bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer med avatar guttorm Syntes kantene var veldig skuffende i dag, men absolutt godkjent av Insua! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Takk UTROLIG godt å se Insua infri på den måten han gjør, helt herlig For å presisere, Arsnal la seg ikke bakpå hele andreomgang, de skal ha for at de prøver, absoulutt. Endret 21. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Greitt nok resultat, 1-1 er bedre enn man kunne frykte. Kampen sett under ett syns jeg vi var best, men vi blir for feige når vi har en mann mer - som vanlig sliter vi mot lag som legger seg bakpå. Kudos til Arsenal for god kjemping med en mann mindre. Og slenger meg med på hyllesten til Insua Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gruer meg til Chelsea-kampen imorgen jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Ja, Keane hadde en SYK avslutning med leggskinnet! Det var VRISTA! (om det var leggskinnet, så var det en enda bedre avslutning) Insua var klasse i dag forresten. Ser folk klager på at Arbeloa overspiller. Se på van Persie i duellen med Riera på corner. Legger seg ned som om han var dau. Patetisk. Armbruken til Gallas på Kuyt og Adebayor som ligger å kryper etter å ha sprunget i Carragher. Endret 21. desember 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gruer meg til Chelsea-kampen imorgen jeg. Joda, men om vi ser kun på reultatet i dag, så er det helt greit. Dog forventer vi seier sånn som kampen utviklet seg. Om Chelsea tar tilbake toppen i morgen, så har vi bare oss selv å takke da vi har alle uavgjortkampene å se tilbake på. Mot de 3 store har vi nå 2 seiere og en uavgjort. 2 av kampene er på bortebane, så sånn sett ser ivertfall den biten god ut. Nå er det opp til oss å klare brasene fremover. Skal bli godt å få Torres tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ting jeg mener Pool må årne opp i 1.En bedre bytte-strategi 2.Luke ut idioti-forsvarsfeil(Carra skal herved betale en ukelønn per sjølmål han skaper) 3.Cornere cornere cornere 4.Keane må slutte å stå i offside hver jævla frisparksivtasjon. 5.Treff ballen! 6.Slutt å roe ned spillet heletiden. Vi skal framover ikke bakover. Støttepassninger er greie,men trenger ikke å bruke det hele tiden. 7.Gi Lucas en ørefik Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Your All Nuts! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bedre å rope flaks og snakke om gud hele tiden ja. Skulle tro United-campen var full av Krf-barn. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tidens dårligste spiller klarer å score på et vådeskudd. Tidenes dårliste spiller? Her har vi peiling på fotball. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tidenes dårliste spiller? Her har vi peiling på fotball. Du sliter veldig med å ta den kommentaren ser jeg? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Slapp av med og kommenter sånne latterlige utsagn. Han vil jo bare ha oppmerksomhet og det er det du gir han. Er jo bare for å provosere og det må du jo klare å se! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 21. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Må si jeg lo godt over at noen fra Arsenal-gjengen også sank seg ned på nivå med mange andre her inne, de som alltid har vært de "gode". Vi burde vunnet kampen. At Gerrard ikke setter den sjansen og vi går til pause med 2-1 ergrer meg fortsatt. Men greit nok, uavgjort hadde jeg vært fornøyd med før kampen. Ganske ufornøyd nå, men likevel fornøyd med at vi er ubeseiret mot rivalene til nå i år, to av dem på bortebane. Nå må vi bare holde det trutt, og kjøre sedvanlig Liverpool-stil og bli bedre og bedre etter nyttår. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Lucas får 7`er på .no , skremmende! Jeg så ikke hele kampen som sagt, bare mesteparten av 2 omgang. Men i starten av 2, syns jeg vi virket meget friske. Minnet om Chelsea kampen, virker som formen er i annmarsj. Dog må vi finne måter å nøste opp forsvaret på lag som ligger bakpå. Håper Torres kan hjelpe oss med dette. Om vi ser bort fra Keane sine løp i dag, har vi NULL fart fremover. Sammme som Danielzu sier, vi må slutte med de satans støttepassningene, vi gir dem allverdens tid til å organisere seg. Ser du ikke Skrøyter over Insua Hewitt, men du viste vell dette fra før som har sett ham i så mange kamper. Endret 21. desember 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Håper vi ikke faller i samme gropa som ifjor å får uavgjorte kamper helt fram til sesongslutt.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi avsluttet meget bra i fjor.... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi var da uavgjort kongene i PL Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Må si jeg lo godt over at noen fra Arsenal-gjengen også sank seg ned på nivå med mange andre her inne, de som alltid har vært de "gode". Nu er det da bare meg og gerishL, vi er og vil alltid være to bråkmakere. Så det er irrelevant. Arsenalsupportere er alltid en av de gode, jeg skjemmer meg over at jeg klarer ikke å være en av dem. Sånt er det. Så får jeg bare beklage for min oppførsel, men jeg synes fortsatt at det var en latterlig kamp. Ha en fin jul Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Arsenal supporterene her er av de mer rolige og ikke så fullt synlige mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå