Stargasm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul alle sammen, og beste ønsker for 2009 sesongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hvorfor skifter alle nick idag? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Alle? Jeg har ikke skiftet nick og syntes det er irriterende når andre gjør det Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God jul Man Utd gutter. Litt ekstra til Nightkeeper siden han er Tool fantast Edit: Glemte tc. Han får også en ekstra siden han er litt mer på godsiden enn de andre Endret 24. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle trolla også ja TC får en ekstra siden han holder seg litt mer i ørene en resten Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, folkens! Håper 2009 blir et dårlig fotballår for dere. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul folkens! Måtte den beste ta CL og PL trofeet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, Liverpool folk. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Syns det sier litt at det er selveste Real Madrid som vil kjøpe Pennant. Han har ikke alltid stått høyt i kurs hos meg, men ville mye heller beholdt han og solgt bønna. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Syns det sier litt at det er selveste Real Madrid som vil kjøpe Pennant. Han har ikke alltid stått høyt i kurs hos meg, men ville mye heller beholdt han og solgt bønna. God jul! Serr? Vil Real ha Pennant? :O Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg hadde også mye heller tatt Pennant enn Bønna, men ser på valgene til Rafa at det ikke er et reellt alternativ. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Synes egentlig det er rart at ikke flere snuser på Pennant. Tror han hadde passet flott i en av klubbene som hører hjemme på midten av tabellen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) God Jul til alle her inne Endret 24. desember 2008 av Haulan Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jaja, syns vi om at Torres er tilbake da? Jeg kjenner meg faktisk ikke viril i kroppen når jeg tenker på det, eneste jeg ber om er at han ikke blir brukt for tidlig. Forøvrig går Cara ut på høyre på laget mitt, og inn med vår finske venn. Kunne vert fristende å prøvd Darby. Men Babel, Insua, El-Zhar og Darby syns selv jeg blir for mye i en og samme kamp Gleder meg enormt til å se kamp igjen, har sett en halv omngang på 14 dager, så Abstinensene begynner å bli ganske store Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk Carra-boken av min vesle bror til jul. Nice! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Herlig! Syntes også det er litt rart om Rafa selger Pennant foran Bonna (iPhone), spesielt med tanke på utenlandskvoten som kun kan bli verre. Jaja, håper han vet hva han driver med! Edit. Angaaende Torres haaper jeg helst han sitter på benken forst, for saa aa komme inn som innbytter i andre omgang. Om vi kjører han en hel kamp i "comebacket" tror jeg kanskje det er en liten sjangse han kommer til å kjenne noe til skaden, og blir ute enda lengre.. Nå vi først har hatt han ute saa lenge, saa trenger vi ikke aa risikere han i en kamp hjemme mot Bolton.. Endret 25. desember 2008 av Iiluminati Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det jeg har lest fra Rafas pokerfjes er at Pennant selges pga dårlig oppførsel og ikke sportslige grunner. Maybe it's a moral thing? Jøden kan vi selge kun om vi kjøper en midtbanespiller til, ellers er det mektig tynn innbytterstall vi stiller med. Tipper Rafa gjør som ifjor og kjøper 1 spiller ¨nå på januar. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Start med Torres på benken. Scorer vi mål og klarer oss fint får han bli der, men sliter vi utover i 2. omgang bør han få sjansen. Ikke noe vits å ta noen unødvendige sjanser så tidlig etter skaden, brent oss på det før. Endret 25. desember 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk bortedrakta (den gråe) i går, ikke alle som liker den men jeg synes den er fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå