Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, syns vi om at Torres er tilbake da? Jeg kjenner meg faktisk ikke viril i kroppen når jeg tenker på det, eneste jeg ber om er at han ikke blir brukt for tidlig.

 

Forøvrig går Cara ut på høyre på laget mitt, og inn med vår finske venn. Kunne vert fristende å prøvd Darby. Men Babel, Insua, El-Zhar og Darby syns selv jeg blir for mye i en og samme kamp :D

 

Gleder meg enormt til å se kamp igjen, har sett en halv omngang på 14 dager, så Abstinensene begynner å bli ganske store :)

Lenke til kommentar

Herlig! Syntes også det er litt rart om Rafa selger Pennant foran Bonna (iPhone), spesielt med tanke på utenlandskvoten som kun kan bli verre. Jaja, håper han vet hva han driver med!

 

Edit. Angaaende Torres haaper jeg helst han sitter på benken forst, for saa aa komme inn som innbytter i andre omgang. Om vi kjører han en hel kamp i "comebacket" tror jeg kanskje det er en liten sjangse han kommer til å kjenne noe til skaden, og blir ute enda lengre.. Nå vi først har hatt han ute saa lenge, saa trenger vi ikke aa risikere han i en kamp hjemme mot Bolton..

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det jeg har lest fra Rafas pokerfjes er at Pennant selges pga dårlig oppførsel og ikke sportslige grunner. Maybe it's a moral thing?

 

Jøden kan vi selge kun om vi kjøper en midtbanespiller til, ellers er det mektig tynn innbytterstall vi stiller med.

Tipper Rafa gjør som ifjor og kjøper 1 spiller ¨nå på januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...