Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg veldig til å se Craig Lindfield videre. Nå er dekningen av junior- og reservelagskamper dårlige, men jeg synes jeg ser han score mål - ofte flere også - hver eneste kamp ... Han fikk vel noen minutter i sesongoppkjøringen i år, men håper han kan få en skikkelig debut på A-laget neste år og få prøve seg gradvis der, begynne litt med tidlige runder i ligacupen og evt. FA Cup, og la han få utvikle seg mer og mer!

Lenke til kommentar

Vel, et utlån til en middelfarer i PL kan være veldig positivt for ham hvis han ikke får nok spilletid i LFC. Da vil han nok raskere bli vant til Premier League og dette nivået. Men ville hvert fall ikke lånt ham ut allerede neste sesong i så fall, han er bare 19 år og har god tid på seg. Håper først og fremst at Liverpool neste sesong gir ham noen sjanser i for eksempel Ligacupen og FA Cup, og så kan han forhåpentligvis modnes gradvis og brukes mer om alt går som planlagt. Hvis ikke, kan man heller vurdere et utlån.

Lenke til kommentar

Samling av Voronins mål.Her er alle målene hans... Tror han har sine kvaliteter...

 

Edit:

Hva skjer med Bellamy? Vet at Kuyt og Crouch blir i laget, mens Fowler mest sannsynlig blir solgt... Skal han da tilbake til Celtic, eller hva?

 

Det blir jo mange spisser uansett, Crouch, Kuyt, Voronin og en til... Best vi blir kvitt Cissè først...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...