Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har han vert ute nå vs sist gang? En del lengre mener jeg å huske, han har ivertfall vert hos spesialist 2 ganger i Spania nå, håper alt blir helt bra denne gangen.

 

Over til en annen, Mascherano. Influensa? Trodde det var vaksine ol som i stor del av tilfellene virker slik at man ungår styggeskapen?

Klart at alle mennesker ikke er like, men jeg syns det høres litt merkelig ut. Nå kan vell slik vaksine gi bivirkninger, og vet ikke helt hvordan det fungerer på en "trenings" kropp.

Uansett trenger vi ikke han mot Bolton, men alle med øynene på rett sted så vi savnet han grusomt mot Arsenal.

 

Siden Riera ikke helt har innfridd i det siste, kunne det vert morrsomt med El-Zhar og Babel på hver sin kant mot Bolton. Samt Keane og Kuyt på topp.

Noe slik:

 

Reina

Arbeloa - Carra - Agger - Insua

El-Zhar - Alonso - Gerrard - Babel

Kuyt-Keane

 

Dristig vil kansje noen si, men vi trenger fart og Action, skal rulle over Bolton denne gangen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vanligvis sagt nye backer, men hvis Insua får lov til å fortsette nå så trenger vi ikke noen ny på venstre hvertfall, da kan Aurelio og Dossena være backup. Arbeloa klarer seg vel greit på høyrebacken, men er ganske tynt der med Degen som er skadet 95% av sesongen. En skikkelig ving hadde også vært greit. Men tviler på at vi gjør så veldig mye store kjøp i januar.

Lenke til kommentar

Erlend: Har snakket om at vi ikke trenger noen ny venstreback siden vi har en potensiell verdensklasse back i Insua. Siden i fjor (nesten) ;)

 

Vi trenger en ny høyreback. Bare bli kvitt Degen og få inn en ny back. Altfor tynt med kun Arbeloa på backen. Har Darby i bakhånd, men det holder ikke. Ikke noe nytt akkurat siden jeg fortsatt ønsker meg Rafinha.

 

Laget ditt guttorm er spennende. Dog jeg ville helst sett El Zhar på venstre kanskje, litt usikker på akkurat det. Torres (om han er på benk) kommer inn mot slutten for Kuyt og får spille litt med Keane.

Lenke til kommentar
Laget ditt guttorm er spennende. Dog jeg ville helst sett El Zhar på venstre kanskje, litt usikker på akkurat det. Torres (om han er på benk) kommer inn mot slutten for Kuyt og får spille litt med Keane.

 

Ja, som dere sikkert forstår tar jeg utgangspungt i at Torres ikke spiller. Kuyt scorer like mange mål som ving, så han og El-Zhar kunne kansje ha byttet plass. Da Kuyt er veldig god til å jobbe hjem, kunne han vert der om det skulle bli nødvendig.

Har fundert litt på det. Både Babel og El-Zhar er litt som poteten og kan brukes over alt, men tror El-Zhar er best på høyre.

Lenke til kommentar
Erlend: Har snakket om at vi ikke trenger noen ny venstreback siden vi har en potensiell verdensklasse back i Insua. Siden i fjor (nesten) ;)

 

Vi trenger en ny høyreback. Bare bli kvitt Degen og få inn en ny back. Altfor tynt med kun Arbeloa på backen. Har Darby i bakhånd, men det holder ikke. Ikke noe nytt akkurat siden jeg fortsatt ønsker meg Rafinha.

 

Laget ditt guttorm er spennende. Dog jeg ville helst sett El Zhar på venstre kanskje, litt usikker på akkurat det. Torres (om han er på benk) kommer inn mot slutten for Kuyt og får spille litt med Keane.

 

Ønsker meg Rafinha og Jakub Blaszczykowski , da har vi en høyre back å en høyre ving i klasse

Lenke til kommentar

Liker laget guttorm, men det kommer nok aldri (iallfall ikke iår) til å skje at han starter med Babel og El-Zhar på hver sin kant, og i tillegg Insua på venstreback - selvom han SKAL være nær en fast plass nå!

 

Hadde blitt fornøyd bare han hadde startet med Babel jeg.. Gutten hadde fått mye mer selvtilitt om han hadde fått startet en kamp, hvor han ikke måtte vise seg frem på 10-15 minutter..

Spesielt når Torres er tilbake burde Babel, Keane og Torres spilles sammen, siden de alle er litt ulike, og har tro på at det kan bli en farlig trio så snart de får spilt 10-20 kamper ilag.

 

Håper også at når Skrtel er tilbake at Skrtel-Agger i midtforsvaret blir testet ut noen ganger. Selvom jeg regner med at Rafa ikke har baller til å sette ut Carra! ;) Men men, vi får se! Bolton skal slås på fredag, og det hadde vært herlig med en kalasseier hvor alt fungerer som det skal, hvor vi både spiller fint OG scorer mål! Det trenger vi så absolutt, og det hadde vært rett og slett en herlig sen julegave!

Lenke til kommentar

Om vi må velge mellom Carra eller Arbeloa (vi må finne ett kallenavn!! Arbe?), så velger jeg Carra. Iallfall om han holder like bra nivå på back som han gjør i midtforsvaret. Han kan jo dirigere like mye derfra uansett, om det er derfor han er på banen. :)

 

Arbeloa er en helt ok spiller. Er svært nøytral gjennom hele sesongen. God defensivt, men når det gjelder offensivt ser det nesten ut som han har en av/på knapp for hver kamp. Om Liverpool ligger lavt, så ligger Arbe lavt, og motsatt. Men han gjør sjelden noe svært bra, og sjelden noe svært dårlig.

 

Så det så..

 

Når det gjelder januar-transfer forventer jeg ingenting.. Det eneste jeg kan tenke meg til er at det kan bli ett par spillere solgt. Pennant er jo høyaktuell for salg. Noe som igjen vil si at Bønna mest sannsynlig blir i klubben - æsj æsj.. Degen blir nok solgt, om det kommer noen bud, og kanskje Leto også blir solgt? Eller bare forlenget lån?

 

Om Liverpool skulle kjøpt noen, henter de Owen!!! Seriøst, jeg hadde blitt sjeleglad om Rafa hadde sjokkert ved å hente Owen, og det er jeg sikker på at hundretusenvis av andre LFC-fans også ville blitt. Han har vært skikkelig god for Newcastle siste kampene, og kan komme tilbake nå, og avslutte karrieren i klubben han elsker.. I tillegg får vi han får en slikk og ingenting, og når det gjelder lønn, så nølte ikke Rafa med å betale Degen i ett år uten resultater. Et kjøp som jeg vil si er mye mer risikabelt enn å hente en gammel helt tilbake.

 

Nei, selg dritten, og kjøp en spiller som man vet vil score 10+ mål etter jul. :)

 

God jul alle sammen! :D

Lenke til kommentar

Kan ikke se at vi trenger Owen, og jeg mener høyreback og alternativ midtbanespiller viktigere en ny spiss atm. Vi har plenty spillere å sette i front. I tilegg begynner det å løsne for Keane, du ser vinner gløden i ham nå, og nå vet jeg at han gjør alt for laget. Faktisk ser jeg noe i ham som jeg har savnet hos Gerrard.

 

Man må huske på at vi skal spille 2 tette kamper, derfor håper jeg noe ala laget mitt kan bli en realitet. Selv om jeg "frykter" at Rafa vil bruke Bønna. Bønna er fryktelig ustabil, om han har en bra dag, er han jo god nok.

Det jeg kunne tenkt meg er Babel og El-Zhar mot Bolton, for så å bruke Riera og Bønna mot Newcastle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...