Ol'H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Haha, en kan ikke gå rundt og avgjøre kampene på forhånd bare fordi motstanderen er inne i en god periode. Da hadde det ikke vært vits i å spille kampen og fotballen hadde ikke hatt den sjarmen den heldigvis har.. 8388629[/snapback] Nei selvfølgelig kan kampen være annerledes enn formen tilsier, dette er som sagt synsing basert på kjennskap til begge lag og resultater. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Haha, en kan ikke gå rundt og avgjøre kampene på forhånd bare fordi motstanderen er inne i en god periode. Da hadde det ikke vært vits i å spille kampen og fotballen hadde ikke hatt den sjarmen den heldigvis har.. 8388629[/snapback] Nei selvfølgelig kan kampen være annerledes enn formen tilsier, dette er som sagt synsing basert på kjennskap til begge lag og resultater. 8388660[/snapback] Jess, tenker vi slår en strek over det Endret 15. april 2007 av Prebo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Justice for the 96! 8387826[/snapback] Hvil i fred. YNWA! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Robbie Fowler ønsker av Sydney FC Godt nytt for Robbie tror jeg. Vil aldri glemme han for hans prestasjoner for Liverpool, men tror hans tid i klubben er over desverre. Farten og målteften har begynt og dale, derav liten tillit fra Rafa, og lite spilletid. Dette unner jeg rett og slett ikke Fowler. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Selv om jeg aller helst hadde sett at Robbie hadde tatt en eller annen stilling innad i klubben, så er det greit for han å få fortsette karrieren litt til, hvis det er det han vil. Han fortjener ihvertfall mer enn å slite benken her Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 ja. ville hatt robbie i klubben. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Phø, Robbie har ikke nådd toppen av sin karriere en gang. Han har akkurat begynt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Skulle gjerne sett at det var sannheten men... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Gerrard nominert til PFA Jeg må si det er skamfullt at Carragher har blitt oversett denne sesongen, hvor jeg er enig i at han har spilt bedre enn Stevie G... Men uansett stikker nok Ronaldo av med prisen... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ronaldo vinner denne lett. Ang Carragher så blir skjeldent forsvarspillere lagt merke til nok til å kunne få noe slikt.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Uff, gruer meg til osndagen. Hater av en eller annen grunn Middlesborough! Trenger tre poeng i denne for å holde tredjeplassen, og det kan bli vanskelig. Selvfølgelig en kamp vi skal vinne, og hjemmeformen er det vel ikke noe å si på. Men laget må heve spillet betraktelig i forhold til den begredelige kampen mot City sist! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kompisen min skal se Boro-kampen på Anfield. Han bør ta med seg et skjerf hjem til meg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hehe! Skal over til å helga å se Wigan med noen kompiser jeg, gleder meg! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Boro forbinder jeg med uavgjort.. Tror laget hever seg og tar alle 3, men hvem vet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Æsj. Liverpool - ManU 1-2 i finalen på Anfield i Youth Cup. Hadde vært morsomt å se kampen egentlig, se hva juniorene har å by på. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Selvmål og straffe. Kjedlig Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Æsj. Liverpool - ManU 1-2 i finalen på Anfield i Youth Cup. Hadde vært morsomt å se kampen egentlig, se hva juniorene har å by på. 8401485[/snapback] Det skal spilles en returkamp også. Selv om den spilles på Old Trafford, er ingenting tapt ennå. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjiipt ja.. Men de styrte kampen i 1. etter det jeg fikk med meg.. Vet ikke hvordan de utartet seg i 2. men virker som United vann pga feil, og ikke dyktighet Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Typisk! Ser ut som det blir tøft for juniorene å forsvare trofèet nå... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Er bra at hele 20k var og såg kamp da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå