlig å trekke noen konklusjon om nå.

Lenke til kommentar

Deilig å se liverpool spille god fotball igjen. Jula er ekstra god da jeg i tilleg til godt spill kan godte meg og elendig spill fra manchester united og arsenal. Er helt klart for meg at slik det ser ut nå vil det bli et race mellom Liverpool og Chelsea i år.

 

Keane er visst selvutnevnt julenisse i år ser det ut som ;--)

Lenke til kommentar
Om kampen deres idag:

 

Så jævlig ufortjent!

Kyss meg bak.

 

Ellers takk, jeg bedriver ikke rimming. Da må i såfall dama være jævlig bra, samt ren.

 

 

 

Det utsagnet der var bare en kopi av det Erlend skrev i United-tråden, verre var det ikke.

Forskjellen var vel bare at jeg ikke var ute etter og trolle og begrunnet det jeg sa. Og jeg står fortsatt på det. Dere spilte som en sekk med dritt i dag og Stoke fortjente bedre. Til tross for at de spiller mye defensiv drittfotball som regel så var de farlig frempå flere ganger og jeg mener de hadde fortjent 1 poeng.

 

Edit: Og det er min mening og jeg står ved den. Mener du virkelig at Liverpool vant ufortjent i dag uten at du klarer å begrunne det får det være ditt valg, og jeg er uenig i det. :) Dog veit jeg at du sa det bare på grunn av meg, og det er jo litt koselig da.. :)

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...