Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei kamp i dag, men skulle ha vunnet synes jeg. Arsenal hadde vel stort sett bare den ene store sjansen sin. Insua var konge, for guds skyld gi han fast plass NÅ!! Det røde kortet var greit spør du meg, det er faktisk ikke lov til å gå inn med knottene først og når man er så tufs å gjør det to ganger får han bare ha det så godt. Dessuten tjente ikke vi en dritt på det, akkurat som jeg var redd for når det kom.

 

Menmen, selv om vi burde vunnet er jeg alt i alt relativt fornøyd med ett poeng. Sykt mål av van Persie btw.

 

Nå har vi klart å ta en del poeng av de andre store, så nå gjelder det å ikke falle av enda, så avslutter vi sesongen knall som vi pleier. Jeg tror faktisk juleprogrammet blir ganske avgjørende i år. Er vi høyt oppe på tabellen når vi går inn i februar skal man ikke avskrive oss. Det er alltid derfra og ut vi er sterkest.

Lenke til kommentar

er ikke så jævlig skuffa afterall. Hadde denne kampen vært i fjor hadde vi vel forventa å få skambank. I år har vi tatt 7 poeng på 3 kamper mot de andre store, i hele fjor tok vi vel 4 tilsammen.

 

Faen så jeg gleder meg til Torres og Skrtel er tilbake, synd vi må benke agger, men sånn må det bli.. sett at Skrtel kommer i go form igjen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hands inne i feltet har vel pent lite med taklinger mot Alonso og gjøre.

 

Men med den tankegangen kan jeg jo slenge opp Økonomikrisa neste gang en United-scum roper flaks.

Lenke til kommentar
Rettskrivning har heller ikke noe med saken å gjøre. :)
Der har du helt rett i - så hvorfor du velger å påpeke det er for meg uforståelig. Du skal ikke påpeke skrivefeil til andre brukere i tråder. Om du ønsker å hjelpe brukere med og bedre deres norskferdigheter kan du sende en vennlig PM til brukeren. Skrivefeil har absolutt ingenting med saken å gjøre.

 

Hold dere til fotballpraten deres. Videre forsøk på å avspore diskusjonstemaet og diskutere person fremfor sak kan få reaksjoner.

 

Reaksjoner på moderering og varsel om evt. skrive- og grammatikkfeil jeg har i dette innlegget skal gjøres på PM, ikke i tråden. :)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Slang mye dritt her inne idag. Må nesten beklage det, og slutte å være på forums under kampene. Da tar jeg bare ut all frustrasjonen her, og det er jo ikke bra.

I etterkant ser jeg jo at vi var heldige som greide å få med oss 1p. Herlig scoring av VP, bra avslutning av Keane, samme om det var med vrista eller leggskinnet :p

Takk for kampen, og god jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...