Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ja, det var imponerende! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som vet noe om statusen til Boro fremfor onsdagens kamp? Form, skader, ol? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Liverpool.no edit: Du mente kanskje Boros status? Beklager... Endret 16. april 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gleder meg veldig til å se Craig Lindfield videre. Nå er dekningen av junior- og reservelagskamper dårlige, men jeg synes jeg ser han score mål - ofte flere også - hver eneste kamp ... Han fikk vel noen minutter i sesongoppkjøringen i år, men håper han kan få en skikkelig debut på A-laget neste år og få prøve seg gradvis der, begynne litt med tidlige runder i ligacupen og evt. FA Cup, og la han få utvikle seg mer og mer! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Enig, definitivt et talent Rafa ikke bør forkaste! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Tror han blir lånt ut. Håper ikke, men har det på følelsen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vel, et utlån til en middelfarer i PL kan være veldig positivt for ham hvis han ikke får nok spilletid i LFC. Da vil han nok raskere bli vant til Premier League og dette nivået. Men ville hvert fall ikke lånt ham ut allerede neste sesong i så fall, han er bare 19 år og har god tid på seg. Håper først og fremst at Liverpool neste sesong gir ham noen sjanser i for eksempel Ligacupen og FA Cup, og så kan han forhåpentligvis modnes gradvis og brukes mer om alt går som planlagt. Hvis ikke, kan man heller vurdere et utlån. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er sant, men som du sier, så blir det feil å låne han ut allerede neste sesong. Hadde vært kjekt med en engelsk målmaskin:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 LFC TV til sommeren Spennende dette her, håper Canal Digital får denne kanalen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Alt jeg vet om boro's status er at Viduka er tilbake fra skade. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 LFC TV til sommeren Spennende dette her, håper Canal Digital får denne kanalen. 8403671[/snapback] Ja det hadde vært noe, å ha den på kabeltvpakken Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg begynner å bli lei dette nå... Skal vi aldri få solgt han? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vi blir nok kvitt ham, men jeg har noe viktigere på lager... Video av Voronin mot Bayer München. Legg merke til datoen, 15.04.07... Kanskje Rafa gjorde noe klokt der... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, det målet der så jeg på Eurogoals igår, utrolig pent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Greit det der, men Cisse hadde jo et par fine mål han også. Må ikke tro at Voronin er superspissen fordi han scorte et fint mål der. Håper så klart det, men har mine tvil egentlig. http://www.youtube.com/watch?v=YicO6dgsNIo Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er det vel ingen som har utropt han til noen superspiss, og jeg som du har mine tvil... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er det vel ingen som har utropt han til noen superspiss, og jeg som du har mine tvil... 8405738[/snapback] Nei sant det, bare sier at man heller ikke burde det fordi han scorer et par fine mål. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Samling av Voronins mål.Her er alle målene hans... Tror han har sine kvaliteter... Edit: Hva skjer med Bellamy? Vet at Kuyt og Crouch blir i laget, mens Fowler mest sannsynlig blir solgt... Skal han da tilbake til Celtic, eller hva? Det blir jo mange spisser uansett, Crouch, Kuyt, Voronin og en til... Best vi blir kvitt Cissè først... Endret 17. april 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nå er det vel ingen som har utropt han til noen superspiss, og jeg som du har mine tvil... 8405738[/snapback] Nei sant det, bare sier at man heller ikke burde det fordi han scorer et par fine mål. 8405758[/snapback] Enig Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Må si jeg frykter at Bellamys tid i klubben er over etter sesongslutt... Jeg syns vi kan beholde ham, men hvis vi skal kjøpe en 20+ så blir det forferdelig mange spisser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå