Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Suck on that Berba!

 

Smålig...

Nå skal ikke jeg generalisere, men det var nå strengt tatt en del i United-leiren som sa vi hadde ødelagt Keane og at Berbatov var et jævlig mye bedre kjøp etc etc. Da synes jeg vi bør få lov til å stikke litt tilbake når man ser hvordan det har gått til nå. :) Keane har hvertfall ikke vært noe dårligere enn Berbatov, jobber 100x mer for laget.

 

 

Ellers er jeg meget fornøyd med kampen i dag. For en gangs skyld er det total enveiskjøring og vi setter sjanser. Var redd for at dette ble en ny kamp der vi slet oss til 1-0 seier, men dette ville vi virkelig! Insua er konge. Alonso er sykt stødig, ligger og sprer krempasninger som en gud fra sin posisjon, herlig! Dette blir bare enda bedre når Torres kommer tilbake! Ubeseiret på hjemmebane i 2008!

 

Hvordan kan man ødelegge en spiller som Keane? Robbie Keane har aldri vært en stjernespiller, så jeg vet ikke hvordan du kom frem til det.

 

Nei, Berbatov har ikke vært i toppslag, men han trenger heller ikke å jobbe når man ser hvilken gudebenådet teknikk han har. Assisten idag trenger jeg vel ikke å nevne, det er derfor han er kjøpt inn. Assisten til Ronaldo tidligere denne sesongen var vel også årets assist.

 

Ellers er det vel ingen tvil om hvem som er den beste spilleren.

 

 

Om kampen deres idag:

 

Så jævlig ufortjent!

Lenke til kommentar
Suck on that Berba!

 

Smålig...

Nå skal ikke jeg generalisere, men det var nå strengt tatt en del i United-leiren som sa vi hadde ødelagt Keane og at Berbatov var et jævlig mye bedre kjøp etc etc. Da synes jeg vi bør få lov til å stikke litt tilbake når man ser hvordan det har gått til nå. :) Keane har hvertfall ikke vært noe dårligere enn Berbatov, jobber 100x mer for laget.

Berbatov er et bedre kjøp. At det kan utvikle seg annerledes over tid er noe helt annet. Å Keane har fått 3 mål på 2 kamper nå, ikke la det gå til hodet. Han har enda bommet på X antall sjanser. Å Berba har vel flest målgivende i United. Ja Keane jobber mest for laget om man måler i antall løpte meter. Jeg for min del ser helst at måljegeren og tilretteleggeren Berbatov lar det være opp til spillere som Rooney og Tevez. Jeg ser ikke at Torres tar det tunge defensive løpene han heller.

 

Forøvrig sa jeg vel før sesongen at Keane var et knallkjøp. Var vel dere som var mest negativ.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Djeez. Det var jo x antall folk som sa vi hadde ødelagt nok en spiss etter at Keane hadde en dårlig start på sesongen. Det er du som snakker om stjernespiller nå NK. :) Hvis du mener seieren vår var ufortjent skal du få lov til det, jeg står på det jeg har sagt. :)

 

Poenget var bare at det var så mange som har kritisert Keane i forhold til Berbatov, men så jævla mye dårligere har han slett ikke gjort det. Og nei jeg sier ikke at Keane er en bedre spiller.

 

Edit: Faen at Villa ikke fikk målet der da..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Berbatov ligger på et poeng (mål/assist) per kamp. Har Keane gjort det bedre? :roll:

5mål vs 2 mål i ligaen.

Keane har vel 4-5 assist også

 

Edit: Men herre da Aston Villa!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Poenget var bare at det var så mange som har kritisert Keane i forhold til Berbatov

Er dere selv som har kritisert Keane opp og i mente.

Ok, hvis du sier det så. :)

Så du mener alle LFC supportere her inne har støttet Keane hele veien, å det er United supporterene som har stått for kritikken? Barnehage-retorikken kan du spar meg for.

Lenke til kommentar

Ekstremt deilig seier i dag. Vi måtte vinne og gjorde det. Så kampen med en kompis som var på besøk (Liverpool supporter ofc) og det var uvanlig morsomt. Spesielt når Keane scorte to pene mål og Riera med en god avslutning. Viser at vi klarer oss uten Torres, selv om jeg savner ham nå. Når han er tilbake kjører vi han og Keane på topp, så flytter vi Kuyt på vingen.

 

Godt og se at vi begynner å spille fotball igjen. Flere løp og høyere tempo lønner seg vanligvis og fy faen for en deilig kontring på 3-0 målet. Creds til Reina, Alonso og Bønna som var rask med pasningen.

 

 

YNWA

Lenke til kommentar
Poenget var bare at det var så mange som har kritisert Keane i forhold til Berbatov

Er dere selv som har kritisert Keane opp og i mente.

Ok, hvis du sier det så. :)

Så du mener alle LFC supportere her inne har støttet Keane hele veien, å det er United supporterene som har stått for kritikken? Barnehage-retorikken kan du spar meg for.

Hvem faen har sagt det? Jeg sier at det er x antall Unitedsupportere som har kritiserte Keane sterkt i starten av sesongen og mente Berbatov var så jævla mye bedre da. Jeg husker at det ble sagt at vi hadde ødelagt nok en spiss osv osv. Da synes jeg bare det er så morsomt at når vi nå har kommet så langt i sesongen at de to har gjort det nesten like bra. Liverpoolsupportere er det du som blander inn, så da kan jo du spare meg for det da. :) Det er klart det har vært negative folk her også. Keane passer jo egentlig ikke inn i laget med den formasjonen vi kjørte forrige sesong.

 

Foreslår at vi lar dette ligge, ender bare med sammenligninger og usaklige kommentarer fra alle parter. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Poenget var bare at det var så mange som har kritisert Keane i forhold til Berbatov

Er dere selv som har kritisert Keane opp og i mente.

Ok, hvis du sier det så. :)

Så du mener alle LFC supportere her inne har støttet Keane hele veien, å det er United supporterene som har stått for kritikken? Barnehage-retorikken kan du spar meg for.

Var ingen her i tråden som skiftet nicket sitt til Keane. Danielkean passer ikke helt...

 

Men litt mer seriøs: Er vel lov å bli frustrert over egen spiller når han bommer regelrett på ballen?

Men vil vel tro(jeg tror,du kan anta) at de fleste har støttet Keane.

Flere united-supportere har kritisert Keane enn pool-supportere skal jeg tro.(igjen jeg tror,)

Lenke til kommentar
Hvem faen har sagt det? Jeg sier at det er x antall Unitedsupportere som har kritiserte Keane sterkt i starten av sesongen og mente Berbatov var så jævla mye bedre da. Jeg husker at det ble sagt at vi hadde ødelagt nok en spiss osv osv. Da synes jeg bare det er så morsomt at når vi nå har kommet så langt i sesongen at de to har gjort det nesten like bra. Liverpoolsupportere er det du som blander inn, så da kan jo du spare meg for det da. :) Det er klart det har vært negative folk her også. Keane passer jo egentlig ikke inn i laget med den formasjonen vi kjørte forrige sesong.

Er jo det du insinuere når du velger å avstå fra og argumentere skikkelig eller benekte det. Jeg nevner at Keane har blitt kritisert mest av sine egne, å du svarer med den kommentaren. Selvfølgelig har har vi ledd av Keane når han har spilt som ei full kråke. Akkurat som at alle andre supportere nekter å se at selv Berbatov gjør en innsats på banen, å heller påstår at han er "lat".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...