Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Det beste med kampen i dag synes jeg - som mange andre - var Insua. Han var stort sett ekstremt stødig hele kampen igjennom, og hadde flere fine raid på venstresiden som endte med gode innlegg. Han er en veldig god back, både defensivt og offensivt. Noe sånt har vi ikke sett på venstrebacken på lenge. Håper denne knallkampen var hans definitive gjennombrudd, og at Rafa nå skjønner at han er klar til å brukes som et mer fast valg, og at vi ikke burde spille Dossena (og delvis Aurelio) bare fordi de er eldre og mer rutinerte, når det så tydelig ikke fungerer. Insua ftw! Blir stolt av å se en spiller jeg og mange andre har fulgt lenge på reservelaget, og stadig etterlyst på førstelaget, slå gjennom som han gjør i dag. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at El-Zhar ikke scorte på den siste headingen, det hadde vert så bra for ham. El-Diablo og El-Nino? :D Gutten har jeg god tro på, men blir ikke lett for han å få plass på laget. Heldivis har det blitt litt spilletid i det siste.

Rett meg om jeg tar feil, men Insua la vell mer inn en Riera i dag? Trist å se Riera litt ute av form, han var så stødig i starten av sesongen.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Blir stolt av å se en spiller jeg og mange andre har fulgt lenge på reservelaget, og stadig etterlyst på førstelaget, slå gjennom som han gjør i dag. :D

 

Jeg er en av de :D

 

 

Insua var et lyspunkt. Har sett han i 20 reservekamper og alle førstelagskampene han har spilt, kanskje blir det han på en drakt snart ;)

Lenke til kommentar
Synd at El-Zhar ikke scorte på den siste headingen, det hadde vert så bra for ham. El-Diablo og El-Nino? :D Gutten har jeg god tro på, men blir ikke lett for han å få plass på laget. Heldivis har det blitt litt spilletid i det siste.

Rett meg om jeg tar feil, men Insua la vell mer inn en Riera i dag? Trist å se Riera litt ute av form, han var så stødig i starten av sesongen.

El-Zhar har skuffet stort hos meg de 2 siste kampene hvor han har kommet inn. Jeg forventer lite selvfølgelig, siden han ofte får 10-20minutter (Babel-style), men han har virkelig ikke fått til noe som helst.. Mister ballen altfor mye, bruker farta si for lite, og er litt for usynlig generelt.. Nei.. Vi må få noen spillere som kan komme inn å skifte kampbildet på benken, noe alà det vi vet Babel kan gjøre. Selvom jeg håper han greier å skaffe seg startellver-plass snart!

 

Insua er konge, rett og slett.. Om ikke dette er kampen hvor Rafa får opp øynene, så har vi bevis på at Dossena suger duden.. Fart, styrke, ofensiv, gode innlegg, alt en back trenger. Alt han mangler nå er en liten dose selvtillit, og en plass i startellvern, så slipper vi å bekymre oss om venstrebacken på 10år. Dossena kan varme benken, og være saftblander for min del, helst for en annen klubb tho.

Lenke til kommentar
El-Zhar har skuffet stort hos meg de 2 siste kampene hvor han har kommet inn. Jeg forventer lite selvfølgelig, siden han ofte får 10-20minutter (Babel-style), men han har virkelig ikke fått til noe som helst.. Mister ballen altfor mye, bruker farta si for lite, og er litt for usynlig generelt.. Nei.. Vi må få noen spillere som kan komme inn å skifte kampbildet på benken, noe alà det vi vet Babel kan gjøre. Selvom jeg håper han greier å skaffe seg startellver-plass snart!

 

Kan ikke se Babel har vert noe bedre en El-Zhar de gangene han har spilt. Zhar tror jeg kommer, neppe tilfeldig at Benitez har brukt ham i det siste. Selv om han nå begynner å bli noen år(22), så tror jeg han kan utvikle seg til å bli en spiller for Liverpool. Som sagt blir det meget vansklig å få en plass på laget, men jeg har mine håp. Jeg så ikke forige kamp, men forstod han ikke var veldig god i den. Men det jeg har sett tidliger har vert ok.

Listen over spillere som ikke infrir for tiden er lang, det er ikke bare El-Zhar, men store deler av laget. Jeg forventer også lite av han, så lite han har fått spilt. På en annen side, jeg tror aldri vi har sett El-Zhar på sitt beste, men det har vi med Babel. Derfor hyler mange på Babel, men jeg mener han ikke bør være særlig mer på banen en det han er. Både han og Lucas mistet ballen mye i går.

Ja, alle vil ha en bra benk. Men det krever noe vi ikke har, penger. Dog tror jeg vi har godt potensiale i flere spillere, men hovedmålet nå må være å finne formen for laget.

Lenke til kommentar

Synes også at Lucas spillte en av sine bedre kamper , selv om han i starten lagde alt for mange unødvendige frispark, men han er uferdig enda.

Er fortsatt irritert over at Babel ikke får flere sjanser , virker som vi har ødelagt gutten .

imponert over Insua også selvsagt . Veldig fornøyd med Keane , føler han for får mye negativ omtale .

Synes også Plessis bør få fler sjanser , han har som regel brukt dem bra de gangene han har fått sjansen .

Lenke til kommentar

Lucas en av sine bedre kamper? No way. Han startet latterlig dårlig, med stort sett bare balltap, pasningsfeil og lagde frispark. Han tok seg gradvis opp gjennom kampen, men jeg har fortsatt sett han spille bedre enn det der. Må innrømme at jeg begynner å miste troen på Lucas jeg, tror ikke PL er noe for han desverre, kanskje en annen liga i Europa som passer han bedre.

Lenke til kommentar
Insua minnet meg sykt mye om Rafael.

 

spillestil eller utseende ?

 

Lucas en av sine bedre kamper? No way. Han startet latterlig dårlig, med stort sett bare balltap, pasningsfeil og lagde frispark. Han tok seg gradvis opp gjennom kampen, men jeg har fortsatt sett han spille bedre enn det der. Må innrømme at jeg begynner å miste troen på Lucas jeg, tror ikke PL er noe for han desverre, kanskje en annen liga i Europa som passer han bedre.

 

Han er fortsatt ung og har mye å lære , han kan bli en bra spiller , dessuten som mange andre sitter han for mye på benken med for lite spilletid . samme som Plessis ,N'gog og Babel .

Lenke til kommentar
Synes også Plessis bør få fler sjanser , han har som regel brukt dem bra de gangene han har fått sjansen .

Ikke faen mann. Plessis har gang på gang vært rævkjørt i alle kamper. Kanskje han har hatt 1 brukbar kamp, men.. Han spiller bare støttepasninger, mye værre en lucas, han har null kreativitet og direkte dårlig av det vi har sett av han. Savner faen meg å se Nemeth/Pacheco i troppen en gang!

Lenke til kommentar

Unggutta bør få prøve seg, helt klart. Spesielt i ligacup osv kan flere få prøve seg samtidig. I PL kan det være vanskelig, og ikke helt Rafa-style å kjøre på med 2-3 unggutter fra start, og han regner nok Babel som en an "unggutta" enda. Og jeg må si meg litt enig, med ett unntak og det er venstrebacken. Insua har vist på de 3-4 kampene han har spilt at han er milevis bedre enn Dossena, og Aurelio (han er altfor mye skadet). Så jeg mener Insua burde være bankers venstreback!

 

Så kan vi heller kjøre Babel (litt usikker), Plessis, N'Gog, El-Zhar som innbyttere, og en og annen kamp fra start. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...