Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vi har plenty spillere å sette i front.

Men de scorer ikke.. Keane kan! Det vet vi, men Kuyt, N'gog og Babel scorer ikke. (N'gog lite brukt, men har ikke imponert meg når han har fått noen minutter. Samme med Babel, brukes kanskje på feil plass, men mål blir det ikke) Gi oss en Owen! I WANT OWEN!! :love:

 

Altså, etter min mening er det mye pga av hele laget vårt fremover, og ikke bare spissene i seg selv. I tilegg har vi møtt 11 i forsvar i flere kamper, da blir det utrolig vanskelig å lage mål, enten du heter Torres, Owen eller N`Gog for den del.

Jeg er sikker på at spiss alternativene våre kan score mål, men de må få sjangsen. Begynn å kontre, sett fart istedet for å spille støttepassninger.

Ja, Torres er i en egen klasse når vi sliter fremfor mål, men jeg tror ikke Owen kan hjelpe oss her. Ikke glem at Torres spilte Fulham kampen og den var like tragisk(om jeg får bruke det ordet) fremover som resten, kansje verre. Riktig nok var han tilbake fra skade og jeg forventet ikke all verden, men still.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har plenty spillere å sette i front.

Men de scorer ikke.. Keane kan! Det vet vi, men Kuyt, N'gog og Babel scorer ikke. (N'gog lite brukt, men har ikke imponert meg når han har fått noen minutter. Samme med Babel, brukes kanskje på feil plass, men mål blir det ikke) Gi oss en Owen! I WANT OWEN!! :love:

Nå må du ta deg en bolle da. Babel hadde 10 scoringer i fjor, så hvis vi veit at Keane kan, så veit vi at Babel kan. Torres har bare scort 5 mål i år, betyr ikke dermed at han ikke kan score. Sett Babel på spissplassen der han hører hjemme og jeg er sikker på at han scorer jevnt og trutt, men det skjer ikke når vi har Keane og Torres i klubben og Rafa er for feig til å bruke han fra start jevnlig, noe som fører til dårlig matchtrening.

 

God jul alle sammen! Deilig med jul på toppen! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Om vi virkelig skal bruke penger håper jeg vi virkelig satser på en klasseving.. Det trenger vi.. En som kommer ofte til innlegg, som er offensiv og er rett og slett GOD. Noe jeg hadde håpet Silva skulle fikse på i sommer. Det ble ikke noe av det. Han burde jo kanskje enda være aktuell, samt Lennon kanskje.

 

Inn:

Silva - £23m

Owen - £4m

 

Total: £27m

 

Ut:

Bønna - £8m

Pennant - £5-6m

Dossena - £4m

Leto - £2m

Voronin - £2m

 

Total: £21m

 

Altså, vi må punge ut ca £5-6m. Kommer jo helt an på pris. Jeg priset jo bare etter det jeg trodde var en kurant pris. Selv ville jeg nok priset Bønna til £2m - max :p

 

 

Tenk laget da gutter! :p

 

Reina ::: Cavalieri

 

Carra-Skrtel-Agger-Insua ::: Arby, Aurelio

 

Kuyt-Alonso-Gerrard-Silva ::: Masche, Babel, Plessis

 

Owen-Torres ::: Keane, N'Gog, (Babel).

 

Jeg tror 2 kvalitetsspillere til hadde gjort seg. For det første, om en ordentlig spiss hadde kommet til klubben, måtte Keane hadde kjempet om plassen, og ikke hadde hatt fast plass hver uke. Tror Owen/Keane også kunne blitt noe, dersom Torres skulle blitt skadet o.l.

 

Silva er jeg veldig usikker på. For det første om han blir solgt, vil spille i Liverpool, hvordan det går med Valenica, og hvor mye penger Valenica krever for han. Om det ikke blir CL iår heller på Valenica vil jeg tro prislappen faller endel på han, og at han selv vil spille i CL.

 

EDIT:

 

Owen til januar-vinduet, og Silva til sommern. ;)

Endret av Iiluminati
Lenke til kommentar
Jeg tror 2 kvalitetsspillere til hadde gjort seg. For det første, om en ordentlig spiss hadde kommet til klubben, måtte Keane hadde kjempet om plassen, og ikke hadde hatt fast plass hver uke.

 

Selv om Rafa måtte lese denne tråden før han innså at Keane måtte benkes, tro jeg ikke vi trenger enda en spiss for å lage konkuranse. Jeg har mye større tro på Keane en hva jeg hadde for bare kort tid siden. Etter å ha spilt bra mot PSV, ble han benket mot Hull, og var dermed heltent foran Arsenal.

 

Jeg har faktisk veldig stor tro på laget vi har for øyeblikket, men vi er ikke helt der vi skal være enda. Kan godt selge noen, det gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...